Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint tényleg nem próbáltad az egyenes kormányt sportmotoron. Én is csak VFR-en, amit nem neveznék sportnak, de azért némileg hasonló. Láncolajozót meg valószínűleg megkockáztatom, és összerakok egyet a télen. Majd jövő ilyenkor leírom bejött-e, vagy buktam azt a pár ezrest és fújkálok tovább ahogy eddig. Hogy mit tudtok ezen ennyit rugózni
Semmiféle erőszak nincs benne. Pusztán azért kerül néha terítékre, mert mindig akad egy érdeklődő, aki a kérdésére kimerítő és alapos tájékoztatást kap. Ez számotokra unalmas. Viszont a topic címébe teljesen beleillik, nem úgy a humorosnak szánt túrakormány. Írtam már, szelektív olvasás a boldog fórumozás titka. Ami engem nem érdekel, azon átfutok és nem szólok hozzá. Akkor sem, ha ezredszer unom. Ne akarjátok elvenni egy információ kérő kérdésére a választ csak azért, mert ti unjátok. Elárulom, sokszor én is unom leírni ugyanazt, de mint ahogy a mondás tartja, egy csecsemőnek minden vicc új, mindig lesznek akik semmit nem tudnak erről, viszont érdekli őket. Akkor pedig nem ti fogjátok meghatározni azt hogy ki mit írhat ide.
Ez is egy verzió.
én inkább úgy mondanám hogy akkor sírtam amikor pöttyös volt a rudi
Életemben csak egy dologért könyörgök sírva............az itgazi piros pöttyös túrórudiért.
Az egyenes kormány tudatos választás volt.
Nemmondod hogy egy ványadt elkerülőre se tellett a falunak.
De legalább van a közelben egy hosszú egyenes ahol lehet a gixxerrel elhúzni a mobillal filmező haverok előtt 270-el?
"Sírva könyörögsz az egyenes kormányért." Ugyan már, nem te vagyok!
Nem szoktam elkerülőre járni, se nézni ahogy ott egykerekeznek! Tévedtél!
Motorozni szoktam! 30 perc egy sikálás, 2 nap egy nagytakarítás!
Majd ha érzel erőt magadban indulj el.
Sírva könyörögsz az egyenes kormányért.
Bár nem fogsz,inkább a " szaladjunk el a helyi elkerülő 3 nagyívű kanyarjáig és ott a híd alatt nézzük egymást egykerekezve" műsort szereted.
Majd a jó mocizás utáni 2 óra motorsiklás vés megvan a heti adag?
Nem, de 2 városnyira már elmerészkedtem! Volt egy csomó körforgó is, attól kanyargósabb nem kell!
Voltál te már egyáltalán 2 megyénél messzebb?
Úgy igazán kanyargóson és nem a mátra+felsőtárkány majdnem kanyargósra gondolok hanem jobbfélére.
Blabla! Ezt csak azok mondják, aki puhányok! Simán kilehet bírni a csutkakormány, soha nem értetem a siránkozást miatta. Persze aki nem elég fit...
Szerinted felesleges, sokak szerint nem!
Nem használ, mert ők nem tesznek bele több ezer km-t!
Majd ha mész egy stelvio-féle visszafordítós napi 75-200 kanyart könyörögsz egy egyenes kormányért. Felesleges a külön topik.
Dobj be egy új témát.

Rossi milyen csizmavaxot használ pl.
Érdkfeszítő lenne.
Tessék! Ilyenekről maradunk le a sok láncolajozós téma közt!
Viccet félretéve és nem köcsögösködésből tényleg jobb lenne egy külön topik ennek a témának.
Nana! Senkit nem hülyéztem le aki ezt használja...még.
Előnyére? Miközben a sportmotor pont arra van kitalálva, hogy gyorsan menjél vele. Véleményem szerint ez az előny inkább hátrány.
Mondjuk a milyen olajat tegyek a fűkaszámba tipusú kérdés 1243567.-szer is is izgi.
Clam kollega arra probalt celozni hogy abszolut sportmotoron kicsit abszurd a turakormany, mint egy ferrarit begazositani
Inkabb arra gondol kedves sportmotoros tarsam hogy az olajkitt terjesztok fanatizmusa es igeterjesztese kicsit eroszakosnak erzodik. Ezert lenne celszeru egy sajat topic ahova a kovetok es a megtertek beterhetnek es szivacs modjara szivhatjak magukba a hon ahitott tudast
A tobbi "eretnek" vagy mas neven tudatlan esetleg mast is olvashatna ebben a topicban
Ki az a hülye aki túra alatt nekiáll láncot mosni?
De komolyan.
A spray-t 1680-ért veszem és szerintem 1,5 ha elfogy egy évben akkor sokat mondok.
Jah és 38e-nél csak azért vettem le a gyári láncot mert megvettem az újat.Egy milit ha állítottam rajta akkor sokat mondok,szerelősrác mondta is hogy nem kellett volna semmi baja,tehát lehet sokat menni spray-vel is.
Tény hogy rühellek trutymót takarítani és emiatt jobbnak tartom az olajzót,viszont ha valakinek nem kell akkor nem kell.Ezért felesleges a kereszteshadjárat.
Aki akarja olajozza aki akarja fujja spray-vel aki meg semmit nem csinál az is a szive joga.
Tökfelesleges a harc.
Pláne clammal.
Megváltoztathatatlan a véleménye.
Az egyenes kormányt sem próbáltad gondolom sportmotoron, mert akkor tudnád hogy nagyon megváltozik a motor irányíthatósága, és persze előnyére. A csutka csak a hasalós nagy sebességű haladáskor jön jól, de akkor nagyon (nyilván az alap koncepció az, hogy az ilyen motort erre használják, ezért gyártják azzal). Láncolajozóhoz nem tudok hozzászólni mert azt még nem próbáltam.
1. Nem látszik, hogy látszik-e!
2. Ö nem akarok senkit megbántani.
3. Nem mindenki sörözik!
4. Aki túrázik, azért nem szimplán csak a motor tárolórekeszeit használja.
5. A képen ez látszik!
6. Ez a része nem érdekel!
7. Ez pl. fillér...
8. Az nem, de más igen!
9. Pontosan!
10. Tényleg kéne egy külön topik nektek!
Na végre! Szóval hogy látszana bármi is, amikor pont a rossz oldala van fotózva! A lánc tiszta, de a lánckerék nem! A lengőkar fényes, gondolom oda lecsepeg egy kis olaj azért van, mert ha nem így lenne akkor vagy az egész piszkos lenne vagy mindenhol tiszta.
Sportmotoron nekem ez olyan, mint az egyenes kormány, de kinek mi.
Én még mindig azt mondom hogy nem kell itt megváltónak lenni
A nép többsége nem érett meg még erre....
Nincs mit tenni, megmondták a tv-ben hogy a spray jó és akkor ez így is van
Eszembe jutott néhány gondolat a képeidről, az elmúlt pár nap "terméséből".
1. Sportmotoron hülyén néz ki az olajozó (burkolat alatt van, nem látszik), de akkor is hülyén néz ki.
2. Fillérbaszók vagyunk (valóban, amit a polcodon látok, sacc 25e ft). Sokkal jobb dolog 30 ezrenként szettet cserélni ~50ért úgy, hogy közben ~måsik 50-et sprére költöttél.
3. Sokkal jobb dolog a túra/nap végén láncot pucolni, amíg már pihenni, sörözni is lehetne (kardánosok, szíjasok már két sörön túl vannak). Simán leszállni és lezárva otthagyni az olyan ciki.
4. Tök jó hosszabb túrán a puceváló felszerelést is magunkkal vinni az alsógatya mellett, mert elvégre egy motoron rengeteg hely van mindennek.
5. 20 ezer km alatt fogy el egy liter olaj, ez olyan rengeteg mennyiség, hogy a motorod oldala, a ruhád, a csizmád fürdik az olajban, amikor megállsz, folyik mindenhonnan mint a lóderék (sőt, esti análszexhez síkosító se kell a csajodnak).
6. Ez az egyetlen liter olaj a földgolyóbis felének bejárásakor súlyosan károsítja a környezetet (erdei láncfűrész egy óra alatt elfogyasztja pár négyzetméter területen).
7. Jobb spréket vásárolni 3-4 ezrekért (szezononként kettőt), mint egyetlen liter olajjal 3-4 évig motorozni és nem futkosni spré után.
8. A lánc amúgy is koszos lesz (nem lesz az).
9. Valótlanság, hülyeség amúgy is az egész.
10. Meg különben is unalmas ez a téma, nyissanak neki másik topicot mert ez nem ide való (olaj, kenés, lánc a topic címében).
Erről van szó..... de most jön a bizalmatlan és azt mondja előtte lenyaltad mielőtt fotóztál Pedig ez a valóság.
Ha rövidíted a tűt, csökken a kapilláris cső ellenállása, sűrűbb lesz a csepegés. Tűt nagyon szépen le lehet vágni kisflexszel vékony vágókoronggal, majd utána a levágott heggyel kisorjázni a lyukat. Fél-egy perc/ csepp teljesen jó. Volt egész napos pályázásom (M6-MO) 580 km, hibátlan volt.