Ezt elég jól összefoglaltad. Egy kis kiegészítés: rólam teljes mennyiségében lepattan a szkeptikusok kötözködése és gúnyolódása. Parlagiasan: kurva nagy ívben tudok szarni rá. Viszont az, amikor azt olvasom hogy "már bánom hogy nem csináltam meg előbb", az minden mennyiségű beszólásnál többet ér. Tisztában vagyok vele, hogy reggelente nem azért kelek fel hogy mindenki egyetértsen velem. Akinek viszont valamivel gondja van és nekem meg nincs, az az ő problémája marad.
amikor térdig járunk a szarban, utána ha alámkerül egy kis aszfalt akkor szoktam nyomogatni a pumpát, leginkább lakott területen ahol lassabban megyünk
ilyenkor locsolja ám ezerrel a láncot megy mindenhová, de még sosem csúszott
Szia
Nyugodtan hasznalj motul factory lanc sprayt nekem 50 e kmt kibirt a gyari lanc 200 loerovel. Szerintem masnak is elmegy sokat ha nekem elment.
Ja igen es mindig tiszta a motorom sehol sem retkes. A titok annyi hogy szanok ra idot es mindenhol megpucolom.
Es en is hasznalom a gyerekek biciklijere a motul lancsprayt. Mindezt ugy hogy nem retkes a bicikli es pucolni sem kell.
Sok szerencset
Akkor csatlakozom Inihez, másik olaj (is) kellett volna az átalakítás mellett. Olyan nincs, hogy nullánál nem csíkoz, minimális nyitásra meg azonnal. Esetleg felvetődik a cseppentési pont áthelyezése máshová. Ezek azok az apró dolgok, amiket csak egyszer kell "megszülni", utána minden happy
ez a türelem manapság elég ritka tulajdonság
szerencsére én szeretek ilyesmivel agyalni, néha leülök a motor mellé aztán elnézegetem órákat hogy lehetne egy 5 perces melót 3perc alatt megcsinálni, vagy ha ez nel lehetz akkor minél egyszerűbben
Ott volt a gond, hogy hamar feladtad. Pár száz km alatt nemigen lehet pontosra behozni egy rendszert. Én pl egy szezonon keresztül lépegettem szépen lefelé a tűkkel a megfelelőig. Viszont ha valaki előtted járva kimerítő részletességgel leírja a tapasztalatait, akkor azon már nem kell változtatni szinte semmit, csak apróságokat.
Jah,ez úgy van hogy egy apró csepp a felni szélén landolva szépen végigkúszik És kb a gumi peremétől KB 2 centire felfelé megáll.És vonalkódos sűrűséggel egy félórás menet alatt.
Nem tetszett.Nem volt idő,türelem,elszántság stb és leszedtem.
Azért láncspray-vel kapcsolatban is lehet kérdezni?
Eddig a kis 125-ösön és most a GS500-on is a teflonos MOL-t használtam, nekem nagyon bevált. Nem koszol semennyire sem, éps elég 500 km-enként fújkálni. Na most ez az izé elfogyóban van, viszont GiVi cuccok vásárlása kapcsán az egyik webshopból kaptam ajándékba 2 flakon Repsol spray-t. Erről van valakinek pozitív véleménye?
Neked sikerült más "kárán" tanulni! Nekem ahogy többször említttem, legalább száz vagy több effektív munkaórába "fáj" az az ismeret amivel rendelkezem...ennek ellenére mind a 3 motorom rendszerénél meg kellett fizetnem a "tanulópénzt".
Szerintem te is jobban jársz, ha kigyüjtöd magadnak az itteni posztjaid amikben az iránymutatások vannak, ahogy ma is "visszautaltál". Ès ha érkezik egy lusta zöldfülü, akkor nem kell 30 oldalt visszaolvani, hanem elétolod régebbi posztod elérhetöségét amiben rajz, leírás, hozzávalók, beállítási metódus van. Ha valaki ennek megtalálásánál meg elbukik, az menthetetlen!
Ìgy tudsz segíteni aki beesik, de az unatkozó látogatók, meg nem akarnák unalomüzés képpen fogást keresni, vagy akkor nem itt fognak találni. Meg legszemélyesebb a privát segétkezés, általában pont az ilyen piszkálások miatt engem is privátban szoktak megkeresni...de nekik is lehet ugyan úgy a összeollózott "tananyagodat" átküldeni elsö körben, aztán elmenni részletek felé már a mélyebb érdeklödés esetén.
(((Ez az olajzós téma abban tekintetben mikor kimondjuk, hogy sokkal magasabb szinvonlú ápolást kenést biztosít a hajtásnak, mint bármi egyéb alternatíva, ezzel föléhelyezve a többi "technikának" valahogy ebben a környezetben olyan negatívan cseng, mint mikor a saját hazánkban "magyarkodni" próbálunk azok után, hogy komoly eröfeszítéseket tesznek arra, hogy nemzetünk a saját országában diszkriminálva legyen, és ne érezzük magunk jól a börünkben. Ma már támadásnak számít ha valaki a magyar nemzetiségére érvel, minthogy itt támadás és egyesek eröszakos téritésnek tekintik az olajzós témával való mélyebb foglalatosságot.)))
Na ja én így vagyok a bútorlapragasztóval,de azzal nem tudok láncot kenni.
Viszont a téli tüzelőt stihl-el vágom fel amire adott az olaj,ami spec nekem nem jött be,gyakorlatilag full elzárva nem mkúszott fel az olaj a gumin csak.
KB 3-4 dobogókökörig jutottam ami 3-4x100 km mindez 4 vasárnapra osztva,halom szűkítő és egyébb csetresz beszerelve és mégis.
ÍLeszereltem a fenébe.
A Stihl és a Husqvarna láncolajok minden bizonnyal nagyon jók. Én nem próbáltam őket, mert nekem a melóhelyemen mindig marad a 200 literes hordók alján annyi gázmotor olaj (Total Nateria MH40) hogy erre állítottam rá a rendszert. Ez 1500-as fordulatú, nagy teljesítményű motorokhoz való motorolaj. Egy olajcserére belemegy motoronként 1080 liter, abból meg mindig marad egy flakonnal. Egy másfél literes üveggel 5-6 évig motorozok.
Egy észrevétel, ha már volt akkor bocs. A szilikon alapú csöveket oldja a stihl lánckenő olaj, próbáltam szelepgumit, vezeték szigetelőt de egyik se bírta sokáig. Benzincső viszont bírja már több mint egy éve és van belőle 3mm-es.
A problem hogy felületesen vagy hülye.
Pont én vagyok aki bepróbálta az olajzót és nem jött be,azóta is taknyolom a spray-vel mert csíkozta a gumit.
Szal torpedós játéknyelven mellé te marha.
ilyenkor locsolja ám ezerrel a láncot megy mindenhová, de még sosem csúszott
Nyugodtan hasznalj motul factory lanc sprayt nekem 50 e kmt kibirt a gyari lanc 200 loerovel. Szerintem masnak is elmegy sokat ha nekem elment.
Ja igen es mindig tiszta a motorom sehol sem retkes. A titok annyi hogy szanok ra idot es mindenhol megpucolom.
Es en is hasznalom a gyerekek biciklijere a motul lancsprayt. Mindezt ugy hogy nem retkes a bicikli es pucolni sem kell.
Sok szerencset
szerencsére én szeretek ilyesmivel agyalni, néha leülök a motor mellé aztán elnézegetem órákat hogy lehetne egy 5 perces melót 3perc alatt megcsinálni, vagy ha ez nel lehetz akkor minél egyszerűbben
Nem tetszett.Nem volt idő,türelem,elszántság stb és leszedtem.
pl nekem a légszerszám olaj nem csíkoz.....hanem pöttyöz
Kell valami rá.
Mint mondtam akkor nem minden másnál csík.
Eddig a kis 125-ösön és most a GS500-on is a teflonos MOL-t használtam, nekem nagyon bevált. Nem koszol semennyire sem, éps elég 500 km-enként fújkálni. Na most ez az izé elfogyóban van, viszont GiVi cuccok vásárlása kapcsán az egyik webshopból kaptam ajándékba 2 flakon Repsol spray-t. Erről van valakinek pozitív véleménye?
3 okból is:
1: mert baszott jól bírja a súrlódást
2: mert ez van ingyen
3: mert ez van ingyen
Szerintem te is jobban jársz, ha kigyüjtöd magadnak az itteni posztjaid amikben az iránymutatások vannak, ahogy ma is "visszautaltál". Ès ha érkezik egy lusta zöldfülü, akkor nem kell 30 oldalt visszaolvani, hanem elétolod régebbi posztod elérhetöségét amiben rajz, leírás, hozzávalók, beállítási metódus van. Ha valaki ennek megtalálásánál meg elbukik, az menthetetlen!
Ìgy tudsz segíteni aki beesik, de az unatkozó látogatók, meg nem akarnák unalomüzés képpen fogást keresni, vagy akkor nem itt fognak találni. Meg legszemélyesebb a privát segétkezés, általában pont az ilyen piszkálások miatt engem is privátban szoktak megkeresni...de nekik is lehet ugyan úgy a összeollózott "tananyagodat" átküldeni elsö körben, aztán elmenni részletek felé már a mélyebb érdeklödés esetén.
(((Ez az olajzós téma abban tekintetben mikor kimondjuk, hogy sokkal magasabb szinvonlú ápolást kenést biztosít a hajtásnak, mint bármi egyéb alternatíva, ezzel föléhelyezve a többi "technikának" valahogy ebben a környezetben olyan negatívan cseng, mint mikor a saját hazánkban "magyarkodni" próbálunk azok után, hogy komoly eröfeszítéseket tesznek arra, hogy nemzetünk a saját országában diszkriminálva legyen, és ne érezzük magunk jól a börünkben. Ma már támadásnak számít ha valaki a magyar nemzetiségére érvel, minthogy itt támadás és egyesek eröszakos téritésnek tekintik az olajzós témával való mélyebb foglalatosságot.)))
Viszont a téli tüzelőt stihl-el vágom fel amire adott az olaj,ami spec nekem nem jött be,gyakorlatilag full elzárva nem mkúszott fel az olaj a gumin csak.
KB 3-4 dobogókökörig jutottam ami 3-4x100 km mindez 4 vasárnapra osztva,halom szűkítő és egyébb csetresz beszerelve és mégis.
ÍLeszereltem a fenébe.
Pont én vagyok aki bepróbálta az olajzót és nem jött be,azóta is taknyolom a spray-vel mert csíkozta a gumit.
Szal torpedós játéknyelven mellé te marha.