leszarom azt a gyökeret, mondjuk attól még nem fog elmúlni a sóherság
ilyen 2-3 ezret még meg is érne nekem is
na de majd körbenézek hátha van valahol.....eddig azt sem tudtam hogy van ilyen
ez jó lenne virágokat is öntözni, úgy is kb minden gaz kiszárad nálunk
nekem jó ez a mennyiség mert amikor valami mocsárban gázolunk és száraz útra szedülönk járatom fél percet aztán leolajoz mindent
rákötném a fénykürtre aztán jónapot
Okmindegy,a pug,a ditech,a katana ugyanazt a blokkot hasznalja,a runner/NRG paros csak az inyektorrendszert,az olajpumpa az elso haromban ugyanaz,de sokat nyom.
Egy ilyenért 2000-et utaltam délelőtt, és a jövő hét közepén fogom megkapni.
Vezérlésnek ezt az időzítőt néztem ki, és remélem dialektikus egységbe tusom hozni a két alkatrész működését.
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/DC_id_z_t__modul_46701542.htm
Ekkora az egész pumpa:
ez pont jó lenne nekem, kapcsolósra megcsinálva aztán amikor eszembe jut adnék neki pár cseppet
a ténérén kézi pumpás volt de azon volt sok hely az ilyesmihez
mennyi egy ilyen kis szivattyú?
A Hondában szervízkönyv szerint végig 5100-et raktak bele, azért váltottam csak most 7100-re, mert azt mondták jobb olaj, ennyi!
És annyi volt az észrevételem, hogy mintha sűrűbb lenne látszólag! De mindegy, nem lényeg ;)
Van mindenfele vezerlessel (ido vagy megtett ut alapjan) mukodo, esetleg nem eleg regota figyeled temat...
Az egyik motoromba szamolja a megtett utat, progressive figyelembe veszi a sebesseget...az alap funkcio mellett esö es cross mod valaszthato, ami emeli a fokozott igenybevetel miatt a felhordott olaj mennyiseget. Ez egy kesz kapcsolas megvasarolhato nyàk-kal , beultetendo alkatreszekkel, felprogramozott IC-vel. 25euro...csak ehez meg kell a pumpa Amit vezerel...azt meg nem mindenki zsebe birja...a többi motoromba nekem is csak gravitacios -fojtos rendszer van... Aki konyit hozza barmivel be tudja allitani a megfelelo olajozast, aki meg...
a mechanikus jó keveset tol, pl a robogómnál kb 1500km 1 liter olaj
utcára persze ez rengeteg, de nekem ez terepen pont jó lenne csak nem tudom hogy meghajtani
egy 555-ös ic-vel elég jó időket ki lehet hozni a vezérléshez
valamit nekem is ki kell agyalni az lc4-re nyárig, csak alig van helyem
Egy potméterrel állítható ilyen időzítős cuccom van eladó,ditech pumpával együtt,15e-ért vihető.
Olajzófej és egy tartály ami kell rá,van üresben lekapcsoló funkciója is.
Nagyon jó az ötlet , érdekes hogy timer-rel még nem publikált egy rider sem , mindenki csak a cső nyakát szorongatja ! Részemről várnám az eredményt ! Király ötlet !
Csak az a kérdés, hogy tud-e olyan pici mennyiséget tolni. Ugyanis az olajozáshoz nagyon picit kell adagolni és a túladagolás eléggé látványos tud lenni. Erre figyelj a kialakításkor. Percenként egy mákszemnyi térfogat kell mindössze.
Tényleg kellene külön láncolajozó topik, de akkor itt miről írnátok?
Hogy kell-e a motul7100 vagy elég az 5100-es
Szóval nekem az az ötletem támadt, hogy egy Aprilia elektromos olajpumpa fogja tolni az anyagot. Gravitációsat nem akarok, mert lejjebb könnyebben találok helyet a tartálynak. A vezérlésre találtam pár áramkört. Pillanatnyilag az FRM01-es a befutó. Tartály, csövek vannak, a többi apróságot meg majd később szerzem be. http://www.ebay.com/sch/i.html...
http://mannol.hu/index.php?rou...
ilyen 2-3 ezret még meg is érne nekem is
na de majd körbenézek hátha van valahol.....eddig azt sem tudtam hogy van ilyen
ez jó lenne virágokat is öntözni, úgy is kb minden gaz kiszárad nálunk
lehet marad a fél literes petpalack felkötve :))
rákötném a fénykürtre aztán jónapot
egyenlőre 6ezerért találtam annyit meg nem adok érte
Vezérlésnek ezt az időzítőt néztem ki, és remélem dialektikus egységbe tusom hozni a két alkatrész működését.
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/DC_id_z_t__modul_46701542.htm
Ekkora az egész pumpa:
a ténérén kézi pumpás volt de azon volt sok hely az ilyesmihez
mennyi egy ilyen kis szivattyú?
http://youtu.be/7ldPBEIye0c
És annyi volt az észrevételem, hogy mintha sűrűbb lenne látszólag! De mindegy, nem lényeg ;)
Az egyik motoromba szamolja a megtett utat, progressive figyelembe veszi a sebesseget...az alap funkcio mellett esö es cross mod valaszthato, ami emeli a fokozott igenybevetel miatt a felhordott olaj mennyiseget. Ez egy kesz kapcsolas megvasarolhato nyàk-kal , beultetendo alkatreszekkel, felprogramozott IC-vel. 25euro...csak ehez meg kell a pumpa Amit vezerel...azt meg nem mindenki zsebe birja...a többi motoromba nekem is csak gravitacios -fojtos rendszer van... Aki konyit hozza barmivel be tudja allitani a megfelelo olajozast, aki meg...
utcára persze ez rengeteg, de nekem ez terepen pont jó lenne csak nem tudom hogy meghajtani
egy 555-ös ic-vel elég jó időket ki lehet hozni a vezérléshez
valamit nekem is ki kell agyalni az lc4-re nyárig, csak alig van helyem
Olajzófej és egy tartály ami kell rá,van üresben lekapcsoló funkciója is.
A videon látható olajzófej nem része.
http://youtu.be/st7XN1lN5NE
Hogy kell-e a motul7100 vagy elég az 5100-es
Szóval nekem az az ötletem támadt, hogy egy Aprilia elektromos olajpumpa fogja tolni az anyagot. Gravitációsat nem akarok, mert lejjebb könnyebben találok helyet a tartálynak. A vezérlésre találtam pár áramkört. Pillanatnyilag az FRM01-es a befutó. Tartály, csövek vannak, a többi apróságot meg majd később szerzem be.
http://www.ebay.com/sch/i.html...