Itt is lehet rendelni, ettől olcsóbban nem találtam, postáznak is. molnarautogaz.hu webshop / Lovato / elektromos alkatrészek / üzemanyag mágnesszelep. Ini fórumtársnak van egy bontatlan Kiskőrösön 3500-ért ha a környéken vagy.
A mágnesszelepet gázautó szervízben keresd.
Jelenleg 0.6-os tű van benne ami 3cm hosszú és így 1,5 percenként cseppen egyet.
De lehet megpróbálok egy rövidebb tűvel 1perc/csepp átlagot kihozni.
Kicsit keveslem főleg 150-es tempónál.
Csabunak is ez vált be.
Ákos motorja régebbi mint az enyém. Enyém 2008-as. Első pár évben ő iszonyat sokat ment a motorjával. Akkor még egyedül élt, nem volt családja. Akkor lehet hogy Marokkó után cserélt szettet.
Én ezeket az állapotokat szintén megtapasztaltam, de csak akkor, amikor amikor a 0,9-es tűvel kezdtem gyűjteni a tapasztalatokat. Az még egyértelműen túladagolás volt. Olajos volt több helyen, mint ahogy le is írtad. Viszont ahogy haladtam lefelé a tűk átmérőjével, ezek szépen csökkentek. Ezért mertem megírni itt, hogy mi az ami már beválik, másnak ne kelljen szopni vele. Most csak akkor látod hogy olajfilm van, ha hozzányúlsz. Igen, vannak cseppek. A rendszám széle, a hátsó sárvédő széle, a túradoboz alja itt ott pici cseppes. De ettől lejjebb nem megyek. A sztender vékonyan olajködös, egy perc, száraz rongy. Cserébe nem rejszolok a motor alatt 500 km-ként, deci olajjal 2e km. És itt nem a fillérbaszásról van szó, utálok láncot dzsuvázni.
Nyugodtan elkezdheted megvalósítani. Utána pedig csodálkozni fogsz. Mert igaz. Az 1250-es Bandit nem a hátsó gumi és a lánc barátja. 108 Nm nyomaték, melynek 90%-a 1800-as fordulaton ott van, 3200 fordulaton maximumon. Nem egyet tudok akinek 70-100ezret ment a lánca. Az egyik konkrétan Borsody Ákos motoros rendőr barátom, megtalálod facebookon. Ő pl. 100 ezernél csak azért vette le a láncát, mert ment Marokkóba és nem akart sokat futott lánccal a sivatagba menni. Még bírta volna.
Örülök, hogy leírtad a tapasztalataidat, nekem hasonló "élményeim" vannak, mint ahogy azt korábban le is írtam. De itt a fórumon vagy szidják a rendszert, vagy, ha használják, akkor egy "kicsit" elfogultan nyilatkoznak róla, ezért nem is nagyon szólok hozzá. Ez egy partalan vita, nem szándékozok benne részt venni.
Most is csak azért szólok hozzá, mert végre valaki leírta a pro és kontra elfogulatlan tapasztalatait, amik megegyenek az enyémmel.
A láncolajozó adagolóját teljesen mindegy, hogy hova teszik, a lánc mindenhol szórja az olajat. Nekem a hátsó lánckerék előtt van, de ugyan úgy szórja az első lánckeréknél és a közép sztendernél is. De mivel a kenést én is lekorlátoztam a minimális mennyiségre, ezért nem vészes a pöttyözés, otthon egy tiszta ronggyal mindig áttörlöm, hogy másnap a munkahelyemen a zárt garázsban nehogy lecseppenjen belőle, mert nem néznék jó szemmel. A motorom így mindig tiszta, ezért a "macera" miatt annak ajánlom az olajozót, aki nem rest nap végén áttörölni az érintett területeket, sőt még ez is kevés!
Hosszú túrákon, mikor több száz kilométer teszünk meg egy huzamban (törlés nélkül) akkor az olaj a hátsó rugóstag tányérján is összegyűl, oldalsztenderre döntve a motor,t először nem is értettem, hogy honnan csöpög az olaj, hogy ezt a jövőben elkerüljem rászoktam, hogy tankolásnál a hátsó rugóstag alsó részét is letörlöm, (ezért törlöm munkába járás során nap végén is, mert két nap alatt már megtelne a rugóstag tányérja). Az állandó mosómasa kényszertől eltekintve, nem bánom az olajozó beépítést, de azt senki se várja, hogy gondozásmentes lesz a rendszere, (aki ilyet szeretne az vegyen kardános, vagy szíjhajtásos motort) cserében viszont könnyen tisztítható és látványosan tiszta és fényes lesz a lánc és környéke (már, ha rendszeresen takarítja).
A megoldás a lánc teljes burkolása lenne, akárcsak a régi motorkerékpároknál, ebben az esetben, már nem kellene az olajozó sem, hisz a zárt rendszerben nem koszolódna a lánc és a kenőanyag is tovább a helyén maradna, de ez költséges és a gyártóknak nem áll érdekükben.
További jó szórakozást a téma cincálásához.
Azért aki keveset megy s csak utcán annak jó az..nekem egy haver azzal megy s kb 25 éve motorozik.most egy tounon..mármint vágottal.de mondom keveset megy azt se vadul
Nem tudom, számomra furcsa, csak egy V2-es blokk ami jobban cibálja a láncot, de nem egy erőgép ez tény. Nekem ugyan az a lánc van ugyan azon a motoron, ezt te is tudod. mondjuk ha belegondolok 13 ezer alatt egyszer spanoltam rajta 1 "rovátkát" épp nem lett volna baj ha kihagyom ezt, akkor se lógna még most sem a láncom. nem személyeskedtem a motor tisztítással, van aki órákat el szórakozik vele ( pl én ) van aki lecsapja havonta 1x sterimóval é le van ejtve. nem vagyunk egyformák. normális alatt pl egy Motult értek, nekem a többi nem igazán volt szimpatikus és nem is vált be. az hogy leszólom? nem nem szólom le, csupán elmondtam a véleményem. a vágott slick témába meg ne menjünk bele, akit láttam vágott slickel menni utcán egy se tudott még motorozni. pedig látok párat főleg a szervizünkbe. sőt pályán is kerültem ki sok nyomorultat vágott slickkel úgy hogy én sima utcaival voltam. NA az a fillérb***ás
Jelenleg 0.6-os tű van benne ami 3cm hosszú és így 1,5 percenként cseppen egyet.
De lehet megpróbálok egy rövidebb tűvel 1perc/csepp átlagot kihozni.
Kicsit keveslem főleg 150-es tempónál.
Csabunak is ez vált be.
Én is,még se marad egy üzemenyag szállító kamionnyi benzin
Bocs a kérdésért de MILLIOMOS vagy? Vagy van szponzor?
nagyon szép képek!
Ezzel kapcsolatban kerdeznem, hogy a hatszogletu tekeronek mi a funkcioja? Akkor is nyit, ha nincsen aram vagy aram alatt az aramlast szabalyozza?
Most is csak azért szólok hozzá, mert végre valaki leírta a pro és kontra elfogulatlan tapasztalatait, amik megegyenek az enyémmel.
A láncolajozó adagolóját teljesen mindegy, hogy hova teszik, a lánc mindenhol szórja az olajat. Nekem a hátsó lánckerék előtt van, de ugyan úgy szórja az első lánckeréknél és a közép sztendernél is. De mivel a kenést én is lekorlátoztam a minimális mennyiségre, ezért nem vészes a pöttyözés, otthon egy tiszta ronggyal mindig áttörlöm, hogy másnap a munkahelyemen a zárt garázsban nehogy lecseppenjen belőle, mert nem néznék jó szemmel. A motorom így mindig tiszta, ezért a "macera" miatt annak ajánlom az olajozót, aki nem rest nap végén áttörölni az érintett területeket, sőt még ez is kevés!
Hosszú túrákon, mikor több száz kilométer teszünk meg egy huzamban (törlés nélkül) akkor az olaj a hátsó rugóstag tányérján is összegyűl, oldalsztenderre döntve a motor,t először nem is értettem, hogy honnan csöpög az olaj, hogy ezt a jövőben elkerüljem rászoktam, hogy tankolásnál a hátsó rugóstag alsó részét is letörlöm, (ezért törlöm munkába járás során nap végén is, mert két nap alatt már megtelne a rugóstag tányérja). Az állandó mosómasa kényszertől eltekintve, nem bánom az olajozó beépítést, de azt senki se várja, hogy gondozásmentes lesz a rendszere, (aki ilyet szeretne az vegyen kardános, vagy szíjhajtásos motort) cserében viszont könnyen tisztítható és látványosan tiszta és fényes lesz a lánc és környéke (már, ha rendszeresen takarítja).
A megoldás a lánc teljes burkolása lenne, akárcsak a régi motorkerékpároknál, ebben az esetben, már nem kellene az olajozó sem, hisz a zárt rendszerben nem koszolódna a lánc és a kenőanyag is tovább a helyén maradna, de ez költséges és a gyártóknak nem áll érdekükben.
További jó szórakozást a téma cincálásához.