Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem ezt a könnyebb? pedig azért lett kitalálva,meg,hogy ne menjen szerteszanaszét
Vágom. De mért nagyon sűrű? Pl. sűrűbb mint a fogkrém?
nem marad annyival tovabb a láncon a lancon mint amennyivel nehezebb felvinni mint a sprayt.
A Motul pasztáról írhatna már valaki... vagy majd más nem én jövőre.
Akkor az pedig legyen az ő problémája.
nehigy elhidd :D a Clam irigy oszira hogy o sargafeketezhet, ezert o mindenhova a lancolajzot irja. Probal oazi utan menni a kis pincsi, ahelyett hogy csinalna az mmm-es ujsagot :D
Akkor a 286.oldal 7115 hsz.-ban ott a leírás hogyan lehet megcsinálni. Egy próbát megér még annak is aki nem hisz benne.
Meggondoltam magam!
Az meg lepereg.
Szerintem Kawasakikra ez nem jó. A láncolajozó nem fér össze a lengőkar gyártástechnológiájukkal, így a felszerelés nem megoldható.
Mindenképp a 2. tipp.
Néhány hete még zavart az olajozós téma. Tegnap 9.44-kor írtál az üzifalra hogy biztos olajozót épít. Múlt hónapban írtál az adminoknak hogy nyissanak olajozós topicot. Talán meggondoltad magad, vagy esetleg gúnyból írtad? Amúgy a válaszom igen, miért ne lehetne?
Addig nem volt, míg nem lett
Azokon van olyan?
Kawasakinak csak a lengővilláját lehet fóliázni
Sziasztok Kawasakira is lehet ilyen olajozót szerelni?
Piros lámpánál max 3 pici csepp (a 0,5-ös tűnek mákszemnyi a csepptérfogata). És az sem a betonra hanem a láncra esik. Úgyhogy a tócsa valóban nem lehet. Nekem pedig azért van mágnesszelep, mert a motoromon eleve volt kapcsolt pluszra kötve extra fogyasztó (gipro fokozatjelző, meg két oldalon ledes városi fény a hűtő két felső sarkán) így keresnem sem kellett. Amúgy a Lovato 8 az OMV 11 wattos.
szerintem sokkal egyszerűbb berakni egy vákuumcsövet mint bekötni a mágnesszelepet, álló helybe (mindezt úgy írom hogy kábelbarbár az egyik szakmám)..... miért mennyit áll az ember járó motorral ? ha pár perc alatt tócsa van a motor alatt az régen rossz, meghibásodás esetén pont úgy iktatod ki a mágnesszelepet mint egy vákuumcsapot , az én gépemen vákuumos scottoiler van én nincs vele különösebb gond
cserébe kínlódni kell a vákuumcsővel, és nem lehet "okosítani" pl álló helyben ne csepegtessen
melegedés nulla, fogyasztás pár watt
és ha épp az otthontól x ezer km távra bedöglik még mindig ki leht nyitni kézzel
és nem hinném hogy sok lenne az árkülönbség
Én is maradék motorolajjal megyek. Picit szűkíts rajta, mert a fél-egy perc között a jó. Ezt célszerű most hűvös időben perc körülire állítani, mert nyáron a hígabb olajjal sűrűsödik a cseppszám. Akkor soha nem kell hozzányúlnod.
csak egy kérdés, miért kell vacakolni mágnesszeleppel mikor lehet kapni aprópénzért vákuumbenzincsapot robeszre ? van csöves verzió , vákuumcsövet rádugni valameik szinkroncsöcsre és kész , nem melegszik nem fogyaszt .
Most 5W-40-es motorolaj van benne. Ez volt otthon. Be kell majd loni az adagolast, de eddig jonak tunik. Kb 30 masodperc utan jon egy csepp. De szabalyozhato is, mert van benne egy kis szelep. (Akvarium levegozteto szelepe.)
Jó lesz az. Alig használtad még és máris látod a különbséget. Az olaj minden lerakódott fekete ragacsos spray maradványt le fog takarítani a láncról, még a kis lánckeréknél felrakódott szutykot is. Csak annyit tegyél, hogy mosáskor egy száraz ronggyal áttörlöd a láncot, lánckereket egy perc alatt. Semmi más dolgod nem lesz az utántöltésen kívül. Örülök neki hogy elégedett vagy. Ha egy olajfajtával belövöd a cuccot, utána csak azt használd, másik olaj másképp viselkedik (csepegés,tapadás). "Bánom hogy nem csináltam meg előbb" -ebben a mondatodban minden benne van. Később írj majd, mik a tapasztalati tényeid ha kérhetnélek rá. Esetleg pár fotó a rendszered kiépítéséről jöhet ;)
Megcsinaltam az automata olajzot. Vegulis a Lovato szelepet sikerult beszereznem. El van zarva teljesen, csak feszultsegre nyit ki.

A legnagyobb nehezseg a tu rogzitese volt. Minden olajos, ezert valami mechanikus megoldas kellett, ragasztozni nem akartam. A lancvedo muanyagba epitettem be vegul, amibe mechanikusan van a tu berogzitve. Eddig mukodik, jonak tunik. Majd gyakorlatban is kiderul holnap, ha meghajtom a motort.

Van egy kis szelep is beepitve. Igy ha sok lenne az olaj, akkor vissza tudom venni.

Mult heten mechanikusan mukodtettem a rendszert magnesszelep nelkul. Szepen ment a cucc, a lanc egyenletesen olajos, de megsem retkes. Egyre tisztabb, jon le rola a sok retek. Banom, hogy nem elobb csinaltam meg...

Akinek nem tetszik a lancolazos topic, az menjen mas topicba es recskazzon Lorenzora vagy Rossira.
Anno ilyen hídvázas légkalapácson dolgoztam, csak mi nem a földre tettük a szerszámokat ezeken is ilyen olajozó volt.