Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igyvan enyémen nincs tű nálunk a kaszák a drogosok
jaja mirígyék parodizálták is ,de az dragos
mindig az a kurva fűű
Fűfaszán Bocsánat...FűKaszán!
Miért lenne ez lehetetlen? Egy Dl 650en túrahasználatnál milyen terhelést kap a lánc?Nagyon keveset.Enyémen idén tavasszal lett lánc cserélve az előzővel én mentem 19ezret (plusz az előző gazdája kitudja mennyit) ezalatt végig sprayvel használtam és egyszer sem kellett spanolnom. DID 525 ZVM2 volt.Persze én sem versenyzésre használtam a motort de bizonyára többet kapott mint egy Dl en.Láttam már pár lánchajtást az évek során a mezőgazdaságban is az FK fűfaszán egy 530as lánc kettő, darabonként kb 25 kilós korongot hajt folyamatos terhelés alatt a legnagyobb porban.Kenése annyi hogy kaszálás előtt belocsolja az ember fáradtolajjal és kalap.Mégis éveket és sok sok hektárt kibír egy lánc.És nem kell spanolni mindennap.A John Deere kombájn kukorica vágóasztalának egész forgómehanizmusát szintén 1 lánc hajtja kb 50 hektár óta nem volt állitva a spanolón.És az sem sokkal nagyobb mint egy motor lánc ellenben a terhelés a sokszorosa.Ugyh én pl egyáltalán nem csodálkozom hogy azon a motoron 36 ezer alatt nem kellett állitani a láncot.De menjünk vissza a motorhoz Én pl soha nem voltam lusta megtakarítani a motorom most mégis kipróbáltam a láncolajzást és azt kell hogy mondjam hogy bevált.A legjobb láncsprayket használtam bár nem tudom te mint értesz normális spray alatt.Sztem a Motul több mint 4ezerért meg a Valvoline,Mol,Repsol a legjobbaknak mondhatók a hétköznapi használatban.Emellett tuti olaj van benne mindenhol,nem lóg a bele és nem vágott slick van rajta.Nem fillérbaszásbol álltam át erre hanem mert szeretem ha a lánc is mint minden más 2-300km után is ugyanolyan kenést kap mint amikor elindultam és tiszta folyamatosan.Lustaság miatt sem hisz ez is leszór valamennyit ez után is kell takarítani.Tulságosan leszólod a témát ahhoz képest hogy igazábol nem tapasztaltad mindkét oldalt csak a sprayt.
Volt az a bocskoros zenekar a drogosteadintej...
Akkor a tiéd még nem vállalta fel,hogy drogos
Csak ilyen sunyidrogosmotor
persze értelek, valamilyen szinten az olaj is ragad, kétlem, hogy azt teljes mértékben elkerülnék az apró kis szemtelen porszemecskék. persze legyen jó én örülök annak akinek működik és bevált neki, csak már már itt túlzásokba esik mindneki, és olyanokat írnak amit egyszerűen nem vagyok hajlandó elhinni sem. másik hozzászólásodra reagálva én szelektíven nem szeretek olvasni. ami érdekel ( mert egyébként ez a téma is ) én azt elolvasom. csak van ami már már kiakaszt. olyan számok lánc állítás nélkül és azért mert ilyen lánc olajozó rendszert használ. fck ha ennyit ér hogy 3x egy lánc élettartam akkor összedobom télen a sajátomat. csak én ezt kétlem. ez a full extrém eset már-már.
jajj hát nem kell engem mindenkinek szeretnie
Az enyémen nem is látni a tűt, burkolat alatt van. A mágnesszelepet egy kis rövid szakasz tömlővel pedig azért látni, mert eleve így akartam megépíteni. Ha betenném az ülés alá (bármikor megtehetném) abszolút nem is látnál belőle semmit. Aztán a másik téma: ami téged nem érdekel, azon szaladjon át a szemed. Szelektív olvasás a boldog fórumozás titka. Van úgy hogy a bandit fórumban oldalakon keresztül szerelnek. Engem abszolút nem érdekel. Mégsem teszem szóvá. Van akit ez, van akit az érdekel.
Nem fizikai képtelenség, hanem több évnyi tapasztalat azoknál akik használják. A lánc ugyanis nem nyúlik, hanem kopik. A szegecseknél eredetileg kör alakú lyukak oválissá kopnak és így a csaptávolságok megnőnek. Ha minden csap csak 0,1mm-t kopik, azt szorozd fel 108 szemmel. Az ötvözött acél nyúlásához borzalmas nagy erő kellene, arra semmilyen motor nem képes. A sprébe beleragad a por ami csiszol. Az olajról lecsúszik minden porszem. A lánc ezért mindig tiszta, nem fekete poros ragacs van rajta. A spré szakaszos ápolás, az olajozás folyamatos. Ezért tűnik illúziónak az, amit az olajozósok mondanak. Hihetetlen a számotokra, de attól még igaz.
Ezzel nem leszel népszerű! Én kértem már topikot, de még nem csináltak a srácok.
Remélem de ha nincs létre is kéne hozni
Kavàsok a zöldike miatt előnybe
Majd próbáld meg a cseppentőt átrakni ideiglenesen a felső ág kislanckerék elé. Meglátod, a hátsó rész olajcseppjei lényegesen lecsökkennek, vagy akár meg is szűnnek.
A flaszternél lejjebb úgysem megy!
Lehet már leér a flaszterre a lánc de még nem kellett állítani a feszességen.
Az egy klub?
hát de nem, injekciós tűből csöpög az olaj.... nem kommentálom tovább.
Drogos motor
azt nem hiszem el hogy ennyi idő alatt nem nyúlt annyit a lánc, hogy állítani sem kellett rajta. ez fizikai képtelenség ne is haragudj.

én már kezdem unni ezt a k***va témát. nyissatok új topikot neki.
normális láncsprayt kellene használni, és nem lenne szaros a felni/gumi. jah és tudni is kéne használni és nem eláztatni azt a szart....érdekes nekem a gixxeren egész napos pályázás után, vagy egész nap ha ütöm verem se retkes a felni....1-2 pötty, kit érdekel letörlöm egy petrós ronggyal és kész. évente meg 1 maximum 2 lánc/lánckerék takarítás akinek nem fér bele az ne motorozzon. ez az egész lánc olajozós téma már bocsánat de a lustaság és a fillérb***ág jele. x ezer + mire megépíted olaj bele....ugyan ott vagy. jah és még egy rendszert nem láttam ami szép/esztétikus lenne. ott lóg ki a baszott tű, mint valami drogos motor. bocs most mindenkinek a lelkébe tiportam, de annyira túl van misztifikálva ez az egész téma hogy hányadék olvasni is. már csak azért olvasom hogy szórakozzak rajta. 3 szezononként nem telik egy lánc szettre? vegyük még a vágott slicket is utcára az is jó ám, menő ! most OFF oltam ilyen kedvem volt. aki megépítette és nagyszerűen működik használja egészséggel. legalább kicsit mozog a fórum, mert erre majd biztom megkapom, de hajrá
Hali!vàsárolt már valaki az Olajbázis nevű üzlet vagy webshopban?korekt?
Olvasgatom a lánc olajzásról szóló vitát, illetve eszmecserét. Saját tapasztalatomat írnám le. Én túra motoros vagyok, DL-650 motorom van, 4 éve használok lánc olajzást. Gyári scottolier V szisztem rendszerem van. Angliából hozattam, és az akkori valuta árfolyam szerint 18 ezer forintba került. A hátsó lánckerékre csepegtet, és a centrifugális erő nyomja a láncra az olajat. Az injektort 5 és 7 óta közé kell felszerelni. Gyári olajat használok, melynek nyáron 2-3 perc/ csepp a beállítása. Takarítás.... aki használt már olajzást, és azt mondja, hogy csak letörli, és kész, az nem mond igazat. Gumi falán nincs olaj, csak a felnin csepp nyomok. Több olaj van a hátsó sárvédő szélén, és a rendszámtábla szélén. Ennek a letakarítása petró + ecset, aki nem igy takarít annak látszani fog a csepp nyoma, de még igy is sokkal könnyebb, és kevesebb idő mint a spray. Főleg nagyobb tempónál veri szét az olajat ( hosszabb autópályázás ) Valószinű, hogy sportmotorokon jobban teríti a felnit. Senkit nem akarok rábeszélni az olajzásra, de láncos túra, illetve túra enduróknál nagyon beválik. A motoromat 6.300km vettem, ekkor szereltem fel a lánc olajzót, most 43.000km-nél járok, láncot még nem kellett állítani. Lánckerék + lánc tökéletes állapotban vannak.
olyan 5-6 éve voltam arra utoljára és nem is tervezem hogy megyek
igazándiból mostanában nem is nagyon megyek sehová sem
pedig most már tök kényelmes(és tágas) lett legalábbis nektek...
Kár, hogy nem járok mostanában a Protokonhoz.