nekem is volt repsol a busában egészen míg kiértem esztergomból 15 kilométer után hívtam a csunderlikcsabit hogy én most visszafordulok és addigra készítse ki a motul7100-est mire visszaérek
igaz csak 1.3 gsx-r em volt és kawa zx14em de kizárólag a motul vált be, pedig az összes népszerű olajat végigpróbáltam
A fórumokat olvasva, meg amiket szereltem/szerelek, Repsol-t is hamarabb belerakom mint Castrol-t. Egy időben nagyon szar lett a minősége...mint mostanában a Brembo betéteknek...
Így a végefele elég nehézkes lett már a váltás vele. Most fuchs megy bele. Dani nagyon dícséri, így berendeltünk belőle, meg a láncspray-ből is. Hátha bejön.
Sziasztok! Van valakinek kedve és ideje egy lánckenőt építeni a motoromra az ősz-tél folyamán? Tetszik nekem, de nagyon nincs rá időm. Persze nem ingyen. SRAD-ra szeretném, állíthatósat.
Castrol 10-50.-et használtram a Kawába.
Nem jött be: a válto durvább vele.
a kuplung is rosszabb vele.
csípte is egy kicsit
Most Motul 5100 van az sokkal jobb.
Ezek közül valaki használja valamelyiket, vagy van vele korábbról tapasztalata?
Castrol Power 1 Racing 10w-50 SL, MA2, 115/17 (viszkozítás 40/100 C-on)
Shell Advance Ultra 10w-40 SM, MA2, 98/16
Silkolene Pro 4 XP 10w-40 SN, MA2, 83/14
Eni i-ride moto2 5w-40 SL, MA2, 96/15
Mobil 1 Racing 4t 15w-50 SN, MA2, 114/17
Mivel ezek csak számok érdekelne személyes vélemény is...
Az SC vagy az SA ami kszar lett?