A Lada tartály összeépítettem / ragasztás : HOSCH-KLEBER ragasztóval , Loctite fekete tömítő pasztával kifugázva / a mágnesszeleppel .
Az időzítő átlakítva / 1 kondit cseréltem benne / max poti állásnál kb 100 sec szünetet tud bő 1 sec nyitvatartással.Ezzel próbálok majd gazdálkodni.Ja és beleépítettem egy pici 12V-os relét amit az üres fokozat fog vezérelni hogy ha áll a motor ne adagoljon / ötletet itt kaptam ... /
Tű van 0,5 mm - 0,7 mm - 1,2 mm külső átmérőjű.
Most jön a kérdés hogy ebben a felállásban mit javasoltok .
0,5öst írtátok de szűknek érzem a belső átmérőt.
A csepegtetés helyének pedig a lánc felső - kislánckerékhez közeli helyét mondtátok célszerűnek.
Páran dícsértétek a MOL-os lánc olajat. Az a helyzet, hogy a környéken 3 benzinkúton is voltam és egyiknél sem volt. Valaki esetleg tudna egy olyan kutat mondani Pset/Fejér/Somogy megyében ahol lehet kapni?
Szelektív olvasás a boldog fórumozás titka. Ami érdekel azt elolvasom, ami nem érdekel azon csak átfutok. Ha olyan téma van ami nem érdekel, nem szólok hozzá. Ennyit a megjegyzésekhez. A topic témájába pedig szerintem beleillik. A bandit fórumban igen gyakran pl. szerelnek, ami engem kurvára nem érdekel, mert nem vagyok és nem is leszek motorszerelő. Mégse szólok be senkinek, még akkor sem, ha kolbászt süt a topicban.
Egyetertek a mondatod elso felevel #Zé
Tetszik a lelkesedes es segit is par embernek de erdemes lenne nyitni egy uj topicot hatha mast is olvasna itt az ember
Csabu te milyen olajat használsz? Én eddig szintetikus 80w90es válltó olajat de állt a moci 3 hetet baleset miatt és felületi rozsda lett a láncon szal ez valószínű nem lesz jó.
Na, ez egy jobb példa.
Igen, pontosan nem előre látható a kenőanyag-szükséglet, mivel nem tudni előre, pl. mennyire poros vagy vizes helyen lesz használva, de mint írtam, az ideális kenőanyag mennyiséget így sokkal jobban meg lehet közelíteni, ha mérjük a megtett utat, tehát a legdurvább bizonytalanság-faktort ha kizárjuk.
Hát, kíváncsi leszek, mi fog kisülni a saját rendszeremből. A kütyüt már leprogramoztam, a főbb alkatrészek is már megvannak, pár apróságra várok még aztán ha megjöttek kezdődhet is az éles teszt.
A túrós levakarhatatlan mocskot a túlhevítés okozza. Amikor kifröccsen és leég. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a pörkölt cukrot ottfelejtik a tűzhelyen. Abból is szép esemény lesz. Az
A Lada tartály összeépítettem / ragasztás : HOSCH-KLEBER ragasztóval , Loctite fekete tömítő pasztával kifugázva / a mágnesszeleppel .
Az időzítő átlakítva / 1 kondit cseréltem benne / max poti állásnál kb 100 sec szünetet tud bő 1 sec nyitvatartással.Ezzel próbálok majd gazdálkodni.Ja és beleépítettem egy pici 12V-os relét amit az üres fokozat fog vezérelni hogy ha áll a motor ne adagoljon / ötletet itt kaptam ... /
Tű van 0,5 mm - 0,7 mm - 1,2 mm külső átmérőjű.
Most jön a kérdés hogy ebben a felállásban mit javasoltok .
0,5öst írtátok de szűknek érzem a belső átmérőt.
A csepegtetés helyének pedig a lánc felső - kislánckerékhez közeli helyét mondtátok célszerűnek.
Itt tartok ...
Páran dícsértétek a MOL-os lánc olajat. Az a helyzet, hogy a környéken 3 benzinkúton is voltam és egyiknél sem volt. Valaki esetleg tudna egy olyan kutat mondani Pset/Fejér/Somogy megyében ahol lehet kapni?
Tetszik a lelkesedes es segit is par embernek de erdemes lenne nyitni egy uj topicot hatha mast is olvasna itt az ember
Leginkább ettől a ragacsos undormánytól akarnék megszabadulni.
Igen, pontosan nem előre látható a kenőanyag-szükséglet, mivel nem tudni előre, pl. mennyire poros vagy vizes helyen lesz használva, de mint írtam, az ideális kenőanyag mennyiséget így sokkal jobban meg lehet közelíteni, ha mérjük a megtett utat, tehát a legdurvább bizonytalanság-faktort ha kizárjuk.
Hát, kíváncsi leszek, mi fog kisülni a saját rendszeremből. A kütyüt már leprogramoztam, a főbb alkatrészek is már megvannak, pár apróságra várok még aztán ha megjöttek kezdődhet is az éles teszt.
a napraforgó trutyi lesz a len is hasonló
a repce ami még annyira nem levakarhatatlan