Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tartály készen !
Alakul a láncolajozó projektem !

A Lada tartály összeépítettem / ragasztás : HOSCH-KLEBER ragasztóval , Loctite fekete tömítő pasztával kifugázva / a mágnesszeleppel .

Az időzítő átlakítva / 1 kondit cseréltem benne / max poti állásnál kb 100 sec szünetet tud bő 1 sec nyitvatartással.Ezzel próbálok majd gazdálkodni.Ja és beleépítettem egy pici 12V-os relét amit az üres fokozat fog vezérelni hogy ha áll a motor ne adagoljon / ötletet itt kaptam ... /

Tű van 0,5 mm - 0,7 mm - 1,2 mm külső átmérőjű.

Most jön a kérdés hogy ebben a felállásban mit javasoltok .

0,5öst írtátok de szűknek érzem a belső átmérőt.
A csepegtetés helyének pedig a lánc felső - kislánckerékhez közeli helyét mondtátok célszerűnek.

Itt tartok ...
Olaj nagy kerekben is van!
Köszönöm. Azt hittem csak kúton lehet venni.
Motoros boltot is próbálhatsz, de neten is meg tudod rendelni, amúgy nekem is az a legjobb.
Sziasztok!

Páran dícsértétek a MOL-os lánc olajat. Az a helyzet, hogy a környéken 3 benzinkúton is voltam és egyiknél sem volt. Valaki esetleg tudna egy olyan kutat mondani Pset/Fejér/Somogy megyében ahol lehet kapni?
Ilyen taschnernek van, kérdezd őt. Nekem injekciós tű cseppent a görgő közepére. Az nekem teljesen hibátlan.
Újra az olajzás Vélemények,tapasztalatok a láncvezetőbe kötött olajzásrol?
Szelektív olvasás a boldog fórumozás titka. Ami érdekel azt elolvasom, ami nem érdekel azon csak átfutok. Ha olyan téma van ami nem érdekel, nem szólok hozzá. Ennyit a megjegyzésekhez. A topic témájába pedig szerintem beleillik. A bandit fórumban igen gyakran pl. szerelnek, ami engem kurvára nem érdekel, mert nem vagyok és nem is leszek motorszerelő. Mégse szólok be senkinek, még akkor sem, ha kolbászt süt a topicban.
Sima motorolajat, nem váltó olajat.
Szerintem is,és én sima disznózsírral kenem,vagy ami a kolbászból kisül nekem az is jó...
Egyetertek a mondatod elso felevel #Zé
Tetszik a lelkesedes es segit is par embernek de erdemes lenne nyitni egy uj topicot hatha mast is olvasna itt az ember
Csabu te milyen olajat használsz? Én eddig szintetikus 80w90es válltó olajat de állt a moci 3 hetet baleset miatt és felületi rozsda lett a láncon szal ez valószínű nem lesz jó.
Én már erről beszéltem régóta..
Kurvára nem mindegy mivel kened és hogyan.
Hogy ez nekem nem jutott eszembe!
kellene már nyitni nekik egy lánckenő topikot, mert hónapok óta csak ezt lehet itt olvasni, mintha nem mindegy lenne a láncnak h mivel kenik
Ne fujd ra es ezzel a problema meg is van oldva
Nekem a sajtreszelős történet, amikor takarítani kell a láncot a spray után.
Leginkább ettől a ragacsos undormánytól akarnék megszabadulni.
Na, ez egy jobb példa.
Igen, pontosan nem előre látható a kenőanyag-szükséglet, mivel nem tudni előre, pl. mennyire poros vagy vizes helyen lesz használva, de mint írtam, az ideális kenőanyag mennyiséget így sokkal jobban meg lehet közelíteni, ha mérjük a megtett utat, tehát a legdurvább bizonytalanság-faktort ha kizárjuk.

Hát, kíváncsi leszek, mi fog kisülni a saját rendszeremből. A kütyüt már leprogramoztam, a főbb alkatrészek is már megvannak, pár apróságra várok még aztán ha megjöttek kezdődhet is az éles teszt.
próbaképp cseppents pár cseppet egy fémlapra és tedd ki a napra
a napraforgó trutyi lesz a len is hasonló
a repce ami még annyira nem levakarhatatlan
Az is jó ötlet.
A túrós levakarhatatlan mocskot a túlhevítés okozza. Amikor kifröccsen és leég. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a pörkölt cukrot ottfelejtik a tűzhelyen. Abból is szép esemény lesz. Az
repceolajjal próbálkozz