Nekem sincs külön biztosíték rajta. Sőt elismerem, hogy suszter megoldás: a biztosíték csatlakozó kábelsaruját hiába szedtük ki a kapcsolt plusznak, annyira pici volt a hely, hogy nem fért volna mellé a másik szál. Visszadugtuk a pöcsbe és ahol kényelmesen hozzá lehetett férni, 1 cm hosszan megcsupaszoltuk és oda lett forrasztva, zsugorcső, oszt jónapot.
ami nem "finom" elektronikai cucc annak nem lényeg a kis(és a pontosan kiszámított) biztosíték
vagy pl egy ventilátor ahol megnőhet az áramfelvétel ha akadályoztatva van az üzemszerű működésben
szóval ha valami nagyobb biztosítékkal védett szálról szeded le az áramot az is bőven jó mert egy zárlat esetén a 30as is elolvad egy pillanat alatt
ha én csinálnék ilyen egyszerű mágneskapcsolóst akkor tuti a világításról kapná a pozitívot(már ha kapcsolható a villany) az üresjelző meg a testet szakítaná meg
Annak nyitnia kell, tökmindegy hogyan helyezkedik el. A bekötés is tökmindegy. Egyik megy a testre, másik a kapcsolt pluszra. Közben semmiféle lámpa, mint ahogy a kolléga leírta
Sziasztok! Beszereltem a benzin mágnesszelepet, de nem nyit ki. A kis szelep rajta kézzel nyitható, akkor átfolyik rajta az olaj, de akksira kötve nem nyit. Az áram átfolyik rajta mert a sorba kötött ellenőrző lámpa világit. Számít esetleg a benzin szelep elhelyezkedése? Most a mágneses henger vízszintesen van beszerelve, ez lehet a gond?
Szerintem a lánckerekek kopásába is belejátszik a sprébe ragadt csiszolópor. Én azt feltételezem, hogy tiszta olajozott kenés esetén a lánckerekek is többet fognak bírni. Viszont ha bejön az amit írtál, akkor boldogan fogok cserélni egy 3e Ft-os első lánckereket, mint egy 50e Ft-os komplett láncszettet. A 100e körüli futás pedig nem elmélet, hanem több fórumtárs tapasztalati ténye. Én teljes mértékben elhiszem.
Igen ilyenre gondoltam. A fogaskerékre rá van ontve ez a gumi gyűrű vagy réteg, és ezáltal sokkal halkabban puhabban dolgozik a hajtás. Mindkét Kawasaki amihez szerencsém volt így volt, van gyárilag szerelve.
vagy pl egy ventilátor ahol megnőhet az áramfelvétel ha akadályoztatva van az üzemszerű működésben
szóval ha valami nagyobb biztosítékkal védett szálról szeded le az áramot az is bőven jó mert egy zárlat esetén a 30as is elolvad egy pillanat alatt
ha én csinálnék ilyen egyszerű mágneskapcsolóst akkor tuti a világításról kapná a pozitívot(már ha kapcsolható a villany) az üresjelző meg a testet szakítaná meg
Mint írtam sehol sem tartok,de számíthatsz rá még egy vezérlő biztosan kellene.Akár most is ,ha van készen.
Van egy 600-as Fazerem, halásztelki vagyok.
Érdekelne ez az olajzó.