Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem sincs külön biztosíték rajta. Sőt elismerem, hogy suszter megoldás: a biztosíték csatlakozó kábelsaruját hiába szedtük ki a kapcsolt plusznak, annyira pici volt a hely, hogy nem fért volna mellé a másik szál. Visszadugtuk a pöcsbe és ahol kényelmesen hozzá lehetett férni, 1 cm hosszan megcsupaszoltuk és oda lett forrasztva, zsugorcső, oszt jónapot.
ami nem "finom" elektronikai cucc annak nem lényeg a kis(és a pontosan kiszámított) biztosíték
vagy pl egy ventilátor ahol megnőhet az áramfelvétel ha akadályoztatva van az üzemszerű működésben
szóval ha valami nagyobb biztosítékkal védett szálról szeded le az áramot az is bőven jó mert egy zárlat esetén a 30as is elolvad egy pillanat alatt
ha én csinálnék ilyen egyszerű mágneskapcsolóst akkor tuti a világításról kapná a pozitívot(már ha kapcsolható a villany) az üresjelző meg a testet szakítaná meg
Köszönöm Palinak a telefonos segítséget! A hiba elhárítva, de azért mégis tettem be egy 5 Amperes biztosítékot, remélem nem lesz vele gond.
Annak nyitnia kell, tökmindegy hogyan helyezkedik el. A bekötés is tökmindegy. Egyik megy a testre, másik a kapcsolt pluszra. Közben semmiféle lámpa, mint ahogy a kolléga leírta
Megoldódott! Sorba nem kötünk izzót a tekerccsel!
Megvan szorulva, ha jól gondolom kattani kéne neki
Sziasztok! Beszereltem a benzin mágnesszelepet, de nem nyit ki. A kis szelep rajta kézzel nyitható, akkor átfolyik rajta az olaj, de akksira kötve nem nyit. Az áram átfolyik rajta mert a sorba kötött ellenőrző lámpa világit. Számít esetleg a benzin szelep elhelyezkedése? Most a mágneses henger vízszintesen van beszerelve, ez lehet a gond?
Mondtam... De ha tuti a helye (tudod, nem mindegy, hogy van fent), hígítóval megpucolod picit, egy csepp pillanatragasztó és akkor tuti ott marad.
Infúziós szett,meg van egy pár darab,ha valakinek nem lenne beszerzési forrás.
Na most "hirtelen" rádobtam a mágnest ,valóban kbasz erős,a gyerekek meg már nemigen mennek 150 felett,ott kell maradnia.
Pont most írtam e mailt,de nem sürgős,természetesen ha tudod adni utalom.
Hűűű. Te vagy az, Zoli? Most szólj, mert már csak egy van készen!
Szia Pali!
Mint írtam sehol sem tartok,de számíthatsz rá még egy vezérlő biztosan kellene.Akár most is ,ha van készen.
Szia! Vezérlő elektronika+mágnes szelep + tartály=9000.-
Szia! Árban mit mutat ?
Asszem veled beszéltem telón... Ha nem akkor keress meg: 06húsz91228ötvennégy
Szia!

Van egy 600-as Fazerem, halásztelki vagyok.
Érdekelne ez az olajzó.
Arról meg nem is beszélve, hogy gondozásmentes, nem kell puceválni, ami utálatos meló.
az lehet, de a műszerolajnak még vékonyan is elég jó kenőképessége van
Szerintem nem bír ki többet de nem lényeges. Már akkor megéri ha 2x többet kibír mint a sprés verzió. Nem nagy munka a lánccsere de macerás inkább..
Szerintem a lánckerekek kopásába is belejátszik a sprébe ragadt csiszolópor. Én azt feltételezem, hogy tiszta olajozott kenés esetén a lánckerekek is többet fognak bírni. Viszont ha bejön az amit írtál, akkor boldogan fogok cserélni egy 3e Ft-os első lánckereket, mint egy 50e Ft-os komplett láncszettet. A 100e körüli futás pedig nem elmélet, hanem több fórumtárs tapasztalati ténye. Én teljes mértékben elhiszem.
Azért a híg olajjal vigyázni.. Kevésbé tapad, jobban szóródik.
Igen ilyenre gondoltam. A fogaskerékre rá van ontve ez a gumi gyűrű vagy réteg, és ezáltal sokkal halkabban puhabban dolgozik a hajtás. Mindkét Kawasaki amihez szerencsém volt így volt, van gyárilag szerelve.
Én 4-5 tankolásonként töltöm utána, de akkor még van benne. Egy tank 250-280 km.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!