Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tegnap jöttem haza egy 2850 Km-es túráról és még mindig van benne.Kétszer is esőben mentünk akkor oda tekertem neki.Csak még nem néztem mennyi maradt benne mert az űlés alatt van és nem látom csak a tűnél látom,hogy még mindig csepeg.
Ha a szilikoncsövet úgy vezeted le, hogy lesz olyan szakasza ahol látszik, ott tudod ellenőrizni hogy van-e a tartályban még. Nincs gáz ha kiürül, lelevegősödik, simán kinyomja maga előtt. Ha kifogy, utána még sokáig olajos marad a lánc. Ezt csak azért írtam, mert a képről úgy tűnik, a tartály nem nagyon látható, mennyi benne a szint. Viszont vastag tűvel, fecskendővel simán tölthető a levegőző lyukon, nagyon jó ötlet!
kb. 1500-ra.
Sikerült befabrikálnom a burkolat mögé. Cserében a kupakot elfelejthetem, de sebaj majd fecskendővel töltöm fel.
Valakinek van róla tapasztalata, hogy a LADA kuplungtartály hány km-re elég?!
Felraktam a tartályt, de le is szedem, noha nincs útban, de a mágnesszelepnek már nincs hely a f ennmaradó kis szakaszon.
aztán lehet vannak más praktikák is amiről nem tudok....
mert néha velem is megesik hogy nem tudok valamit
Aham. Így már érthető. Lehet erre gondolt a kolléga. De ilyet is most látok előszőr.
ha meg elöl akkor van egy gumi gyűrű-lap a lánckeréken
ehhez ér a lánc aztán halkabb
Azt írja csillapító réteg. Lehet be van vonva valamivel a lánckerék kívülről?
Szerintem nem egyről beszélünk. Ennek semmi köze ahhoz, hogy gyári vagy utángyártott a lánckerék. Főleg az első.
pl: http://m.cdn.blog.hu/zx/zxrash...
nem a kerékagyon van a lánckerék hanem egy külön egységen ami ilyen gumi ütközőkkel kapcsolódik a kerékagyhoz
Gumi csillapító? Az milyen? Életemben most hallok róla először. Esetleg egy képet tudsz róla mutatni?
egy nulla lemaradt szóval 500-1000
azért ez a kicsiknél jelentős futott óra
pl az xr4-en olyan 6 ezret bírt egy szett
és nem a csap volt megkopva(nem is volt feszesség állítva) hanem a homok lerágta a görgőket
? Mármint 50- 100 km- ként leveszed, és kicseréled a másik első lánckerékre az előzőt? Mivan?
Maradok a gyárinál. JT volt az Er-5 - ön nekem, de pl mivel nincs rajta gumi csillapító réteg darált is mint a disznó. Sajna a tartósságát már nem tudtam tesztelni - eladtam a motort .
én mindig 2 kislánckereket veszek a szettel aztán cserélgetem
így együtt kopik minden
pl a ténéré túrásabb azon évente, a kicsiken meg 500-100km ahogy van kedvem
Ha eredetit veszel márkakereskedésbe akkor biztos. A JT a tiedre 5.300.- Az enyémre 2.100.-. Pedig a JT nem egy gagyi minőség.
híg olaj kell, pl műszerolaj
vagy légszerszámolaj, nekem ez van nagyon jól folyik
vagy ha hidegben is kell akkor trafóolaj
Felszereled és kinyitod a kézi csapot. Majd meglátod. A talpnyomás egyértelműen a hidrosztatikai magasságtól és az olaj viszkozitásától függ. Ha esetleg nem csepeg, teszel bele vastagabb tűt. Lényeg hogy fél percnél ne legyen sűrűbb a cseppszám. Inkább egy perc körüli.
Én azért vettem a PDOilert mert nagyon kis helyen elfér, bármilyen pozícióban rögzíthető mert a tartályban benne van az elektromos pumpa is ami a beállított időben adagol 1- 9 - es skálán. (9- es érték kb 20- 25 mp). Mondjuk evvel eddig kb minden jót el is mondtam róla, bár talán úgy tűnik olajoz..
Mire? Simsonra? Kb... Ami ki is bír 30 ezret az a gyári lánckerék- ez jelenleg a motoromra 12. 500 ft... Mindentől függetlenül, jó dolog a láncolajzó, de én majd akkor istenítem ha valóban el fog legalább az eredeti lánc menni minimum 60 ezret. Többet nem várok el tőle. Addig nekem még ez csak Urban Legend.
Köszi az infót!, akkor megint bővítem a listát:
Scottoiler,
CLS 200micro,
McCcoi,
Acumen CL10,
Kettenöler,
Pdoiler.
Nézegetem a netes képtalálatokat. Látom, hogy nagyon sok "gyári" olajozó tartálya sincs magasabban, a kifolyási ponthoz képest mint kb.: 20 cm. Ezek szerint nem okoz problémát, hogy nincs elég "olajnyomás" a kifolyó résnél.
Találtam egy bilincset, amit a tartályhoz igazítottam.
Esetleg van valakinek egy jó ötlete a "gyári" olajozókhoz hasonló hengeres átlátszó tartályra? Azt simán elférne az oldalsó burkolat alatt.