Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes, ott most nincs. Másutt meg legolcsóbban 1800-ért kapható: link
Pár hónappal ezelőttig én manuálisan olajozgattam a láncot 3-400km-enként, akkor beszélt rá egy ismerős a MOL sprayre. Ugyanonnan, ugyanannyiért, mint Te veszed. Nekem is bevált, nagyon kevéssé koszol.
A google nem talál csak motult
1690-ért veszem a mol kenőbizgerét.1000km/fujás ha nincs eső.Láncoljzón kívül eddig a best.
Én szinte mindent a netről rendelek a motorhoz
Na nekem akkor abból lejön 46%
2500-a legolcsóbb amittaláltam.
a motul spray a legolcsóbb 3200.
Ugye az új láncot pár100 km ig nem is kenjük először, én is pont ezért nézegetem (szóródás) remélem kapni unixban is akkor majd féláron kapok.
Amikor lánc-szett lett cserélve az új láncon volt valamilyen paszta szerű anyag az nagyon jó anyag volt 700 km mentem vele de szinte semmit nem szórt el és a lánc görgőin is volt bőven még.
Ha ez is legalább hasonlóan stabil cucc akkor bőven jobb mint a lánc spray.
https://www.youtube.com/watch?...

Eddig én sem ismertem, nem lehet rossz.
Király nem is tudtam hogy van ilyen, gondolom tovább tart mint a lánc spray?
Ki fogom próbálni.
1x állítottam rajta az is azért mert "szerintem" már lógott a lánc
Az már nem rossz futásteljesítmény! Milyen állapotban van így 40 után? Mennyit állítottál már utána?
Valószínű azért, mert azt nem lehet eladni 35 ezerért.
Segasztok :) szeretném megosztani veletek az én lánckenő szerkezetemet. Eddig tapasztalatok nagyon jók, van egy gsxr750k8-am és kezdettől fogva ezt használtam és a mai napig is használom és most van a láncban 40.000km-er :) Eddig tökéletesen bevált remélem ezek után is ilyen jó lesz :)
Akkor ez is valami mechanikus-pneumatikus szerkezet. 35-ért viszont drága. Soha nem fogom megérteni azt, hogy ha már valami egyszerű szerkezetet állít elő egy gyár, akkor miért nem használja ki a hidrosztatikai magasságból adódó ejtőtartály egyszerűségét és a kivitelezés primitív lehetőségét?! Lecsepeg az magától, segédeszköz nélkül is!
Ma jött a Motorrevü legújabb száma. Tartós teszten van náluk egy CBF 650. Most szereltek rá az X-bike-nál automata láncolajzót. Elég fura szerkezet. Azt írja, hogy a kormányra (!) szerelt tartályt kell megtekerni, ez nyomást hoz létre a tartály belsejében és így juttatja ki az igen sűrű (90W) olajat. Mindezt 35.000.- kemény magyar valutáért.
Cseppentésnél az is fontos, hogy mekkora a cseppentő átmérője. Kisebb tű kisebb csepptérfogatot is eredményez, nemcsak kevesebb cseppszámot. Kicsit sűrűbb, kisebb cseppek jobb, egyenletesebb felhordást eredményez, mint a ritkább, nagy cseppek. Ezért kell minden maszek olajozót egyénileg "betökölni" ha eltérsz egy másik kolléga által bejátszott rendszertől.
Én is nemrég csináltam egy tök alap rendszert mert végigpróbáltam már az összes sprayt.Motip,Repsol,Motul,Valvoline,Mol,stb...Most kipróbálom az olajzást Először én is a kislánckeréktöl hátrébb 15 centivel cseppentettem a lánc tetjére de az nem jött be.Olajos volt a váz,a lengővilla meg minden.Most beletettem a láncvezetőbe itt már sokkal jobb.Másfél percenkénti cseppentéssel kicsit szórja a felnire sztem ez még sok ugyh állitottam rajta visszább.Most majdnem 2 perc de még azóta nem mentem vele de sztem ez a mennyiség jó lesz.De hogy már most tudom hogy jobb megoldás mint a fujkálás az tuti!
Ha az van otthon, tegyél bele azt. Nekem kísérleti stádiumban volt molos láncolaj, az elfogyott, utána maradék motorolajat töltöttem bele. Most is az van benne. Teljesen jó.
Köszönöm a tanácsokat...


A használandó olajnak 75W-80-ban / GL 5 / gondolkodom mert az van és talán a tapadása is jobb mint a motorolajoknak.
Itt az én cseppentési pontom:
Ha sima gravitációs, akkor nyugodtan tedd be a 0,5-öst. Én már végigjártam lefelé az egyre vékonyabbakat. Tudom, nagyon vékonynak tűnik, de hidd el, a szükséges vékony olajtükörhöz nagyon kevés olaj kell. Igaz, az enyémen semmi szabályozás nincs, üres állásnál is csepeg. Nekem a felső ág, görgő közepére a kis lánckerék előtt kb 10-15 centivel. Felhívom a figyelmedet, hogy a tűt úgy vágd le flexszel, hogy a vége a lánc felett 3-4 centire legyen. Motorféknél a felső ág laza, hullámzik, ha eléri, bedarálja.
Úgy vélem, az a max 100 sec jó lehet, sztem majd ha hangolod, kevesebb kell.
Tűben nem vagyok otthon, nekem a WD40 szórócsöve a cseppentő.
Sztem az a legrosszabb hely. Ott a gyorsan forgó lánckerék a nagyját rögtön le is veri, ami majd a sztenderen, stb csurog le. Tökéletesebb lenne a kis lánckerék alja, mert ott van egy lánchossznyi idő szétoszlani. Én az egyszerűség miatt a hátsó lánckerék tetejére cseppentek.