Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Messze vagyok tőled sajna!

Köszönöm a segítségeket és a hasznos tippeket!
műszaki után neki is ugrok a dolognak :)
nekem van még egy szelepem felesleg
aki itt van van környékben az megkapja egy ezressel olcsóbban
postázni csak utávéttel tudom szóval úgy már nem éri meg
Üzemanyag mágnesszelepet a molnarautogaz.hu oldalról tudsz rendelni és egy 0,5mm átmérőjű tűt pedig EÜ-ből.
Akkor még egy mágnesszelep kell, hogy csak áram gyújtáson engedje a csepegést!

A hátsó fékolaj tartály jó ötlet, egy konzollal a rendes fékolajtartály után tudnám is tenni!
Tartályt mindenképpen legalább 20 cm szilikontömlő plusszal kell elhelyezni, mert kivéve kézbe könnyebb az utántöltés.
Motoros bolt univerzális hátsó fékolajtartály ez kicsit drágább sajna 1800ft volt.
köszönöm, nagyon érik a dolog, mert utálom fújkálni meg takarítani!
Tartály lesz necces, olyan helyre rakni hogy hozzá is lehessen férni, mert ugye ezen csomagtartó nincs, befér az eü csomag pénztárca és ennyi.
Autósbolt, fékolaj tartály. 700 Ft.
Volt aki 20 cm gumitömlőből készített tartályt hozzá. Esztergályos munka szükséges, az alsó dugó kifolyó csonkkal, felső dugón pedig pici furat a levegőzéshez. Egy darab tömlő meg csak befér! Egy tanács: legalább egy deci beleférjen.
Lehet erről a tartályról többet tudni? Miféle? köszi
Én ami tartályt vettem nem nagyobb mint 5cm*5cm*5cm annyi hely böven elég neki szerintem annyi a cbrben is van valahol.
Sziasztok, szerintetek egy 2007-es cbr 1000 rr-en is meglehet csinálni ezt az egyszerűbb lánckenést? Csak mert azon baromira nincs hely hova tenni a tartályt :/ Amúgy szinte minden cuccot be tudnék szerezni hozzá!
Neked milyen van?
Azért egy elektronikus Mccoi bizony jobb nála. Az figyelembe vesz sok változót. Csak a bonyolultsága és az ára az, ami nem teszi elterjedté.
Meggyőződésem, hogy ezért a remek kiegészítőért nem is szabad többet kiadni! Semmivel nem jobbak a drága gyári rendszerek, sőt!
Pdoiler amúgy "csak "34 ezer. Legjobb a házi barkácsolt Ezekből! Én azt mondom a saját tapasztalataim után hogy mindenki Házi rendszert építsen!
Jelen pillanatban pontosan hárman keresnek telefonon, emailban, messengeren, facebook-on, fapadost szeretnének építeni, az anyagbeszerzések folyamatban vannak. Kérdések jönnek, szívesen segítek minden érdeklődőnek. Véleményem szerint sok olajozót szimpatizálót rettent el a gyári kivitelűek horrorisztikus ára (50-80e Ft). Viszont a ~6e Ft-os bekerülési költség és a fényképek, tapasztalatok őszinte leírása elgondolkodtatja a fórumtársakat. Van aki nem meri bevállalni a kivitelt, inkább elhozza az alkatrészeket és segítek neki összerakni. Mindezt mindenféle üzleti érdek, anyagi haszonszerzés szándéka nélkül teszem. Meggyőződésem, hogy a fapados jól működik, nálam már 8e km-t bizonyított. Aki kiépíti, csak jól jár.
Nekem sincs semmi bajom a motor mosásával, takarításával, a bütyköléssel. De ebbe a dzsuvás lánc basztatása már nekem nem fért be a jóleső tevékenységbe. Utáltam, gyűlöltem trutymózni, rejszolni a motor alatt, utána a kezemet sikálni, fröcsögött az ecseteléskor, büdös volt, örökké tapétáznom kellett a betont vagy papírral, vagy ronggyal a flekkek miatt. Számomra kész rémálom egy nagyobb túrán vinni magaddal a puceváló cuccot és este lefekvés előtt még hokizni egyet a motor alatt. Na nem..... Olajozó feltölt, 2e km-ig kuss van, mosáskor 2 perc törlés. Ámen.
pedig csak extra pici pesszegetést alkalmazok
Nem kell fújni
Kis ecset+olaj vékonyan középre csak az íze miatt
Nem vagyunk egyformák. Nekem a moci bütykölése, tisztogatása is örömet okoz. Szóval a lánc egy szem petrós ronggyal való áttörlése, és 1500 km-enként az automata olajzó tartályának feltöltése részemről természetes.
engem az jobban zavar, hogy bármilyet fújhatsz rá akkor is kerül a felnire & gumira, hogy bacca +
Ez a család dolog is sánta
Mert a motor árát is meg a benzin pénzt is rájuk lehet költeni
Az a lényeg hogy azért motorozunk mert jólesik és közben szarunk a világra mert vagányak vagyunk és nem azért rinyálunk mert koszos a lánc meg drága
Az az egy biztos hogy csak akkor fogok láncot mosogatni ha megyek Pestre a buzifelvonuláson részt venni,addig nem.....
Szóval lerohad pár kamionyi vas alattam
Amúgy a sok trutyi meg azért van a láncon egyeseknek mert 5x annyit pamacsol rá mint kellene
Egyet is értek és nem is. Ha bebontjuk km-re nyilván nem nagy költség, ahogyan a gumi, meg az olaj meg a többi apróság sem. De mindezt egyszerre kell megvenni, abba vagy belerokkannak, vagy nem veszik meg. Ha 700e-ért kellene egyben benzint venni, nyilván nagyon kevesen motoroznának, de sajnos olyan világot élünk ahol az embereknek nagyon is meg kell gondolnia, hogy mire mennyi pénzt ad ki. Én nem vagyok egy csóró ember hál` Istennek, de 50 ezret már én is kétszer meggondolom, hogy kifizessem-e és ne inkább a családra költsem.
Zsíros, lánc spray-ragacsos láncra tiszta petróleum. 500 km-ként petrós rongy, 1000 km-ként alá tartott tállal ecsetes lemosás. Mivel nekem olajozó van, oda elég egy száraz rongyos áttörlés mosás után, nincs makacs módon odaragadt cucc.
Nekem gyenge gépek vannak,elég az 520-as lánc, szettben jó helyről vásárolva 25 felé van
A kicsiken el is megy 6-10ezret, a nagyot nem tudom még
Matek:
6l/100km-10000km/600l-30000km 1800 liter 700ezer Ft felett van
Másképp megközelítve 30ezres futás mellett is kB 2ft/km költség a láncszett ára ,szóval kb annyi mint a falu 2 végén lévő kutakon a benzinár különbség
Persze nem mindegy hogy van 50 ezrem vagy nincs, de nem ér meg annyi stresszt hogy komolyabban foglalkozzak vele annak tükrében hogy elfüstölök közben 7-800 ezret igazándiból a "semmiért"