én petróleunnal szoktam átmosni aztán annyi
nekem összeszed mindeféle porokat útközben
petró kimossa aztánfaca egy darabig
kenegetni a legjobb olaj a fegyverolaj(amiben van petróleum) az még a rozsdát is feloldja ha van (petróleum is) a rozsdásabb részeket elszigeteli a levegőtől és nem rohad tovább
Én igazából nem szoktam semmivel kenni, de a régi fajtákat ezzel meg lehet lazítani. A teflon, vagy műanyag belsős bowdeneket pedig ha valaki mindenképp kenni akarja, akkor arra alkalmas az élelmiszer ipari gépekhez használatos szilikonzsír, vagy szilorettpaszta.
A mostani bowdenekre nem jó szerintem...ma már többnyire teflon belső van még bennük a fémspirálon kívül és az az ásványi anyagoktól megdagad és megszorul, eleinte jó, de 1-2 hét és megszorul....ha régi és nincs benne ilyen akkor jó, de hamar kiszárad......a műszerolaj némi járatással tartósab....szerintem....
Egy sornégyes motorban leragadhatnak a dugattyúgyűrűk, ha egy évig nem használják a motort?
Rejtélyes olajfogyasztásra lettem figyelmes,eddig egy cseppet sem fogyasztott a motor olajból(Honda CBR900).
Közel 1 évig nem volt használva,csak most ősszel tudtam újra elővenni a motort.
Egyik utam után(kb 30km) megnéztem az olajat,amely a min szint fölött volt.(egy teljes napot vártam,az ellenőrzéssel)
Mielőtt elindultam még félszintnél volt.
Lehet hogy nem volt teljesen vízszintes valamelyik ellenőrzésnél,mert abszurdnak tartok ilyen mértékű olajfogyasztást 30 km alatt.
Vagy elképzelhető?Füstölni természetesen nem füstöl.
Sziasztok! Van 1 csomó fajta olajom eladó, szűrő, jégoldó, ioncserél víz, fagyálló, wd-40 ez most elég jó áron van, Nagyon sok termék van kedvező áron. Ha érdekel valakit adatlapon van emailcím. Arra írjatok és kérjetek árlistát. Írjátok, hogy innen vagytok.
nekem motul kell mert jó a szaga
tisztára sampon szagú tőle a kipufogófüst
aztán amikor nyakig járunk vele a sz@rban legyen már valami jó szagú
mondjuk ha a repsol szemérmetlenül olcsó akkor lehet érdemes rajta elgondolkozni
Ha utántöltésre kell, akkor jó a 10W-40 is. Nekem is 10W-50 van benne, de mivel csipegeti és itthon csak 10W-40 volt még korábbról, azzal pótolom. Semmi gond nincs vele.
A 75W-140 híg!?.......na vazz...nekem a magnumom difijébe kellett ez és 30°-ban nem jött ki afejreállított kannából.... ......minél nagyobb a melegoldali szám annál "sűrűbb".....
a hajtomű olajnál más a számozás neked a 75w140 es lenne a jóez viszonylag hig de mivel 140 a főlső határ ezért a hőt is nagyon jol birja castrolba van is talán 3000ft körűl nekem a cagiva krossz is meg az endurom ugyan ezt csinálta télen nyáron is minden féle olajat kiprobáltam még a10w 40es motor olajat is ezel sem csuszot meg még melegen sem de 20perc motorozás után mikor már meleg volt fasza volt és utána kérdeztem azt mondták akinek volt már ilyen mocija hogy a cagivák ilyenek a tiédet nem ismerem de ha ezt csinálja akkor szerintem semi baja én indulásnál mikormég hideg volt meglöktem az ugy raktam be ja és szétszedtük a kuplungot semi baja nem volt
nekem összeszed mindeféle porokat útközben
petró kimossa aztánfaca egy darabig
kenegetni a legjobb olaj a fegyverolaj(amiben van petróleum) az még a rozsdát is feloldja ha van (petróleum is) a rozsdásabb részeket elszigeteli a levegőtől és nem rohad tovább