Üdv!
Biztos esett már szó ebben a topicban arról,amit meg szeretnék tudni,de elég nehéz lenne megtalálni,szóval bocs,ha esetleg már valaki kérdezte ugyanezt.
Mostánaban elég sokszor hallom,hogy nem spray-el kell fújni a láncot,hanem gépolajjal kell bekenni.Belenéztem a moci könyvébe és eléggé meglepett,hogy kifejezetten lebeszél a „kereskedelmi” spray-ek használatáról mondván,hogy ezek olyan anyagokat tartalmazhatnak,amik károsítják az O gyűrűket, ezért maga a könyv is „SAE 80 or 90 gear oil”-t ajánlja.
Mivel láncszett csere előtt állok,szeretném tudni,hogy mi a legjobb,amit használhatok (olaj vagy spray) figyelembe véve persze azt is,hogy nem szeretném a láncot 50 kilóméterenként kenegetni,mert gondolom az olaj csak nem bír ki 500 km-t és persze az sem mindegy,hogy a motort telecsapja-e vagy sem.Olvastam,hogy vannak „száraz” spray-ek,amik a kicsapódás problémáját megszüntetik és vannak O gyűrűt kímélő sprayek,de ezek - ellentétben az olajjal - valószínűleg elég rondán festenek pl. egy aranyszínű láncon. Amúgy láncszettből milyet érdemes venni? (márka,anyag stb.)Egy CBR 600 RR-re kéne.
Üdv! Azt szeretném megtudni hogy érdemes e használni a XADO revitalizáló kerámia anyagos krémjét? Kis 50 es motorom van de a gyűrű már kezdhet elkopni mivel dombnak felfelé már közelse tudja menni azt a tempót mint régen.
Ennyié 3x cserélek a kocsin olaj+szűrő-t+légszűrőt, persze beszerzési áron jutok hozzá(szeremcsére), sajna ez nem vonatkozik a motor cuccokra :(
"Aszongya" a márka szervizben a csaj, 4400+áfa a munkadíj, és nem valsz h végig tudom nézni a dolgot, mer olyan helyen van :)
Akkor mondom otthon lesz megejtve ...de a lánc kit cserére majd behozom ;)(de azt viszek, D.I.D.)
abban más a 300V hogy full full szintetikus ráadásul dupla észter szintetikus akkor is marad egy vékony olaj filmréteg az alkatrészen amikor már már olaj sincs a blokkban ráadásul a Motul 300V volt a világ első szintetikus olaja mennyiért láttad a 300V-t lehet tudok helyet ahol olcsóbb
Fz6N vasamon ejtenék megy első alkalommal egy olaj+szűrő cserét. Motul 5100 4T 10W-50 van kiszemelve. Viszont érdekelne valójában mivel tud többet a 300V 4T FActory Line 10W-40, amiért olyan *beep* drága
Kellene a motromba most 2t olaj, lánc spray, légszűrőolaj, és valaki nem tudna valami akciót vagy csak egy jó oldalt ahonnan olcsón lehetne mindezt rendelni.
Illetve szeretném megkérdezni véleményeteket a Putoline Action légszűrőolajról hogy mit gondoltok illetve hogy mi a véleményetek erről az olajról?
Illetve még annyi hogy a Motul 2t olajnál mi a küldönbség az 510 és a 710 es változatától?
Naszóval, a MOTUL 5100 10w-50 olajjal eddig 2000 km-t mentem, és nagyon úgy néz ki, ez lesz az, amit a jövőben is használni fogok. Nem nagyon csipegeti, a forró motor is csendes, a sebességváltó mintha új lenne, (egyébként nem is régi:) ) stb., stb. Szóval jó olaj a SUZUKI GSX 550 -be.
Üdv!
Nekem légszűrő olajos kérdésem lenne! Moto márkájú légszűrőolajom van, tudom nem márkás, de tavaly, meg télen is ezt használtam, és tökéletesen teljesítette a feladatát (olyan volt az állaga, amilyennek lennie kell, nyúlós, ragadós). Aztán február óta sajnos nem tudtam motorozni, de most megint elővettem, bekentem a zsír új légszűrőmet, és azt vettem észre, hogy folyamatosan csörög a légszűrőházból az olaj... Már nincs olyan nyúlós állaga, hanem inkább csak valami sima olajra hasonlít. Tudjátok esetleg, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy lehet-e vele valamit csinálni, vagy az már kuka? Nem szivesen motoroznék így, mert nem akarom beeteni a felújított blokkot
szerintem azért mert ahány gyártó annyi féle adalékot adnak az olajokhoz és nem fognak rendesen összekeveredni
áruld el hogy pontosan hova hozták el az nsr-ed mert eddíg még nem láttam
Hali
én azt szeretném kérdezni hogy a hajtómű olajat (4t) miért nem lehet más márkájút összeönteni ha mondjuk mind2 10w40 pl....
nekem már mondták páran de ha kérdeztem miért nem akkor igazi választ nem nagyon kaptam
na most lehet hülyének nézni, nem 2 litert kapott, csak én láttam kettőt a lényeg,hogy akkor tuti jó a Suzuki GS 500-ba, vagy nem? tehát az olaj: Formula moto 4T TEC synthetic technology SAE 10W-40 (szintetikus bázisú többfokozatú kenőanyag új generációs 4 ütemű motorokhoz kifejlesztve)
bocs,hogy ismétlem, de néhányan lusták visszaolvasni csak amiatt,hogy válaszoljanak :)
Biztos esett már szó ebben a topicban arról,amit meg szeretnék tudni,de elég nehéz lenne megtalálni,szóval bocs,ha esetleg már valaki kérdezte ugyanezt.
Mostánaban elég sokszor hallom,hogy nem spray-el kell fújni a láncot,hanem gépolajjal kell bekenni.Belenéztem a moci könyvébe és eléggé meglepett,hogy kifejezetten lebeszél a „kereskedelmi” spray-ek használatáról mondván,hogy ezek olyan anyagokat tartalmazhatnak,amik károsítják az O gyűrűket, ezért maga a könyv is „SAE 80 or 90 gear oil”-t ajánlja.
Mivel láncszett csere előtt állok,szeretném tudni,hogy mi a legjobb,amit használhatok (olaj vagy spray) figyelembe véve persze azt is,hogy nem szeretném a láncot 50 kilóméterenként kenegetni,mert gondolom az olaj csak nem bír ki 500 km-t és persze az sem mindegy,hogy a motort telecsapja-e vagy sem.Olvastam,hogy vannak „száraz” spray-ek,amik a kicsapódás problémáját megszüntetik és vannak O gyűrűt kímélő sprayek,de ezek - ellentétben az olajjal - valószínűleg elég rondán festenek pl. egy aranyszínű láncon. Amúgy láncszettből milyet érdemes venni? (márka,anyag stb.)Egy CBR 600 RR-re kéne.