Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motul, Castrol olajak nagy választékban 10-15% kedvezménnyel
kaphatók. Érdeklődni: 30/612-8980
vargesmotor.hu
mert én is ezen gondolkodom, hogy a 10w-50 lenne jó talán... srác azt mondta hogy neki nem ette az olajat. olajcserénél szinte ugyanannyit engedett le mint amennyi bele lett töltve... de majd ez úgyis kiderül, mert hát mindenki azt mond amit akar
"ártani nem használ" szerintem nyugodtan visszaállhatsz 10w40 vagy 10w50re
De, jót tennél ha visszaállnál a gyári előírásra legfeljebb kicsit csipegetni fogja az olajat, valószínűleg azért is kezdték beletenni a 20-ast....
amúgy én azon agyaltam, hogy akitől vettem a gépet ő 20w-50-nel használta. ilyenkor már ezzel az olajjal van "bekopva" a gép, nem? szóval ha vissza állnék a gyárilag előírt 10w-40-re vagy kicsit sűrűbb 10w-50-re azzal lehet hogy nem is tennék jót a gépnek?
tudok Motul 7100 4T 10w40 et 4liter 20.000ft alatt
hali. ki mit javasol egy suzuki gsxf 400-ba. ja motorolajrol lenne szó
felőlem...
Milliókat fizet a MOTUL hogy reklámozzam
Csak kérdezem, Te ezzel kereskedsz?........csak mert úgy tolod..... .....bőven van legalább olyan más olaj is olcsóbban....persze nekem mindegy, nem ajánlok semmit, de ez a motul reklám ...... .
A Motul-nak a 300v Factory Lineból van 5w-30 az is jó neked igaz annak litere 4500 kb az is jó neked
Hát az én tudomásom szerint a számomra 10W-30-as olaj a megfelelő.Ami a Repsol:Moto Supersport 4T 10W-30-as 4L.=8,000ft,még a Motul 7100 4T 10W-40-es 4L.=20,000ft,vagy a 5100 4T 10W-40-es 4L.=12,000ft.
Úgy gondolom,hogy a Repsol a nyerő,mert ugyan úgy szintetikus és 10W-30-as ami nekem kell,valamint az ára is kedvezőbb!
Azért,ha van mondanivalótok,akkor azt szívesen elolvasom.
a többi is van olyan jó pár kivételtől eltekintve...
x-tra egy kis napraforgó olajjal keverve és tapad mint a slik
igen jó a legjobb
mennyivel drágább az annyinál?
Sziasztok!Látom olajhoz van itt 1-2 hozzászólás.
Az én kérdésem az lenne,hogy szerintetek a MOTUL olaj tényleg annyival jobb mint amennyivel drágább?
kár, hogy nem értem........ .......úgy nagyjából sejtem miért mondod, hogy akár 0W-s olaj is jó bármilyen motorba, de ez mégsem jó.....
még miindig nem érted de mind1 majd rájössz
Nem jó az, de ha egy motornak az illesztései olyanok, hogy a "sűrűbb" kell bele akkor a vékony olaj nem lesz jó neki......,de most már aszem befejezem
Nem az olaj a sűrűbb, hanem többször van hidegindítás... (Bocs, hogy belevau)
mért jó az ha hideg indítva sűrűbb?
499 Ft/l a tescoba a brigéciol!
Két dologról beszélünk.......először is azt írtam, hogy az utcai ridernek fontosabb a "hideg" érték mert ha ritkán van tiltáson, de hidegindítva sűrübben akkor az a fontosabb....ha a "hideg" oldal magasabb értékü akkor sűrűbb tapintásra az olaj, ezért is használják a sűrűbb-vékonyabb kifejezést....szerintem...
ráadásul a váltó olajok más szabványba tartoznak a motorolajokhoz képest pl a 80w váltóolaj 100C fokon 7cSt a 20w motorolaj 100C 5,6cSt a váltó ugyebár a SAE J 306 a másik meg 300