mert én is ezen gondolkodom, hogy a 10w-50 lenne jó talán... srác azt mondta hogy neki nem ette az olajat. olajcserénél szinte ugyanannyit engedett le mint amennyi bele lett töltve... de majd ez úgyis kiderül, mert hát mindenki azt mond amit akar
amúgy én azon agyaltam, hogy akitől vettem a gépet ő 20w-50-nel használta. ilyenkor már ezzel az olajjal van "bekopva" a gép, nem? szóval ha vissza állnék a gyárilag előírt 10w-40-re vagy kicsit sűrűbb 10w-50-re azzal lehet hogy nem is tennék jót a gépnek?
Csak kérdezem, Te ezzel kereskedsz?........csak mert úgy tolod..... .....bőven van legalább olyan más olaj is olcsóbban....persze nekem mindegy, nem ajánlok semmit, de ez a motul reklám ...... .
Hát az én tudomásom szerint a számomra 10W-30-as olaj a megfelelő.Ami a Repsol:Moto Supersport 4T 10W-30-as 4L.=8,000ft,még a Motul 7100 4T 10W-40-es 4L.=20,000ft,vagy a 5100 4T 10W-40-es 4L.=12,000ft.
Úgy gondolom,hogy a Repsol a nyerő,mert ugyan úgy szintetikus és 10W-30-as ami nekem kell,valamint az ára is kedvezőbb!
Azért,ha van mondanivalótok,akkor azt szívesen elolvasom.
Két dologról beszélünk.......először is azt írtam, hogy az utcai ridernek fontosabb a "hideg" érték mert ha ritkán van tiltáson, de hidegindítva sűrübben akkor az a fontosabb....ha a "hideg" oldal magasabb értékü akkor sűrűbb tapintásra az olaj, ezért is használják a sűrűbb-vékonyabb kifejezést....szerintem...
ráadásul a váltó olajok más szabványba tartoznak a motorolajokhoz képest pl a 80w váltóolaj 100C fokon 7cSt a 20w motorolaj 100C 5,6cSt a váltó ugyebár a SAE J 306 a másik meg 300
kaphatók. Érdeklődni: 30/612-8980
vargesmotor.hu