Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni , de ha lehet csak az válaszoljon aki ténylég vágja a témát mert már mindenki mást mond és nem tudom mivel teszem a legjobbat! A helyzet a következő van nekem egy Yamaha FZR 400-am ami úgye már nem egy fiatal gép , eddig mindig ásványi olajat használtam/raktam bele (Castrol Actevo Xtra) tökéletesen müködött evvel az olajjal , de ahogy a következő cserénél megkapta a Castrol Power 1 Racinget 10W50 FULL SZINTETIKUS azonnal csúszni kezdett a kuplung tőle! Na most tavasszal újra ásványi olajat szeretnék bele , de még mindig nem tudom melyiket válasszam annyi mindent hallottam eddig! KÉRDÉSEIM a következők:
- Sokan azt mondják 20W 50 Ásványi kell bele mert az a jó az kell az öreg gépeknek?Szakik ez igaz?Mert a motor manuálja 10W 30-at ír de úgye ilyen olaj már ritka mint a fehér holló!
- A másik kérdésem pedig hogy mit jelent az hogy : TechnoszintetikusŽ észter bázisú ez az ásványi akar lenni?Mit takar ez?
-A harmadik kérdésem pedig hogy mondjatok már nekem egy két terméket ami ásványi és jó ehhez az öreg géphez?

Köszi a válaszokat előre is!
Eladó Castrol Bike Cleaner 1l-es kiszerelésben! Több liter van!
Ár: 1500/liter
Érd: 20/227-0655
a szintetikus olajok a "retket" lebegtetik így az mindig kifolyik az olajjal
Igazad van, hagyd a faszba azt sok birka mérnököt, szerelőt és főleg a manual-t.......
Ha melegen csinálod akkor az olajba kerül a sok szutyok, apró fémszemcsék,lerakódások.Ha hidegen csak az olajat cseréled, és benne marad a sok retek.
jó érv?
kifolyik szinte minden olaj, ráadásul 3 perc alatt
ettől többet mit akarsz vazzeg? főnyereményt a lottón?
azért mer aki azt mondja hogy melegen kell az nem tud rá jó érvet adni (eddig)
A szín meg a szag annyira nem befolyásol!
Akkor lehet teszek egy próbát a Motullal és majd meglátom.
Köszönöm a választ!
semmi különbséget nem éreztem működésügyileg
castrol szebb színű
motul jobb szagú
van köztük 300ft
Helló

Tanácsot szeretnék kérni olaj ügybe: Eddig castrol act evo x-tra 4t 10w-40 olajat használtam nekem nem volt vele gondom de több helyről is azt mondták h rossz és a motul 5100 -as oljat ajánlották.
Nektek mi a véleményetek a 2 olajról?
Ha mindenképp hidegen csinálod akkor miért kérdezted?...
én is így tudom meg így írják de ha 1 napot áll akkor full lent van az olaj,én úgy szoktam reggel kicsavarom és hagyom vérezni estig és utána is meg borítgatom jobbra balra hogy biztos kivérezzen
motul légszűrő olaj:2000ft

k&n légszűrő tisztító:1500ft

egyben 3000 Ft
nem rossz a brigi a lánchoz de mikor lemosod vizel tőröld át száraz rongyal( mert a maradék viz rozsdát képez )és utána agyjá neki láncsprajt,de legjobban ugylehet ha nam rest az ember és laszedi és ugy takaritja
szerintem tőkmind1 hidegen melegen lényeg hogy időben!és ne minusz 10fokba ha hidegen(+15) csinálod több időt hagyj neki hogy kifojon,de2napos állás után biztos hogy az olaj a legalján lesz és mivel a leersztöcsavar a legalso igy az összes kifojik (az ipari isiben azt tanitoták velünk anak idején csak melegen)
amikor a kipuffok alatt van az olajszűrő,na azt azért szedegeti a rák melegen...
A brigo nem árt a láncnak, sőt.
Általában kétévente.
ja, tökmindegy.......nekem főleg...
jó ok de ha egyszer meleg volt és leállítod a motort másnapra az ossz olaj ahonnan csak tud lefolyik a teknőbe tehát szerintem tök mind1
Sziasztok! Brigéciol mennyit árt a láncnak, ha azzal takarítom? És még egy kérdés: Fék és teleszkóp olajat mennyi kilóméterenként kell cserélni? 1000es vtr-ről van szó. Köszi
Az olaj szokta leégetni.
Mindig ráfolyik a virsliujjaimra.
Nézd meg jobban a manual-t......nem a kipuff könyöknél kell először oldani az olajcserénél...
Ölelgeti a fene.Mindíg leég a szőr az ujjaimról emiatt.
Mert akkor nem olyan "folyékony" az olaj és nem biztos, hogy mindenhonnan lejön maradéktalanul.....bár valamennyi mindig marad benne, de ezért érdemes melegíteni... ....meg csak jobb a meleg blokkot ölelgetni mint a fagyosat....
segasztok valaki árulja el miért kell meleg motornál olajat cserélni?miért nem lehet ha hideg.