Segítséget szeretnék kérni , de ha lehet csak az válaszoljon aki ténylég vágja a témát mert már mindenki mást mond és nem tudom mivel teszem a legjobbat! A helyzet a következő van nekem egy Yamaha FZR 400-am ami úgye már nem egy fiatal gép , eddig mindig ásványi olajat használtam/raktam bele (Castrol Actevo Xtra) tökéletesen müködött evvel az olajjal , de ahogy a következő cserénél megkapta a Castrol Power 1 Racinget 10W50 FULL SZINTETIKUS azonnal csúszni kezdett a kuplung tőle! Na most tavasszal újra ásványi olajat szeretnék bele , de még mindig nem tudom melyiket válasszam annyi mindent hallottam eddig! KÉRDÉSEIM a következők:
- Sokan azt mondják 20W 50 Ásványi kell bele mert az a jó az kell az öreg gépeknek?Szakik ez igaz?Mert a motor manuálja 10W 30-at ír de úgye ilyen olaj már ritka mint a fehér holló!
- A másik kérdésem pedig hogy mit jelent az hogy : TechnoszintetikusŽ észter bázisú ez az ásványi akar lenni?Mit takar ez?
-A harmadik kérdésem pedig hogy mondjatok már nekem egy két terméket ami ásványi és jó ehhez az öreg géphez?
Tanácsot szeretnék kérni olaj ügybe: Eddig castrol act evo x-tra 4t 10w-40 olajat használtam nekem nem volt vele gondom de több helyről is azt mondták h rossz és a motul 5100 -as oljat ajánlották.
Nektek mi a véleményetek a 2 olajról?
én is így tudom meg így írják de ha 1 napot áll akkor full lent van az olaj,én úgy szoktam reggel kicsavarom és hagyom vérezni estig és utána is meg borítgatom jobbra balra hogy biztos kivérezzen
nem rossz a brigi a lánchoz de mikor lemosod vizel tőröld át száraz rongyal( mert a maradék viz rozsdát képez )és utána agyjá neki láncsprajt,de legjobban ugylehet ha nam rest az ember és laszedi és ugy takaritja
szerintem tőkmind1 hidegen melegen lényeg hogy időben!és ne minusz 10fokba ha hidegen(+15) csinálod több időt hagyj neki hogy kifojon,de2napos állás után biztos hogy az olaj a legalján lesz és mivel a leersztöcsavar a legalso igy az összes kifojik (az ipari isiben azt tanitoták velünk anak idején csak melegen)
Sziasztok! Brigéciol mennyit árt a láncnak, ha azzal takarítom? És még egy kérdés: Fék és teleszkóp olajat mennyi kilóméterenként kell cserélni? 1000es vtr-ről van szó. Köszi
Mert akkor nem olyan "folyékony" az olaj és nem biztos, hogy mindenhonnan lejön maradéktalanul.....bár valamennyi mindig marad benne, de ezért érdemes melegíteni... ....meg csak jobb a meleg blokkot ölelgetni mint a fagyosat....
Segítséget szeretnék kérni , de ha lehet csak az válaszoljon aki ténylég vágja a témát mert már mindenki mást mond és nem tudom mivel teszem a legjobbat! A helyzet a következő van nekem egy Yamaha FZR 400-am ami úgye már nem egy fiatal gép , eddig mindig ásványi olajat használtam/raktam bele (Castrol Actevo Xtra) tökéletesen müködött evvel az olajjal , de ahogy a következő cserénél megkapta a Castrol Power 1 Racinget 10W50 FULL SZINTETIKUS azonnal csúszni kezdett a kuplung tőle! Na most tavasszal újra ásványi olajat szeretnék bele , de még mindig nem tudom melyiket válasszam annyi mindent hallottam eddig! KÉRDÉSEIM a következők:
- Sokan azt mondják 20W 50 Ásványi kell bele mert az a jó az kell az öreg gépeknek?Szakik ez igaz?Mert a motor manuálja 10W 30-at ír de úgye ilyen olaj már ritka mint a fehér holló!
- A másik kérdésem pedig hogy mit jelent az hogy : TechnoszintetikusŽ észter bázisú ez az ásványi akar lenni?Mit takar ez?
-A harmadik kérdésem pedig hogy mondjatok már nekem egy két terméket ami ásványi és jó ehhez az öreg géphez?
Köszi a válaszokat előre is!