olaj és légszűrőt azt lehet náluk kéne akkor megvennem. na utánankérdezek majd. viszont ez még álítólag nem lapkás. majd bekukkantok a szelepfedél alá.
Tavaszi akció van a szuzuki-nál a kopó és szervíz alkatrészek 20-30% kedvezménnyel vannak.
Ez érvényes a lapkákra.
Meg az olaj, levegő szűrőkre, fékbetétekre is.
Elvileg víztiszta szokott lenne vagy nagyon halványan sárga.
Ha már sárga esetleg barna akkor csere azonnal.
Motult a Motul Mintaboltból vegyél ott tuti eredeti(mivel hivatalos forgalamzó és csak Motult árul) és ingyen postázza másnapra a csomagot.
Az árak az oldalra nincsenek kiírva érdeklődj nála telefonon.Elég jók az árak is.
nem kell szó szerint venni azt a legjobbat. azt gondoltam hogy több fajta olaj fog elhangzani de irányzéknak jó hogy mondják hogy ki mit használ. tény hogy gyártanak mindig újat és jobbat de engem nem az érdekelt hanem csak az hogy mit javasolnátok.
Ha most vetted a motort szerintem cseréld a fékfolyadékot is,
2évente kell és nem tudhatod mikor volt utóljára cserélve.
Mert ha már öreg a fékfolyadék(színe van) könnyen túlmelegszik.
Motul DOT 3&4 jó bele és kb:2500Ft a 0.5L.
Ja az 5100-at én már 2760Ft-ért is találtam/L.
hello. ép most néztem googléban az árát. 3090-ér láttam neten és szerintem elfogadható az még. olajon tényleg nem akarok spórolni mer neméri meg. most hogy mondjátok hogy jó olaj ezér szerintem ez lessz a nyerő. nekem 2,5 liter megy a 400-asba
A legjobbat?Mit értesz a legjobbon?Azt írod most vettél egy gsxr-400-ast.Nem leszólva-nekem se új motorom van- de az egy régebbi konstrukció,figyelembe véve a kenőanyagok fejlődését,a mai "legrosszabb" 10-40-es olaj is jobb,mint amit a gyártásakor beleöntöttek,és mégis megy még a géped.Ahogy az előttem szóló írta,tegyél bele ami szimpatikus azok közül amit írt,aztán cseréld rendszeresen.Különben meg ahány motoros annyi véleményt fogsz hallani.
Ha lessz rá egy kis időm megnézem, hogy a lánctisztíó spray miből is van valójában.
Összehasonlítom a féktisztító cimkéjével is, mert eléggé hasonlóan viselkednek.
Fene se fizetek ki ~200Ft-ot 4dl spray-ért, lehet ugyanazt az anyagot megkapom ~800Ft-ért csak más névem meg 1L kiszerelésben.
én mostam egy darabig petróleummal, ez a legolcsóbb, de a MOL lánctisztító a leghatásosabb, körbefújom, letörlöm, kész.
És MOL láncsprayel fújom, ebből két flakon elég 10.000 km óta. 600-1000 körül fújom.
sokan azt mondják hogy ne mosd evvel ne mosd avval...........
hónapokig áztattam benzinben a lánc o gyűrűit és olyan minimálisan dagadt meg hogy szinte nem is látszódott
kmc did rk gyűrű lett tesztelve
brigéciolból meg 2 féle van a 2000 valami vizes mosószer kb mint a mosogatószer a d3 meg valamim petróleumos nyavaja
d3 visz mindent, nekem a 2000 nem jött be elég sokáig tart vele a mosási folyamat
olaj meg a Motorex power synt legyen a minimum
ettől alább ne add mert a motorod megérdemli
Ez érvényes a lapkákra.
Meg az olaj, levegő szűrőkre, fékbetétekre is.
Ha már sárga esetleg barna akkor csere azonnal.
Motult a Motul Mintaboltból vegyél ott tuti eredeti(mivel hivatalos forgalamzó és csak Motult árul) és ingyen postázza másnapra a csomagot.
Az árak az oldalra nincsenek kiírva érdeklődj nála telefonon.Elég jók az árak is.
2évente kell és nem tudhatod mikor volt utóljára cserélve.
Mert ha már öreg a fékfolyadék(színe van) könnyen túlmelegszik.
Motul DOT 3&4 jó bele és kb:2500Ft a 0.5L.
Ja az 5100-at én már 2760Ft-ért is találtam/L.
egyetértek Czimbyvel, nekem is motul factory line 10w-40 vált be. próbáltam repsolt, castrol power 1-et stb, de a motul a legjobb, a motoromnak
Ha mégis akarsz spórolni; Fuchs, Repsol, Castrol, Q8, Mol meg a többi.
(kb:ebben a sorrendben)
Lánctisztító spray el gyorsan átszaladtam rajta, ezutánn már tapadt rá a cucc.
Nekem is bevállt a MOL ill. a Motorex láncspray/tisztó.
Ha lessz rá egy kis időm megnézem, hogy a lánctisztíó spray miből is van valójában.
Összehasonlítom a féktisztító cimkéjével is, mert eléggé hasonlóan viselkednek.
Fene se fizetek ki ~200Ft-ot 4dl spray-ért, lehet ugyanazt az anyagot megkapom ~800Ft-ért csak más névem meg 1L kiszerelésben.
És MOL láncsprayel fújom, ebből két flakon elég 10.000 km óta. 600-1000 körül fújom.
hónapokig áztattam benzinben a lánc o gyűrűit és olyan minimálisan dagadt meg hogy szinte nem is látszódott
kmc did rk gyűrű lett tesztelve
brigéciolból meg 2 féle van a 2000 valami vizes mosószer kb mint a mosogatószer a d3 meg valamim petróleumos nyavaja
d3 visz mindent, nekem a 2000 nem jött be elég sokáig tart vele a mosási folyamat
és arra is hogy a 40 ezer alatt mennyi flakon spray ment el rá
csak érdeklődésképp