Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy te a 20w-s olajat mibe ajánlod, vagy milyen használat mellé?
ha ezt tényleg így gondolod akkor elfelejted a 20w-s olajat
hát...nincs fűtött helyen, de 0 fok alatt se rohangálok vele (tavasszal lesz csak kihozva).
most nagyon jó állapotban van a gép, nagyon megy... szeretném megvigyázni és olyan dolgokkal üzemeltetni ami megóvja ha esetleg jobban igénybe lesz véve...
szívesen
1000-1200km elég sűrű fölösleges drága olajat,legyen ismert márka azt kész.Esetleg próbáld meg a repsol ridert 15-50 est.Ha fűtött helyen tárolod és nem mész 0-fok alatt mehet bele 20-50 is.
értem... köszi a hasznos hozzászólást! átgondolom ezt a dolgot.
http://www.motul.hu/index.php?... itt keresd meg a motorod. Nem az a lényeg hogy sűrűbb hanem pont ellenkezőleg hígabb de ne annyira mint a víz.Ha sűrű az olaj nagyobb az olajnyomás ha hígabb kisebb és ezáltal jobb a kenés.
A kenést nem a magas olajnyomás meg a jó sűrű olaj adja hanem az hogy ha az olaj gyorsabban áramlik a rendszerben elszeparálva egymástól az alkatrészeket ráadású jobban elvezeti a hőt az alkatrészektől.
ezt hol találtad, hogy 5w-40 való az enyémbe? nem lehet, hogy inkább az utcai használathoz van?
amúgy akitől vettem a motort, az ipone forgalmazó, szóval ezzel foglalkozik és ő ajánlotta mivel ezt használta bele, mivel sűrűbb mint 10w ezért jobban véd. viszont a hidegindításos dologban lehet valami.
nem jól tudod hogy a 20w50 jobb kenést biztosít,az a baj hogy a 20wmiatt a motor hidegindításkor sokkal rosszabb kenést kap mint az 5w vagy a 10w-vel másrészt meg a 20w50 meg a 10w50 között meleg oldalon nincs különbség a viszkozitásban,másrészt meg 5w40et írnak a motorodhoz
pl a 600RRbe 10w30as olaj való felesleges 10w50est használni
600RR be én pl a power 1 et használom 10W-50, vagy Motult bár még csak 1x próbáltam de jó
most nem azé, de pl. szerintem 5w-40 az robogókhoz meg segédmotorokhoz van.
20w-50 jobb kenést biztosít nagyobb hőmérsékleti határok között mint a 10w40 vagy10w50. enduro-ba szerintem jó, mert terepen nagyobb terhelést kap a motor.
de miért baj? mert csak ezt az információt nem osztottad meg eddig...
én a helyedben vagy 5w40 vagy 10w40 10w50 est tennék beled ha idáig 20w-vel jártál az elég baj
nem kell sűrűn cserélni... (1000-1200km)
amúgy ne az olcsóságon dőljön már el, hanem hogy melyik a jobb.
miért kellene elfelejtenem? eddig is ez ment bele és tökre jól megy vele. eddig ipone-val volt használva, csak castrol-t jobban lehet kapni felém.
Sziasztok!
Tud valaki valami infót erről az olajról?
jó de akkor se 20w-set max 10w-set
Amelyik olcsóbb!Léghűtés miatt gondolom neked is sűrűn kell cserélni.
szerintem a 20w-t felejtsd el
melyik a jobb olaj enduro-ba 20w-50-esben?
ipone vagy castrol?
a két olaj között meleg oldali viszkozitásban nincs különbség de a hideg oldaliban már van inkább a 10w50az jobb
A gépkönyv szerint 10W-50 és a 15W-50 való az RSV1000-be. Utcára inkább az előbbi, pályára az utóbbi ha választani kell.
15-50-ből és a Fuchs Silkolene ProRace olajat használom, nem a legolcsóbb, de nekünk bevált.
Ha nem használod túl hidegben (fagypont körül) akkor nem lehet baj vele.
Petroleum..
S máris nem mosod ki a zsirt! 600FT/l