Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A gyári leírásokban mindig azt írják, hogy a lánc olajozához "heavy weight" motor olajat használjunk. Ehhez képest úgy látom mindenki láncsprayt használ. Nem elég olajjal bekenni, ha esőben sosem közlekedek és minden túra után otthon újra beolajozom? Az az igazság, hogy én utálom ezeket a ragacsos sprayket, csak összetaknyolja az egész motort és sokkal jobban belerakad a kosz is a láncba.
Székesfehérváron át tudod venni vagy futárral tudom küldeni. erre a címre írhatsz, megbeszéljük a részleteket: chrs063@gmail.com
Original flakon, nem kimérős...:)
Ha IGOL olajat keresnéten tudok adni egy Szegeden lévő Fiat autósbolt címet és telefonszámot,mivel én a Trabantomba ott vásárolom az IGOL 2T STS R COMPÉTITION-t 4050Ft/L áron és abszolút korrektek voltak velem.
6725 Szeged, Alföldi utca 11.
Telefon: 62-440-386, 30-938-3690, 62-550-838
E-mail: fiatbolt@invitel.hu
Pont ma olvastam ezt a fórumot és az olajkeveréssel kapcsolatos hozzászólásokat erre most én is ilyen problémába estem....Rendeltem 3 liter 10w-40-es repsol syntetico olajat a gsxf 750-embe (3,5 kell bele, de az előző cseréből még maradt egy fél liter), erre most nézem, hogy az egyik doboz 10w-50-es racing. Akkor most összekeverjem majd az olajcserénél vagy inkább ne?
mondjuk az az xl elmenne libazsírral is.......
csak az olajok régen összevesztek egymással és olyan volt mint amikor víz meg az olajba......
mondtam neki keverd össze és lesz 3.5 liter lánckenő olajod
Nézd meg hogy a váltóból nem fogyott-e az olaj.Ezt előidézheti a kuplung felőli főtengely szimering melyen keresztül olajat és levegőt szívhat.Emiatt füstölhet és nem is pöröghet fel.
sziasztok,segitsetek tzr125-ös mocim van,az istennek nem akar 9 fölé pörögni,tavaly semmi gondom nem volt vele,füstöl mint a barom,7ezres fordulatnál elkezd dadogni olyan mint amikor ráhuzom a szivatót ,ha ráhuzom a szivatót akkor sem változik semmi,póvert megnéztük tökéletesn mügszik,karbi tisztitáson,légszürő tisztitáson túlvagyunk ,új gyertya,most már csak az elektronikára tudok tippelni,mondjuk az olaj lámpa kigyulladt és más olaj hiányában sima arol simson olajat tettünk bele,talán még emiatt nem pöröghet fel,nektek volt ilyen prob lémátok,hogy oldottátok meg,köszi előre is.
Háááát én nem szoktam kevergetni, de elvileg az ugyanolyan viszkozitású és gyártási eljárású olajak keverhetők......viszont amiket felsoroltál könnyen lehet, hogy lesz benne félszint, fullszint, észter, stb.....inkább nem...
havernak van motorex, castrol, valvoline olaja mindeáron össze akarja keverni őket aztán bele a gépbe
azt mondja a mai olajok keverhetőek
ráadásul a motorex szintetikus.........
ilyenről hallott valaki?
mert nekem nem kóser a dolog.......
Én utánanéztem egyszer és linkeltem is a yama topicba.....a yamalube gyakorlatilag minden földrészen egy a yamaha által kiválasztott általában névtelen gyártó olaja.....az eu-ban nem a motul gyártja...most nem találom az oldalt, de rá lehet keresni..
Original flakon, nem kimérős...:)
itt nézzed meg. gyorsak, pontosak : http://www.formula3000.hu/shop...ékpár-c-123.html
És lenne még egy olyan kérdésem, hogy ez nem hordóból kimérős?
Köszi!
6725 Szeged, Alföldi utca 11.
Telefon: 62-440-386, 30-938-3690, 62-550-838
E-mail: fiatbolt@invitel.hu
7100-ast tudsz?
2.500/liter az jó az 5100-ra?
Köszi előre is!
.
csak az olajok régen összevesztek egymással és olyan volt mint amikor víz meg az olajba......
mondtam neki keverd össze és lesz 3.5 liter lánckenő olajod
havernak van motorex, castrol, valvoline olaja mindeáron össze akarja keverni őket aztán bele a gépbe
azt mondja a mai olajok keverhetőek
ráadásul a motorex szintetikus.........
ilyenről hallott valaki?
mert nekem nem kóser a dolog.......