Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről beszéltem
Hát ő az :http://www.kepesmotor.hu/motor...
Remélem nem lettünk átbaszarintva ,mert nagyon mérges lennék.
Eggyenlőre nem terjesztem rossz hírét mert semmi nem biztos ,csak így is maradjon!
még irridiumos gyertya nem volt már hamisították az ngk-t szóval a tojás volt előbb mint a tyúk Hamisítanak itt már mindent, szóval biztosra sose lehet menni...
És mennyibe kerül most a kamu power 1 racing?
Crossmotorba én inkább valami sportosabbat ajánlanék, mondjuk a 7100-ast. Persze az már drágább. Az 5100 rohadt jó olaj, de túrázni.
Pont az iridiumosat hamisítják mert abban van a pénz :)
Olaj hamisításra is rengeteg lehetőség van, oroszoknál árultak origi flakonokat pl, bár persze mindent hall az ember...
Én mindenesetre nem adom el 1Ft-ért a motoromat, bár én is szeretek spórolni.
Én is az ára miatt szimpatizáltam a CAstrol Power1 4T-vel, de ha ez a helyzet, inkább veszek boltban Motul 5100-at, ha az is hasonlóan jó/jobb olaj.
(versenyző ismerős azt ajánlott 4T krosszmotorba)
De a gyertyáról meg tudod állapítani hogy hamisítvány, olajról meg nem. Amúgy az irridiumosat nem nagyon hamisítják még csak a simákat..Bár ezt csak hallottam szervízben.
Az NGK-t is hamisítják, arra is rá van írva hogy Made in Japan, ne nézzétek már hülyének a hamisítókat...
Egy iridiumos gyertya 2000-ért szintén olyan kamu mint a Power1.
De nem akarok én senkivel vitatkozni, elvégre nem érdekem, csak sajnálom szegény motorokat, hogy vannak olyan gazdák, akik 1Ft-ért inkább kinyírják őket.
elnézést ha megbántottam valakit, vagy fáj valakinek az igazság :)
Én megbízható forrásból veszem a Power 1 Racing 4T olajat, és a dobozon az alábbi jelölések vannak: hogy mely országokban forgalmazzák - D, I, E, F, A, B, BG, HR, CR, DK, FIN, GR, HUN, IRL, NL, PL, P, SK, S, CH

És egy Manufactured in the EU felirat...
2000Ft-ért fullszint versenyolaj, na persze... Te hol élsz? Lopott? 3-4 évig folyamatosan lopják? LOL...
Persze te tudod, de álomvilágban élsz és 1500Ft-ért kockáztatod a motorodat.
Má benne van!
Milyen szerelő te?
Tedd bele, legalább több dolguk lesz a szerelőknek.
Az enyémen rajta van
Dehogynem!
Te azt honnan tudod hogy nem EU-s a 2000.-Ft-os?
Lehet hogy lopott nem?Kit érdekel,occsó oszt jóvan
Special az enyémbe ilyen van és tökéletesen műkszik vele,motor sokkal halkabb,váltó finomabb
Csak nem a 2000Ft-os...
És ha nincs ?
Legalább is nem találom !
A power-1 made in EU!
Hát én nem áttöltögetésre gondoltam, mer úgy van lezárva,h az kizárt. Míg 1 régi ACTEVO-n feltüntetett származási hely van, a POWER 1-en semmi. Akár ÜZBEGISZTÁNI is lehetne v. LITVÁN ami nem azt jelenti hogy rossz ,csak gyanús . Miután a 30-40 ezer forintos NIKE cuccokra az vagyon írva h, TAIWAN ,mit vár az ember?
Vonalkód v. ilyesmi? semmi!
Nem tudom de a Castrolra mostanában elég sokan panaszkodnak. Én is egy ideig azt hasznátam sőt még mindig van mondjuk fél lityi de inkább mást veszek(Repsol, Liqui Moly). A gyanusan olcsókkal(pl. 2000/l a Power1-nek) vigyázni kell mert lehet hogy amit az olaj árán megspórolsz elbukod a blokkfelújításon. Amíg Castrolt vettem inkább megvettem mindig 3.400-ért nehogy az olcsó olajjal befürödjek.
igen szokták áttöltögetni.....ha nagyon olcsó volt azért nem árt gyanakodni....
Szisztok.
Szerintetek ,1 Castrol motorolaj doboz alján, a gyártási éven kívül, fel kellene ,hogy tüntessék a származási helyet ? EU , v. valami ?
Nem az oldalán a matricán , mert olyat a nyomdában is lehet csinálni .
Hamisíthatják ezt ?
Asszem átbasztak az oroszok !
Köszi!
Haver is olyat használ az YZ250F-jébe nincs vele baja. Természetesen 10 óránként lecseréli.
csak azért bátorkodtam ezt leírni, hogy ha ennyiért megcsinálják valahol fékfolyadékkal együtt van-e értelme otthon dzsuvázni vele...... .......de jó ha valakinek kedve van a saját gépével foglalkozni, és ezt komolyan mondom....