Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kalap szar
Sziasztok mi a véleményetek a power 1 röl?
Motul 5100 hivatalos forrásból, számlával 2400Ft/liter
Ha érdekel írj az stibi76@citromail.hu címre!
Hmm Castrolt nekem ette eddig minden motorom. A Dynamic-et csak a 750ben hasznaltam, es ezzel meg 1x sem kellett utantolteni. Castrollal volt hogy egy masszivabb autopalyas orultkodes utan hianyzott 1.5-2 deci olaj a 600bol :) De palyanap utan is lathatoan fogyott belole.
2T-től van szó
A KX125 az felénk kétütemű motor... szóval ott kimondottan bajos, ha 'nem eszi az olajat'
Aha!Akkor meg így mondanám,hogy a viszkozitáson a hangsúly.Mindenképpen a gyári adatokkal megegyező legyen(pl.:az én esetemben SAE 10W40,sportmotor).Lehet próbálkozni hígabbal is,de fent áll a veszély,hogy a motor enni fogja az olajat.Ezt ki kell próbálni.Megnézed,hogy mennyi olajat eszik meg két csere közt,ezt összehasonlítod a gyár által megadott adatokkal.Ha beleférsz a toleranciába,akkor OK.
mondjuk én inkább úgy lettem vna kíváncsi, hogy megfelelő lenne e a motornak, tehát, hogy full szintetikus stb...
aha ok köszi! remélem beválik!
Az Ipone szerintem jó, 600-as CBR-nek ezt szoktam adni.Úgy tudom,hogy az Ipone-t és a Motul-t ugyan az a francia cég állítja elő.Ha nem így van,akkor más után hazudok.A srác mondta nekem az üzletben,ahova járok,ha kell valami a mocihoz.Minőségben ugyan az,de olcsóbb,mint a Motul.
erről az olajról mi véleményetek? Ipone Synthesis 2. MX
kx125- be akarom használni.... nem szoktam pályázni
Jah, és az olaj mellé töltöttem Prolongot is, és szerintem nagyon szuper, finom lett a kuplunk, nem darabos, és a váltó is úgy sluttyan be, és nem füstől terhelés nélkül 16ezernél:D
Most a Ceramic Power cseszi a csőröm..amit a Shoxnál lehet venni...de azt hiszem ezt már írtam
A Castrolt nekem is ette a gixer, a csereperiódus alatt ami maradt cserénél (kb fél liter), azt szépen utána kellett töltögetnem, előtte Mol Dinamic volt, azt nem, most megint Mol van benne, és csere előőtt van, deegy cseppet sem kellett öntenem utána. Korábban volt Repsol is, azt sem kellett rátölteni. Máshol is hallottam, hogy a Castrolt szeretik csipegetni a gépek, legalábbis a Suzukik.
Ja meg érdekes módon Castrolnál pont fordítva volt mint Motulnál. Ha bemelegedett akkor ragadt kicsit a váltó. Illetve darabosabb volt.
Halisztok!
Nekem a Castrol Actevo GP 20w50 -volt olyan hogy egy ciklus alatt kb fél liter fogyott. Sok vagy kevés fene tudja.
Gs 500 am van. Most Motul 5100 10w40 került bele. Meglátjuk.
De gyanítom ezt nem fogja enni.
Motullal még nem volt gond...
Én azt használok és árulgatom is, eddig jó....sok gépbe tettük már olyannak is aki pályázik és nem panaszkodott senki, hogy elforrna. Az ára is egész jó, 2500 a fél liter.
nem, ha feltűnően olcsó akkor megvalósítod.....
Nekem is a motul felé hajt a lelkem, de csak azért kérdeztem meg 2000/L és jelen állásom szerint ez hangzik a jobban...
Azért köszi
Én is ettől félek
Valszleg mert nem az lesz a dobozban azért ennyi.
Ez komoly? Nagyon versenyképes árakat írtál....
áá én max jóhiszemű becsapott vásárló lehetek
csak nehogy orgazda legyen belőled....
Tőle vásárolt már valaki?
2000 ft-ra mondta az RBF600 fékolajat, ami kurva olcsónak tűnik, boltban 5000, kéztől 3500-4000 Ft szokott lenni..