Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a pirossal mi a helyzet. Enyémen mikor elhoztam állítólag az volt. De még sosem találkoztam ilyennel...
Castrolnak van. Nekem az volt!
Castrolnak van teflonos láncspréje? Én eddig csak a fehérrel találkoztam állítólag van piros de még sosem láttam azt sem.
Ha a Würth láncsprayről van szó akkor felejtsd el!Én használtam ,szintelen vékony valami. Mintha vizet fujnál rá! Én kételkedem abban hogy bármien kenőképessége van.Igaz ,hogy nem dobálja le ,és kicsit beszürkülnek tőle a görgők ,de 50! Km mulva ujra fényesek! Az ára viszont 5600 ft körül van és 1 hét alatt elfujkálod.
Új a Tuono. A Yamahán kellett cserélni 25 ezernél ami elég szar....Ezért kérdeztem, hogy ne járjak így újra! Akkor az a száraz láncspray jó? Fontos, hogy ne dobálja le!
Nekem sikerült enyhe esőben is mennem pár száz km-t a MOL spray-el. Egészen jól bírta. Ttalán a motulnál is jobban fent marad a láncon, pedig az volt a legjobb amit eddig használtam.
Nem 95, az 100 LE.
Ja, a múlkor volt szeencsém megfigyelni egy R1-et. A tulaj azt mondta, a gyári lánc volt rajta: DID 530 VA volt a szemekre írva...az nem a 95 lovas lánc?
Veszek a banditra:)
A Mol tényleg jó ,bár még vízben nem sikerült tesztelni ,a fuchs szintetikus versenyspréje szárazon nagyon tuti ,esőben viszont 10km és fényes a láncom ,ja és egyiket sem dobálja ha nem tocsogósra fújom.Egy importőr azt mondta a teflonos láncsprék csak fémtiszta láncra tapadnak jól ,azóta tényleg nem csodálkozom ha a dzsuvás láncrol ledobja magát.
Az szerintem jobb is, haver SV650-én ha jó emlékszem majd' 30000-et elment, igaz nem hajtva, de akkor is szép.....
most a spraytől eltekintve a Tuonon a 25.000 egy láncszettől nem olyan rossz
MOL
Széép. Miért nem CZ láncot tettek rá, azon nagyobb lett volna az árrés.
na ja, de a második esetben a szerviz maga ajánlotta és tette fel a srácnak akinek fogalma sem volt, hogy milyennek kéne lennie ezért jár szervizbe......és iris lánc noname lánckerekekkel 49000-ért egy DL650-re........nem rossz
Ez olyan, mint amikor a Békába beöntötték a fél éve bontott 5.1-es fékfolyadékot

Ha más szemmel nézzük: Ember bejön a szervízbe, hozza az anyagot. Mondod neki, hogy ez egy szar, bocs, életekkel nem szórakozunk, nem teszed fel. Elmegy, rossz híredet kelti, felrakatja máshol...érted...
Ez nem sámli... egy szakszervíz...
Én igen.....1000-es Fazeren is láttam regina láncot patentszemmel.....kb 6000 volt benne mikor már nem lehetett tovább feszíteni, ja és yama szervízben tették rá az elmondás szerint, Dl 650-nél is szintén zenész és az biztos, hogy szakszervíz volt meg is nevezve azt.....
Biztos ami biztos azért kérdeztem rá , mert az egyik havernak a 900rr-en 530-as lánc olyan lemezes patentszemes . Ilyet még nem láttam ekkora motoron.
Igen -és hagyjuk is a szaxavakat- ilyen magasságban már el kell felejteni az ETZ-s biztosítólemez megoldást
ja, nittelő kell hozzá vagy igen jó kézügyesség a golyós megoldáshoz....a spray-ről annyit, hogy nekem a valvoline fehér volt edig a legjobb.....a nyári túráinkon nem egyszerű tempónál 1100km körül bírt többször is és esőben is 4-500km.....ezt használva a gyári láncban 36000km van pedig már 24000-nél le akartam cserélni....
Jó az ajámlatod eddig te vagy a befutó! Izé... lehet egy buta kérdésem... ezt a láncot ilyen a spéci láncszerelő préselő kéziszerzámmal kell szerelni igaz ? Jól a nevén neveztem.
Nem hiszem, hogy sokat fújtam rá, de az geész motor tiszta olaj. Fehér motornál gondolhatod....
illetve a mol nak a lánc spraye is nagyon kafa,! azt is csak ajánlani tudom!
csak hogy hozzászoljak a témához!
én motul road plust használok, nagyon minimálisat dob le az elején!
müveleti terv:
-haza jövök( még üzem meleg a gép, lánc)
-középsztenderre dobomábbol
-befujom
-este meg áll rajta

ha fogja szorni az első 100 km eren a spray az annak köszönhető hogy túl fújtam a láncot.... utána a következő fújásig szinte semmi se jön le a láncról! és tisztítani érdemes én kb 1000-1500kmerenként szoktam, de ha link vagyok lehet belefut a 2e be is én brigit használok, megoszlanak a vélemények róla,,, nekem most 32e van a láncomba

száraz sprayről olvastam én is,azt mondjak jó dolog, csak még gyakrabban kell fujni, lehet jövőre kiprobálom
Akkor valamit rosszul csinálsz a Fuchs Silkolennel ha nem azonnal fújás után indulsz el, (és persze nem egy kilót fújsz rá) nem szabad hogy ledobálja.
Nekem (néhol szemerkélő esőben is) kibírt itthon 200 km-t plusz ki Lengyelországig.