Ha a Würth láncsprayről van szó akkor felejtsd el!Én használtam ,szintelen vékony valami. Mintha vizet fujnál rá! Én kételkedem abban hogy bármien kenőképessége van.Igaz ,hogy nem dobálja le ,és kicsit beszürkülnek tőle a görgők ,de 50! Km mulva ujra fényesek! Az ára viszont 5600 ft körül van és 1 hét alatt elfujkálod.
Új a Tuono. A Yamahán kellett cserélni 25 ezernél ami elég szar....Ezért kérdeztem, hogy ne járjak így újra! Akkor az a száraz láncspray jó? Fontos, hogy ne dobálja le!
Nekem sikerült enyhe esőben is mennem pár száz km-t a MOL spray-el. Egészen jól bírta. Ttalán a motulnál is jobban fent marad a láncon, pedig az volt a legjobb amit eddig használtam.
Ja, a múlkor volt szeencsém megfigyelni egy R1-et. A tulaj azt mondta, a gyári lánc volt rajta: DID 530 VA volt a szemekre írva...az nem a 95 lovas lánc?
A Mol tényleg jó ,bár még vízben nem sikerült tesztelni ,a fuchs szintetikus versenyspréje szárazon nagyon tuti ,esőben viszont 10km és fényes a láncom ,ja és egyiket sem dobálja ha nem tocsogósra fújom.Egy importőr azt mondta a teflonos láncsprék csak fémtiszta láncra tapadnak jól ,azóta tényleg nem csodálkozom ha a dzsuvás láncrol ledobja magát.
na ja, de a második esetben a szerviz maga ajánlotta és tette fel a srácnak akinek fogalma sem volt, hogy milyennek kéne lennie ezért jár szervizbe......és iris lánc noname lánckerekekkel 49000-ért egy DL650-re........nem rossz
Ez olyan, mint amikor a Békába beöntötték a fél éve bontott 5.1-es fékfolyadékot
Ha más szemmel nézzük: Ember bejön a szervízbe, hozza az anyagot. Mondod neki, hogy ez egy szar, bocs, életekkel nem szórakozunk, nem teszed fel. Elmegy, rossz híredet kelti, felrakatja máshol...érted...
Én igen.....1000-es Fazeren is láttam regina láncot patentszemmel.....kb 6000 volt benne mikor már nem lehetett tovább feszíteni, ja és yama szervízben tették rá az elmondás szerint, Dl 650-nél is szintén zenész és az biztos, hogy szakszervíz volt meg is nevezve azt.....
ja, nittelő kell hozzá vagy igen jó kézügyesség a golyós megoldáshoz....a spray-ről annyit, hogy nekem a valvoline fehér volt edig a legjobb.....a nyári túráinkon nem egyszerű tempónál 1100km körül bírt többször is és esőben is 4-500km.....ezt használva a gyári láncban 36000km van pedig már 24000-nél le akartam cserélni....
Jó az ajámlatod eddig te vagy a befutó! Izé... lehet egy buta kérdésem... ezt a láncot ilyen a spéci láncszerelő préselő kéziszerzámmal kell szerelni igaz ? Jól a nevén neveztem.
csak hogy hozzászoljak a témához!
én motul road plust használok, nagyon minimálisat dob le az elején!
müveleti terv:
-haza jövök( még üzem meleg a gép, lánc)
-középsztenderre dobomábbol
-befujom
-este meg áll rajta
ha fogja szorni az első 100 km eren a spray az annak köszönhető hogy túl fújtam a láncot.... utána a következő fújásig szinte semmi se jön le a láncról! és tisztítani érdemes én kb 1000-1500kmerenként szoktam, de ha link vagyok lehet belefut a 2e be is én brigit használok, megoszlanak a vélemények róla,,, nekem most 32e van a láncomba
száraz sprayről olvastam én is,azt mondjak jó dolog, csak még gyakrabban kell fujni, lehet jövőre kiprobálom
Akkor valamit rosszul csinálsz a Fuchs Silkolennel ha nem azonnal fújás után indulsz el, (és persze nem egy kilót fújsz rá) nem szabad hogy ledobálja.
Nekem (néhol szemerkélő esőben is) kibírt itthon 200 km-t plusz ki Lengyelországig.
MOL
Ha más szemmel nézzük: Ember bejön a szervízbe, hozza az anyagot. Mondod neki, hogy ez egy szar, bocs, életekkel nem szórakozunk, nem teszed fel. Elmegy, rossz híredet kelti, felrakatja máshol...érted...
én motul road plust használok, nagyon minimálisat dob le az elején!
müveleti terv:
-haza jövök( még üzem meleg a gép, lánc)
-középsztenderre dobomábbol
-befujom
-este meg áll rajta
ha fogja szorni az első 100 km eren a spray az annak köszönhető hogy túl fújtam a láncot.... utána a következő fújásig szinte semmi se jön le a láncról! és tisztítani érdemes én kb 1000-1500kmerenként szoktam, de ha link vagyok lehet belefut a 2e be is én brigit használok, megoszlanak a vélemények róla,,, nekem most 32e van a láncomba
száraz sprayről olvastam én is,azt mondjak jó dolog, csak még gyakrabban kell fujni, lehet jövőre kiprobálom
Nekem (néhol szemerkélő esőben is) kibírt itthon 200 km-t plusz ki Lengyelországig.