Sziasztok! Egy jóbarátommal építgetünk egy pályagépet a 2010-es szezonra. A motor már 95% állapotban van 06-os R6R, már csak a fékrendszert kell helyrerakni (törött motor volt). Elég pörgős blokk van a yamahában, és gondoltuk nem a szokásos 10W50-et rakjuk bele, hanem 5W60-at. A kiszemelt: MOL Dynamic MOTO 4T 5W60. Ez a motor csak pályán lenne nyúzva, semmi utca. Kérdés az, hogy valóban jobb e neki az 5W60, és hogy amúgy eleve mi a differencia egy 10W50 és egy 5W60 olaj közt hideg és meleg állapotban? (a motorban eddig 10W50 volt, de utcán volt csak használva. Ja és még egy kérdés (ez offtopik), tud e valaki jó áron 19x18as brembo master cylindert :)
Amíg a gixxer 600-1000-nél semmilyen negatív 'tünet' nem volt, a Haya/B-King blokkok ha hidegen és hidegBen használták őket, akkor a kuplung 'ragadóssá' vált. Amint felmelegedett a blokk, vagy eleve meleg (20 fok feletti) körülmények között használták, akkor megszűnt a jelenség.
A poén, hogy a Kawáknál ( ZZR, ZX6, Zx9-10 ) pont ettől az olajtól szűnt meg ugyanez a tünet! Hidegben is pont ugyanúgy működik a váltó/kuplung ezzel az olajjal, mint teljes üzem meleg állapotban ( előtte a Repsol/Castrol olajokkal hidegen érezhetően ragadt a kuplung, egy 5-6 fokban elindítva, és fél perc után elindulva vele, érezhetően nehezebb volt a váltás.)
HAli!
Nekem 20w50 -es volt benne Castrol Actevo Gp. Csak nem értem hogy miért. 2004 -es Suzuki Gs 500. Most 10w40 van benne és eddig ugy néz ki sokkal jobb. Igaz ez motul...
Oké!
Fater megkapja karácsonyra a szűrőt!
Tehát akkor lesz: 7liter olaj! 1szűrő + ajándék végül egy levegőszűrő a 400-ba!
Mail-ba küldöm a címem!
Köszi a tűrelmed
Oké köszi!
15.000 felett olaj szűrő ajándékba még él dec. 31-ig?
Megkérdem fateromat hogy neki is kell-e a 400-ba és mondom mennyi kell! Eddig 4liter tuti!
Najo de miert rakna 15-os olajat a suzuki blokkba az ember, ha egyszer 10-es valo bele? Ha mar szejjel van kopva akkor esetleg.... de elobb tornek ossze ezek a suzukik kukara mint hogy szejjel kopjanak
A 10-50 (nyilván) tágabb tartományban használható - ezért is drágább. Az eddigi tapasztalatok szerint a 10 fok körüli/alatti hidegindításnál, és főleg a Suzuki blokkoknál van jelentősége ennek.
Nekem és a többieknek a Kawában (ZX600E blokk) a 15-ös is jól vizsgázott, a 7-8 fokos Tátrában is pont úgy viselkedett mint nyáron a +35-ben.
A poén, hogy a Kawáknál ( ZZR, ZX6, Zx9-10 ) pont ettől az olajtól szűnt meg ugyanez a tünet! Hidegben is pont ugyanúgy működik a váltó/kuplung ezzel az olajjal, mint teljes üzem meleg állapotban ( előtte a Repsol/Castrol olajokkal hidegen érezhetően ragadt a kuplung, egy 5-6 fokban elindítva, és fél perc után elindulva vele, érezhetően nehezebb volt a váltás.)
Tudnátok ajánlani nekem Xray-SM 50cm mocimhoz hajtóműolajat?Milyet érdemes belerakni?
Köszönöm a segítésget előre is.
Megvan az áru
Köszi mégegyszer!ha bármi van akkor szólok
Nekem 20w50 -es volt benne Castrol Actevo Gp. Csak nem értem hogy miért. 2004 -es Suzuki Gs 500. Most 10w40 van benne és eddig ugy néz ki sokkal jobb. Igaz ez motul...
Agip Fork villaolaj 5W 2.500Ft/l
Agip Fork villaolaj 7,5W 2.500Ft/l
Agip Fork villaolaj 15W 2.500Ft/l
Shell Fork villaolaj 10W 2.500Ft/l
Shell Advance Coolant 2.000Ft/l : Előre bekevert minőségi hűtőfolyadék, mely tökéletes kenést ad a hűtőrendszernek.
Shell Advance fehér láncspray 1.900Ft (bevezető ár)
Shell Advance VSX 4 15W50, 10W40 motorolaj 2.400Ft/l
Shell Advance Ultra 100% szintetikus 10W40 motorolaj 3.000Ft/l
Shell Advance Ultra 100% szintetikus 15W50 motorolaj 3.200Ft/l
Info: www.motoralkatresz.eu ; info kukac motoralkatresz.eu
Fater megkapja karácsonyra a szűrőt!
Tehát akkor lesz: 7liter olaj! 1szűrő + ajándék végül egy levegőszűrő a 400-ba!
Mail-ba küldöm a címem!
Köszi a tűrelmed
A ZXR-be is ugyanez van, azt megkapod kedvezménnyel 1.525.- ért, a légszűrője pedig 4.880.- a 400-asnak.
az ajándék szűrő mellé a másikat mennyiért adod? MEg zxr 400-hoz van lég szűrőd?
Akkor, 8L + olajszűrő?
Ha nem rossz bele a 15-ös akkor az kell! zxr 400-ba is mehet a 15-ös? 94-es!
15.000 felett olaj szűrő ajándékba még él dec. 31-ig?
Megkérdem fateromat hogy neki is kell-e a 400-ba és mondom mennyi kell! Eddig 4liter tuti!
Megnézted mennyibe kerül a 10W-50?
15W-50 ProRace-t ajánlottad?
Rendszeres pályázást majd birja a 15-ös is akkor lehet az lesz!
Köszi előre is!
Nekem és a többieknek a Kawában (ZX600E blokk) a 15-ös is jól vizsgázott, a 7-8 fokos Tátrában is pont úgy viselkedett mint nyáron a +35-ben.