Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Kéne nekem vmi frankó lánc spray. Volt eddig teflonos Castrol, cserélni kellett a láncomat 25 ezernél, pedig fújogattam. Most vettem Fuchs-ot. Egy kalap szar. Ledobálja, tiszta dzsuva tőle a motor. Mit ajánlanátok? Olvastam vmi száraz lánc spray-ről. Az milyen? Aprilia szervizben mondták, hogy úgy kell láncot tisztítani, h kb 500km-ként fújod, ezrenként brigeciol. Vélemény?
Mél ment !
Hy!

A télen láncot kell cserélnem nekem is . A gép egy 98'-as 750-es GSXR SRAD. Jelenleg 525-ös DID van rajta. A gyátihoz képest elől 1-el kisebb, hátul 2-vel nagyobb lánckerék van. A lánc már maromira ki volt nyúlva mikor mgkepta az áttételezést és így is alig volt elég hosszú a lánc. Szerinted új gyári méretű lánc elég hosszú lenne, ha az új lánckerekek a megadott méretűek? Esetleg ha tudsz árat a cuccra azt is megköszönném.
Ha megnézed bármelyik gyártói oldalon (pl. akár a JT -n is ) a motorodra 108 tagos, 5.20 as méretű, O-ringes lánc kell.
És ez bizony D.i.D -ből kb. 17-18 ezer Ft ( most az akcióban 12.700.- ) ettől gyengébbet nem szabad feltenni, mert hosszú távon az a drágább. ( az egyébként 7-9 ezer Ft körül van. )
HONDA NSR 125 1992:
Első lánckerék 2900
Hátsó lánckerék 6000
520 sima DID 11500
520VX DID 15500
Megnéztem ezt a JT láncot, hát azért nem hallottunk még róla valszleg mert csak 50-125 ccm-es kategóriára gyárt, azokból is a 4T-kre, mivel sima gyűrű nélküli erősített láncok, amik már az AF-1-re vagy NSR-re se mennek fel. Amik ott vannak azokat tudom én is adni ennyiért DID-ben, akkor meg minek kockáztatnál...
Mindig tanul az ember :D
pinknél van JT lánc is. Persze felejtős, de van
Nekem nem volt még CR 250 csak 125 de abba Castrol power1-et raktam 1:33 arányba azaz 10 literhez 3dl olaj. De a Motul olaj is jó meg az Ipon de full synt legyen.
A JT nem gyárt láncot. Linkeld már be hogy ezt hol láttad!
Sziasztok!
Cr250-be ki milyen olajat ajánl és milyen keverési arányba? Nem versenytempóba van hajtva a gép enduróra van használva de mindenképp jó olajat szeretnék neki adni!
na kiszámoltam újra. : a jt lánckerekek (gyári áttételek)
elöl: 2500 ft
hátul: 4500 ft
jt lánc: 5900 ft
did lánc: 16900 ft
ezek a pontos árak.
aha értem. az én mocim 92-es. és ahoz néztem. azthiszem hogy talán 7000 lenne a lánc. de már pontosan nem emlékszem. azt hiszem annyi. a did láncot néztem énis az olyan 13000 körül volt asszem. annál esetleg nincs egy kicsit olcsóbb ami megfelel a célra?
mert végülis hát az sem sok annyira de sajna nem sok pénzem fog összejönni rá.
de akkor a lánckereket azt akkor olyat veszek, már csak lánc kéne.
köszönöm a segítséget
Én nem erőltetném az NSR-re való JT lánckerekek eleve 9-12 ezer Ft-ba kerülnek itthon, tehát egy 3-4 ezer Ft-os lánc kell hogy a csomagban legyen ?!

pl. a 93-től gyártott NSR-hez, egy tisztességes (és persze O-ringes!) D.i.D lánc , a legolcsóbb helyen is többe kerül mint az a 13 ezer forint.
Szóval gyanús, pláne hogy még nem hallottam róla, h a JT gyártana láncokat is

A lánckerekeit nyugodtan megveheted, azok tényleg sokszor bizonyítottak már.
ha csak az ár a probléma, szerintem hamar találsz valakit, aki dupla áron is hajlandó eladni Neked

amúgy a JT lánckerekek úgy tudom jók, sok láncszettben ezt adják nagyobb motorokhoz is. a láncról nem tudom semmit, felénk a DID-et favorizálják sokan, én is olyat vettem következőnek.
én igazából egy lánc és lánckerék gyártó termékeinek a minőségéről szeretnék többet megtudni..
neten néztem jó pár márkát, és találtam magamnak 1et.
a neve: JT láncok és lánckerekek.
magyarország legnagyobb gyártója..
azt írták róla hogy jó minőségű cuccok.
ez tényleg így van?
mert amit én néztem magamnak az egy komplett szett amit kb.:13-14000ft ra számoltam
ebben minden bennevan (2 lánckerék és a lánc)
de én valahogy kicsit kevésnek tartom ezt az árat.
remélem rosszul gondolom, és tényleg jó alkatrészek.
de nemtudom hogy milyen lehet.
ja egyépként egy HONDA NSR 125 F mociról beszélek.
mi a véleményed?
köszönöm
helo
kérdez bátran, biztos tud segiteni valaki
de ITT is sok információ van!
hali emberek
nem tudjátok van olyan fórum ahol a láncokról, lánckerekekről kérdezhetnék meg pár dolgot?
vagy esetleg jó helyen járok?
köszi
En meg arra lennek kivancsi, hogy a pancsoltban (ha az), valojaban mi van.
na de amíg ép a gyűrű addig nem megy be /ki semmi
sokat olvastam itt-ott hogy: ne mosd benzinben mert szétmegy az o gyűrű
szóval nem megy szét,de mindenki mossa ahogy akarja
Erre tényleg kíváncsi lennék, hogy eredeti olaj-e "okosban" vagy pancsolt?
Itt a sportmotoron az apró hirdetések között fent van:
Alkatrész/Kenőanyag/Olaj
november 07.

Leírás: Eladó akciós áron akár több kartonnal is csúcs teljesítményű full szintetikus Castrol Power1 Racing 4T motorolaj.A Power1 2T 1780Ft/liter.Teljes Castrol paletta rendelhető nagyon kedvező áron.
Feladó adatai
név: P. B.
megye/város: Kaposvár
mobil: 06-20-............
üzenet küldése a feladónak

Biztos ismer valami extra nagykert féláron!
a hivatalos ára most 3500 nagykerben......azért ez az ár
Szerintem nem a gyűrű anyaga a lényeg, hanem az a szigetelés, amivel magában (ill. a láncban) tartja a kenőanyagot. Ha olyan anyaggal mosod a láncot, ami old, de nem ken, akkor hiába van ott a gyűrű.
Ha jól tévedek, a gyűrűknek az a feladata -leegyszerűsítve- mint a régi MZ-n a tokozott láncnak. Hiába volt sértetlen a műanyag tok, ha belül tök szárazon futott lánc...
ismét kezembe akadt a tesztgyűrű
szóval simán lehet benzinnel mosni a láncot
pár hónapi benzinbe áztatás után az o gyűrű ugyanolyan mint a nem áztatott
egy minimálisat bedagad(1-2%) de visszaáll eredetire
aztán mindenki azt csinál amit akar......