kösz, enyivel okosabb lettem, erre nemis gondoltam. és mitszólsz, ugye van több féle viszkozitás a 300Vn belül, ha pl a 5W-30asat használom azse lenne elég?
2T-4T dologhoz annyit, hogy 2T-nél a hajtóműve kevésbé melegszik fel, ezért kell más olaj. Jó lesz a sima 4T olaj is, de nem lesz olyan jó a kenési hatásfoka. Nem véletlen van 2T hajtóműolaj. Megjegyzem az a szerviz egy fasz volt, mert van a 75w90 és a 10w30 hajtóműolaj, amik közt elég nagy különbség van. Előbbi lassú hajtásba kell, mint pl MZ. Nagyobb fordulatú motoroknál 10W30-at ír a könyv is.
Szóval belerakni bele lehet, de én azt tenném bele ami belevaló a már leírtak alapján.
0W20. Szép és jó, csak éppen az élettartam lesz tőle rövidebb. Mert lehet kisebb a súrlódás, de nem is tapad meg annyira. Versenyezni biztos jó, ahol amúgy is évente generál...
hozzáteszem, h 3-4 napot valamint pénzt rászántam arra, h kitaláljam, h az RSemnek mejik olaj jön be, és a MOTUL 300Vvel viselkedett a legjobban. ezzel vette a legszebben a sebességeket.
vagyis.. ettől jobb volt amit a szervizben raktak bele: Castrol syntrax universal 75W-90, de utánannéztem, ez váltóolaj, ÉS A LAMELLÁKAT NEM KENI, szal azt gyorsan leis engedtem, meg a szervizkönyvet is kivágtam... amik próbáltam még az a motulnak a transoilja és a transoil expertje, de ezek a nyomába se érnek a 300Vnek.
na nekem ez a véleményem, ki is tartok mellete, csak gondoltam rákérdezek, h más mitszol ehhez... lehet valamit rosszul csinálok vagy valami...
na nekemis ez a logikám de vannak a direkt 2T hajtóműolajak, mint a motul tarnsoil expert, stb... szal énis ugygondolom, h amit elvégez a 4Tben azaz olaj azt elvégzi a 2Tben is (keni a fogaskerekeket, tengelyeket, lamellákat, valamint gátolja a csúszásukat).
de viszont azt a verziot is végigfuttattam a fejemben, h nemhiába csinálnaka gyártók DIREKT 2T váltójába olajakat!? szal ugygondolom, h nekem van igazam de nemakarok egy MOTULtól vagy egyéb más nagy márkátol okosabb lenni.
A mágnes gondolom arra jó ,hogy megtaláld a blokkba ejtett villáskulcsot?!
Tényleg van benne mágnes?Még nem bontottam gyári olajszűrőt?
De utángyártottat sem! És abban biztos hogy nincs?
Nem bírom ezt a bizonytalanságot!
naja.. pont erre gondoltam..... ;), csak nem tudtam, én vagyok-e olyan hülye csak, h megcáfoljam az egyik legnagyobb motoros bolt által forgalmazott terméket..
Gondoltam megérdeklődöm, mert több álmatlan éjszakát nem bírtam és muszáj volt coming outolni.
Akkor nyugodtan eltekintek a teafilter blokkba lógatásától, hogy elősegítsem a szűrést. Bár egy venezuelai teszt szerint 5%-kal csökentette a kopást és 19,34 %-kal növelte a teljesítményt jelentős üzemanyag megtakarítás mellett.
Szóval belerakni bele lehet, de én azt tenném bele ami belevaló a már leírtak alapján.
vagyis.. ettől jobb volt amit a szervizben raktak bele: Castrol syntrax universal 75W-90, de utánannéztem, ez váltóolaj, ÉS A LAMELLÁKAT NEM KENI, szal azt gyorsan leis engedtem, meg a szervizkönyvet is kivágtam... amik próbáltam még az a motulnak a transoilja és a transoil expertje, de ezek a nyomába se érnek a 300Vnek.
na nekem ez a véleményem, ki is tartok mellete, csak gondoltam rákérdezek, h más mitszol ehhez... lehet valamit rosszul csinálok vagy valami...
de viszont azt a verziot is végigfuttattam a fejemben, h nemhiába csinálnaka gyártók DIREKT 2T váltójába olajakat!? szal ugygondolom, h nekem van igazam de nemakarok egy MOTULtól vagy egyéb más nagy márkátol okosabb lenni.
ezért gondoltam, h mások véleményét is kikérem
ahhoz mitszólsz, h 2T váltójába 4T olajat öntenek?
Tényleg van benne mágnes?Még nem bontottam gyári olajszűrőt?
De utángyártottat sem! És abban biztos hogy nincs?
Nem bírom ezt a bizonytalanságot!
Gondoltam megérdeklődöm, mert több álmatlan éjszakát nem bírtam és muszáj volt coming outolni.
Akkor nyugodtan eltekintek a teafilter blokkba lógatásától, hogy elősegítsem a szűrést. Bár egy venezuelai teszt szerint 5%-kal csökentette a kopást és 19,34 %-kal növelte a teljesítményt jelentős üzemanyag megtakarítás mellett.