Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt nem a viszkozitással van elsősorban a gond, habár azzal is. Baja amúgy középtávon nem lesz tőle. Hosszútávon már más kérdés.
kösz, enyivel okosabb lettem, erre nemis gondoltam. és mitszólsz, ugye van több féle viszkozitás a 300Vn belül, ha pl a 5W-30asat használom azse lenne elég?
Figyelek Kutyi de látom te is figyeltél!
2T-4T dologhoz annyit, hogy 2T-nél a hajtóműve kevésbé melegszik fel, ezért kell más olaj. Jó lesz a sima 4T olaj is, de nem lesz olyan jó a kenési hatásfoka. Nem véletlen van 2T hajtóműolaj. Megjegyzem az a szerviz egy fasz volt, mert van a 75w90 és a 10w30 hajtóműolaj, amik közt elég nagy különbség van. Előbbi lassú hajtásba kell, mint pl MZ. Nagyobb fordulatú motoroknál 10W30-at ír a könyv is.
Szóval belerakni bele lehet, de én azt tenném bele ami belevaló a már leírtak alapján.
0W20. Szép és jó, csak éppen az élettartam lesz tőle rövidebb. Mert lehet kisebb a súrlódás, de nem is tapad meg annyira. Versenyezni biztos jó, ahol amúgy is évente generál...
Legyen úgy.
hozzáteszem, h 3-4 napot valamint pénzt rászántam arra, h kitaláljam, h az RSemnek mejik olaj jön be, és a MOTUL 300Vvel viselkedett a legjobban. ezzel vette a legszebben a sebességeket.
vagyis.. ettől jobb volt amit a szervizben raktak bele: Castrol syntrax universal 75W-90, de utánannéztem, ez váltóolaj, ÉS A LAMELLÁKAT NEM KENI, szal azt gyorsan leis engedtem, meg a szervizkönyvet is kivágtam... amik próbáltam még az a motulnak a transoilja és a transoil expertje, de ezek a nyomába se érnek a 300Vnek.

na nekem ez a véleményem, ki is tartok mellete, csak gondoltam rákérdezek, h más mitszol ehhez... lehet valamit rosszul csinálok vagy valami...
na nekemis ez a logikám de vannak a direkt 2T hajtóműolajak, mint a motul tarnsoil expert, stb... szal énis ugygondolom, h amit elvégez a 4Tben azaz olaj azt elvégzi a 2Tben is (keni a fogaskerekeket, tengelyeket, lamellákat, valamint gátolja a csúszásukat).

de viszont azt a verziot is végigfuttattam a fejemben, h nemhiába csinálnaka gyártók DIREKT 2T váltójába olajakat!? szal ugygondolom, h nekem van igazam de nemakarok egy MOTULtól vagy egyéb más nagy márkátol okosabb lenni.

ezért gondoltam, h mások véleményét is kikérem
Igaz, hogy kutyát kérdezted, de ez így jó. A 2T a benyához kell. A 4T meg a váltóba, jelen esetben a motor kenés nem feladata a 4T oilnak.
kutya látom te elég jol konyitasz az olajokhoz, meg, h mi ire való...
ahhoz mitszólsz, h 2T váltójába 4T olajat öntenek?
A mágnes gondolom arra jó ,hogy megtaláld a blokkba ejtett villáskulcsot?!
Tényleg van benne mágnes?Még nem bontottam gyári olajszűrőt?
De utángyártottat sem! És abban biztos hogy nincs?
Nem bírom ezt a bizonytalanságot!
Remek dolog. Értem hogy mire mondták, de én nagyon remélem hogy a motorjainknak erre a 'szolgáltatásra' soha nem lesz szüksége
és abban nem lehet igazság, hogy a gyáriban van mágnes, a hifiltroban nincs? Nekem ezzel indokolták a különbséget.
naja.. pont erre gondoltam..... ;), csak nem tudtam, én vagyok-e olyan hülye csak, h megcáfoljam az egyik legnagyobb motoros bolt által forgalmazott terméket..
Azok be voltak kokázva amikor a tesztet csinálták...
Jájj ez ütött

Gondoltam megérdeklődöm, mert több álmatlan éjszakát nem bírtam és muszáj volt coming outolni.

Akkor nyugodtan eltekintek a teafilter blokkba lógatásától, hogy elősegítsem a szűrést. Bár egy venezuelai teszt szerint 5%-kal csökentette a kopást és 19,34 %-kal növelte a teljesítményt jelentős üzemanyag megtakarítás mellett.
Pedig inkább az vágja szét, mint a kamaz lökhárító.
Na az ő blokkját nem a Hiflo vágja szét...
Szöllő-t hagyd ki ebből.
Mé nem tudják, hogy nem a blokkon belülre kell, hanem kívülre.
Ha MÁRKAszerviz, akkor javítsanak Márkás-palackokat... lehetőleg Szőlő-Márkát... az legalább zöld
De itten a helyi márkaszervízben azt mondták, hogy szét fogja baszni a blokkot
És gyorsan mellé, aki tudja hány helyen készítenek ÖSSZESEN szűrő alapanyagokat a világon...
Ami
Ja taiwani szemét. A mi nem kínai az nem is igazi.