Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És szerinted hol végeznek a jó szerelők?
De tudok! Nagy mákod van, hogy épp erre jártam. Teljesen véletlenül botlottam bele egy boltba Gárdonyban, éppen akciósak az olajak! Bolt.
csá!
én tok neked 10w50-es castrol power 1 raching olajat , 1l, ha érdeklene!
Sziasztok!
Ha valakit érdekel van egy pár liter eladó olaj nálam:

MOL Dynamic Moto 4T Street 10W-40
"Négyütemű motorokhoz, JASO MA2; API SG"
Magas teljesítményszintű, részszintetikus motorolaj korszerű négyütemű motorkerékpárokhoz. Korlátozás nélkül ajánlott négyütemű, katalizátoros, vagy katalizátor nélküli motorkerékpár motorok kenésére. Nedves tengelykapcsolóval ellátott motorkerékpárokban is alkalmazható, kiváló súrlódási tulajdonságainak köszönhetően.
Korszerű résszintetikus motorolaj, kimagasló kopásvédelemmel, kiemelkedő tisztító hatással. Nincs kuplungcsúszás, könnyű a váltás.
2500 HUF/liter
(Bolti ára 3900 HUF/liter, ha neten rendeled: 3190 HUF/liter)
nemkell általánosítani...
Mami ott nem ngyon végeznek profi szerelők ismerek egy párat de mind műkedvelő
Nem gyengébb minőségűek. Sokszor ugyanazt csomagolják offroad és cross felirattal. Ha nem akkor a más jellegű használathoz igazítják a tulajdonságait. (pl a Motul offroad olaja kicsivel vékonyabb, mint a road 800-as) Pályán gyakorlatilag folyamatosan teli gázon max fordulatig használva megy a motor. Így a sűrűbb (SAE50) olajat is el tudják égetni és nem rakódik le mindenfelé. Offroad (és utcán) kevesebb a hosszú nagy fordulatú és több a közepes (és kis) fordulatszámú használat.
Helló

A kimindott OffRoad 2T olajok miben különböznek a többi 2T olajtól?
Ezek gyengébb minőségek mint a Racing 2T-k?
Szia!Köszi.Nekem egy cbr 900 rr be kéne 99 évjárat
10w40 esetleg 10w50
Motul 7100 10-60? 3500/l
Sziasztok Yamaha fz6 os mocihoz 2006 évj,milyen olajat használjak?
Nem tud valaki akciós olajat?10w50-15w50
MOTUL-nak is van olcso es alap olaja, nem kell feltetlenul MOL-t vagy mittomen mit beleonteni, eleg a harmada aru alap motullal osszekutyulni. Habar az se hiszem hogy olyan rossz, hogy hirtelen tonkretegyen barmit is, de megsem azt kapod amiert fizettel ugyebar....
2T -csakis offroad...... :D
passz.
nemvagyok vegyész vagy hasonlo, én ugyhiszem, h ez volt a baj mivel a többi tényezőt úgyvélem kizártam. asszem semmi sem kerülte el a figyelmemet!
Ha az olaj annyira szar, hogy teljesen más állagban jön ki a motorból mint szerinted kéne akkor nem hiszem, hogy elfutna 3000km a moci.
nemgondolom, hogy egy nyitott rezo tuningnak számitana de mind1 ... elsősorban énvoltam a hibás, h megvettem az olajat, ezt bevallom.
az "apritott" dob pedig nem hasracsapásszerűen lett átalakitva, hanem az eredeti arrow dob "mintájára" (ugyan olyan hosszú).
és igen nem garis. ha abban az állapotban hajtod ahogy a szalonbol meglett véve akkor a büdös életbe (vagy legalábbis jó ideig) nemlenne vele gondod mivel a határtalan 9000es fordulat, amit ugy pörög nemnagy megterhelés neki. arra vállal a szomszéd is garanciát...
ami pedig a szerelőt illeti: MAMIban tanult, az iskolai eredményeiről pedig csak annyit, h aszalóséknál gyakorlatoztt, és oda az megy akit az öreg kiválaszt. nem akinek kedve szottyan. és ott főleg 2Tkel, azon belül is főleg RS125ökkel foglalkozott. szal a karburálást 99%ban kilehet zárni.

és, h mért az olajra fogom? szted kb 3000km alatt, hogylessz egy 2T főtengelycsapágyas ha nem a szar olajtól? ! mivel azokat a keverékolaj keni.

de igazad van, magamnak csináltam a hibát, nemkellet volna ilyen olajat vennem, de megfizettem a tanulópénzt ...
Ő sajnos nem a haverom.
Miért pont MOL-al? Anyira nem olcsó az sem, meg főleg nem sz*r.
legalább talma alatt ragadt meg az rs 125?:D
na de Tibor!Ne legyen ennyire durva!
Hát akkor tegyük már tisztába a dolgokat csak a rend kedvéért. Ha Te ennyire alapos és figyelmes ember vagy aki az olajra fogja a motor megragadását (van pár sokkal kézenfekvőbb ok) akkor magyarázd már el nekem, hogy az 1 éves RS125-be miért kéz alatt veszel olajat? Miért nem viszed szakszervízbe ha még garanciális? Csak nem kiszedtétek belőle a fojtást és már nem garis? Karburálás gondolom 110%-os hiszen a legjobb szerelőre van pénzed ha olajra nincs is.
2738-as hozzászólásod:"Azt elfelejtettem emliteni, h 3000km alatt történt egy gyári, nem tuningolt rs 125el... persze ujvolt minden"
A videódban meg arrow rezo ,meg aprított gyári dob szerepel.
Hogy is van ez? Ajánlanám, hogy a következő tuningot hozzáértővel csináltasd és akkor nem ragad meg a blokk.
kurvára nemijen ... nemaztmondm, h túramotor, és tizezreket elmegy aznélkül, h hozzá kellene nyúlni, de pl aszalósék "tanulómotorjai" 5000kmet mennek le pályán aztán dugócsere... és ha joltudom minden rendben van velük. meg az rs az egy butitott pályamotor... nem mind1 neki, h mit kap .

a runnerom pl. az egy csótány, mindnent túlél, mind1 neki az olaj, h mijen, csak legyen benne! de az egy más kategória. 26ezer van benne, meg egy gyári dugó! ! !

na mind1 nem akarok it vitát inditani, a lényeg: 2T RULEZ VAN