Köszönöm erről nem is hallotam,de nem is számít ugyanis +15fok alatt nem motorozom télen meg bent van a meleg pincében,viszont csak fél litykót használtam belőle ugyhogy a nagyrésze gyári izé,még az Alpesekbe is jó lenne ha sízni mennék vele
Én Shell Advanced Fork-ot használok. Nekem bevált. Ha keményíteni akarsz az elején akkor 10W-st rakjál bele, ha nem, akkor 5W-st.
Ott egy kis olvasnivaló. Ott vannak a gyári olajokról is a táblázatok. http://www.peterverdonedesigns...
nekem sem volt még bajom a motullal! sztem korrekt termékeket gyárt , bár kicsit drágább mint a többi , de nemhallottam sehonnan, hogy gond let volna vele azt meg főleg nem, h hamisítanák...
Én csak azt nem értem miért szarakodtok a castrol-al, a gecinek vesztek olyan olajat ami kétesélyes, vagy eredeti és talán jó, vagy nem és kaki. Annyi más TÉNYLEG JÓ olaj van. Nekem idehozhatna a castrol igazgató is egy garnitura olajat, akkor sem tölteném bele a motorba, simán eladnám és vennék fuchs olajat rögtön..
Köszönöm!
Én a helyedben mindenképp bevizsgáltatnám a maradék olajat,és vennék mellé +1 litert valami castrol hungaritől amit szintén megvizsgáltatnék.Ha a vizsgálat kimutatja hogy nincs különbség akkor motorhiba volt!
Viszont ha az derülne ki hogy a maradék 3 deci valami silány "kaki" akkor az intő példa lehet mindenkinek!
Szerintem a castrolnak sem mindegy hogy rombolják a hírnevét,tehát érdemes lenne írnod egy levelet nekik lehet hogy jól jönnél ki belőle
"Üzemanyaggal való szennyezettség – Az olajmintában fellelhető üzemanyag mennyisége a minta százalékában. Üzemanyag kerülhet az olajba a szivárgó injektorokon, tömítéseken, szivattyúkon keresztül vagy elégtelen szivató-beállítás miatt. Az olaj üzemanyag-tartalma növekedhet a tökéletlen égés következtében is, valamint a tipikus nagyvárosi közlekedés esetén (gyakori hidegindítás, rövid utak, üzeminél alacsonyabb hőmérsékletnél történő működés – hosszú alapjárati üzem). A motorolaj felhígulása a viszkozitás csökkenéséhez és növekvő motorkopáshoz vezethet."
Nekem se a kosszal volt a gond,mert azt tudom,hogy normális.De ilyen éj fekete olajat,soha nem láttam.A fő gondom az állaggal volt.Szerintem és sok mindenki szerint,nem víz állagúnak kellett volna lennie.Az olaj állaga és a víz állaga között azért sok a különbség.És ez biztos nem jó.Az enyém minimálisat kajált.kb 1-2 deci olajcseréig.
Nemrégiben olvastam olyant, hogy olyan nincs, hogy nem eszi a motor az olajat. Ha nem eszik több ezer kilóméteren semmit, akkor ott hígul az olaj, mégpedig a hengerekből átszivárgó benzinnel.
ki foglalkozik itt motorolaj eladással Debrecenből?
CASTROL nem érdekel, Iphone, Motul érdekelne főleg! 15w50 esetleg 10w40, nem muszály fullsynt!
Ott egy kis olvasnivaló. Ott vannak a gyári olajokról is a táblázatok. http://www.peterverdonedesigns...
nekem sem volt még bajom a motullal! sztem korrekt termékeket gyárt , bár kicsit drágább mint a többi , de nemhallottam sehonnan, hogy gond let volna vele azt meg főleg nem, h hamisítanák...
Én a helyedben mindenképp bevizsgáltatnám a maradék olajat,és vennék mellé +1 litert valami castrol hungaritől amit szintén megvizsgáltatnék.Ha a vizsgálat kimutatja hogy nincs különbség akkor motorhiba volt!
Viszont ha az derülne ki hogy a maradék 3 deci valami silány "kaki" akkor az intő példa lehet mindenkinek!
Szerintem a castrolnak sem mindegy hogy rombolják a hírnevét,tehát érdemes lenne írnod egy levelet nekik lehet hogy jól jönnél ki belőle
link
"Üzemanyaggal való szennyezettség – Az olajmintában fellelhető üzemanyag mennyisége a minta százalékában. Üzemanyag kerülhet az olajba a szivárgó injektorokon, tömítéseken, szivattyúkon keresztül vagy elégtelen szivató-beállítás miatt. Az olaj üzemanyag-tartalma növekedhet a tökéletlen égés következtében is, valamint a tipikus nagyvárosi közlekedés esetén (gyakori hidegindítás, rövid utak, üzeminél alacsonyabb hőmérsékletnél történő működés – hosszú alapjárati üzem). A motorolaj felhígulása a viszkozitás csökkenéséhez és növekvő motorkopáshoz vezethet."
A benzin az első percben elpárologna a 130 fokos olajból.