Valóban van a MOL-nak motorba való 4T 20W40-es. Haver azt használja egy kawában. Na neki bevált de megkérdezhetem a részletekről, mert ennél többet nem tudok csak láttam nála a dobozon...
Érdemesebb tél előtt cserélni az olajat, hogy a téli állás alkalmával ne az elhasználódott olaj vegye körül az alkatrészeket hanem a fincsi új.
Persz ez lehet nem igaz én így hallottam és így is csinálom.
A hidegindítással voltak gondok, gyakorlatilag nem tudtuk sebességbe tenni a motort, csak ha üresben melegítettük előtte néhány percig. ZX6, ZX9 és ZZR blokkokba tettük.
szerintem nyugodtan probálj ki egy 15w50es motul 5100at vagy kár egy fuchs ot, amugy tudasra szinte ugyan az,,,
ne félj váltani, lehet csak te jársz jobban meg a motorod
akkor szerintem teljesen tökéletes lenne egy félszintetikus olaj
azaz motulbol az 5100 as
fuchs bol comp 4
meg a többi márkábol is,,, csak azokat nem ismerem
ha például télen is használod akkor 10w40 ha csak szezonba akkor meg 15w50 es
nekem valvolone motocircle 4t vagy mi a fene van a gépben
mivel 20éven túl van és csak nyáron használom meg léghűtés is 20w50 van benne
csak felénk tök drágán hozták ezért vettem helyette félszintetikus fuchs silkolenet
még nincs benne, erről nincs tapasztalatom
na mosd döntsd el...
ActEvo-t felejtsd el.
Nem gagyi, német cucc...
Persz ez lehet nem igaz én így hallottam és így is csinálom.
ne félj váltani, lehet csak te jársz jobban meg a motorod
illetve asványi , félszint vagy milyen van benne
azaz motulbol az 5100 as
fuchs bol comp 4
meg a többi márkábol is,,, csak azokat nem ismerem
ha például télen is használod akkor 10w40 ha csak szezonba akkor meg 15w50 es
mivel 20éven túl van és csak nyáron használom meg léghűtés is 20w50 van benne
csak felénk tök drágán hozták ezért vettem helyette félszintetikus fuchs silkolenet
még nincs benne, erről nincs tapasztalatom