SteveG!
Megköszönném ha elmesélnéd a sztorit.Érdekelne miből vontad le azt a következtetést,hogy az olajtól lett csapágyas a motorod.
Előre is köszönöm!
valaki megtudná mondani nekem, h a ricinus és az észter bázisú olaj közt mi a különbség? mejik a jobb? konkrétan a motul 800ra és az agip racingre gondolok.
Power1 pont annyira versenyolaj, mint a Motul a Q8 a Castrol meg a MOL ugyanilyen szintű olaja. Ezek a Castrol hamisításos sztorik mondjuk gáááázak. De már párszor kitárgyaltuk hogy a megfelelő minősítési szabvány mellett a motor kenésével azéert nagy bajok nem lehetnek. Az adalékolás mondjuk lehet hogy nem passzol annyira. De az olyan cégek mint a MOL meg a Q8 nem adhatnak f*s olajat, egyszerűen nem érné meg nekik szerintem. Azért nem olyan nagy szegmens a motorokba való olaj mifelénk, hogy egy relatív normális nevű cég lejárassa magát.
azért kíváncsi lennék az előállítási árra
meg ahogy nézem hordósan sem sokkal olcsóbb
régen amikor traktorhoz vettünk a hordós fél ár alatt volt mint a literes
már semmi sem a régi.......
Pontosan.Inkább tanuljon az ember más hibájából.Sajnos én a sajátomból tanultam.De azt egy életre .Ja most találtam meg róla a számlámat a castrolról.Power 1 Racing 4T 10W-50 3990Ft volt akcióban literje.
Jövőre 3 olajon gondolkozok:
1.ipone Full Power Katana-10W50
2. Motul 300V 4T Factory Line 15W-50
3.Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
Azért akarok 50-est mert jövőre már pályázgatni is akarok és oda kell.Ezen 3 cucc közül erősen hajlok a Motorex felé.Sok havertól hallottam,hogy nagyon jó kis cucc.
Végre mégegy ember akinek van némi esze :)
Amúgy a Power1 versenyolaj. Nem hinném hogy 3500-4000Ft alatt valódi lehet, ha meg az, akkor annyit is ér, mint ahogy írtad.
Nekem volt ActEvo a motoromba, csomók jöttek le belőle leengedéskor. Utána barátomnak szintén rá fél évre. Pedig soha nem hajtottam, szinte nem is ment 6e fordulat felett.
Ma már kicsit jobban megyek, de a Motul 5100-ával sosem volt hasonló vagy más probléma. Igaz nem a legolcsóbb, de nehogymár a motorodon vérén spórolj 500Ft-ot... (mert kb 3l-nél ennyi a különbség legrosszabb esetben)
A castrolról megvan a véleményem.Főtengelyes lett a motorom tőle és dobhattam ki a blokkot.Pedig én a 10W50-es Castrolt kb 3,5K-ért vettem literjét akcióban,de sajnos valószínű,hogy az is hamisítvány volt.(Ja és boltban).Amikor 5000 km után leengedtem akkor olyan volt mint a szénsavmentes kóla.Mint állagra mint színre.Szóval én a motoromba castrolt nem teszek többet,mert nem lehet megkülönböztetni az igazit a hamistól.Vagy,ha igazi is volt akkor meg sz@rt se ér.Ezért nem veszek többet Castrolt.
Megköszönném ha elmesélnéd a sztorit.Érdekelne miből vontad le azt a következtetést,hogy az olajtól lett csapágyas a motorod.
Előre is köszönöm!