Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én Valvoline-t használok,szerintem nagyon jó.
A Castrollal semmi problémám nem volt, pedig nem teflonos.
Amennyire Neked kell, hogy tiszta legyen csak a száraz spray fog megfelelni........ha kell tudok hozni, igaz nem tudom mennyiért mert már rég vettem. Én a valvoline fehéret használom, és az tényleg sokáig rajta marad, de azért néhány csepp leszóródik nagyobb sebességnél.
Motul roadot semmiképpen ne vegyél, a teflonos Road Plust tudom ajánlani, meg a Mol cuccát. Ezek nem annyira verődnek le, főleg, ha meleg láncon alkalmazod és utána vársz legalább pár órát.
Becumiztam a Fuchs SILKOLENE TITANIUM CHAIN GEL-el, eléggé taknyol.
Milyet érdemes venni? A spray tutásteljesítménye másodlagos.
A Motul Road/Road2-vel szemezek.
Nem őszre gondoltam
Jövőre gurulgass Ráckeve, Makád irányába. Látni fogod.
Ki venné meg? Aki az import, akár termelői ár alatt árult külföldi élelmiszereket (adókedvezményes multi, nem véletlen, hogy megszűnnek, összeolvadnak áruházláncok, ha az új nem jogutód, akkor ugye új cég x év kedvezménnyel). A 'pozitívum' az, ha támogatást csak nem termelésre vagy olyan dolgok termelésére kaphat, amik nem érintik pl. a franciáknak eu-ban kiosztott piaci részesedését (kvóta), de ő akkor se kap adókedvezményt. Költői: vajon a francia gazdának is energiafűre kell átállni? Vajon a kolléga belga rokona miért kér/visz magyar zöldséget, ha kimennek hozzájuk v. ők járnak erre? Nincs vám, csak aki nem kapott kvótát, annak bünti van, ami megy a kvótás támogatásába. A bio üzemanyag meg jó, mert az egész Földön nem tudsz annyit termelni, hogy elég legyen. Így, ha a kaja a kezedben (exportálod), van olcsó, kizsákmányolható tömeg. (az eu tagság költségébe be se menjünk, mennyi megy be és mit hoz... mert negatív előjellel kezdődik az egyenleg).
napraforgó is van az országban rengeteg, de egy része lábon ott marad. Nem kell olajnak...sem. Nagy a baj, ha te még repcét látsz szeptemberben
Kicsit érintett vagyok, a föld miatt, paraszt vagyok.
Valamiért fél Csepel-sziget sárgállik a repcétől...
No persze nem M.o-ra termelnek, mert a magyar állam gusztustalan, a szerződött - egyébként nyomott - árakat SEM! képes megadni, hanem a szerződésben szereplő ár felét adja csak meg, mire aratás van. A külföldi felvásárló korrekt módon a megállapodott összeget EGYBEN és AZONNAL fizeti. Nekik megéri. Nekünk miért nem?
Persze tudjuk azt mindketten, sajnos.
ne értsd félre, én nem vagyok ellne. Sajnos olyan terményárakon éri meg jelenleg üzemeltetni az üzemeket, hogy be sem indult a nádudvari üzem.
Ha nincs elég állat, marad a tüzelő. Energiaadóként most is használják hőerőművekben.
a takarmány résszel az a gond amit írtam, nincs elég állat hozzá. Tüzeléshez spéci kazán kell. Ezért használják inkább szerves trágyaként vissza a földbe, nitrogénnel vegyítve, bár ez sem olcsó. A probléma a keletkező szennyvíz kezelése inkább.
mennyi élelmiszert lehetne megtermelni helyette. Aha. És ki venné meg? Az első osztályú búza nem kell senkinek, a kukorica (állat) nem kell, mert nincs mivel feletetni...igazad van, nem kell semmit vetni, dögöljön éhen a paraszt. A világ élelmiszerproblémáját nem a bio üzemanyag okozza, hanem a kizsákmányoló tőke, akiknek kell az olcsó kizsákmányolható tömeg.
Még annyit tennék hozzá, hogy pl a biodieselhez felhasznált takarmány kb súlyának a feléből lesz olaj, a megmaradt szárazanyag teljesen egyenértékű takarmány a nem préselt maggal, ill. nagyon jó fűtőértékő tüzelő is lehet.
1.,
A Bioetanol már régóta jelen van ( a II. VH-ban a németek már sikerrel alkalmazták), és nemsokára megint csak az lesz. Az asványi olaj készletek erősen kimerülőben...
2.,
Ha csak Magyarországot nézed, láthatod, hogy mesterségesen nem engednek termelni a gazdáknak, ugaron hagyatják a földkeket. No persze nem kis érdekből, ez egy külön téma.
3.,
Bio üzemanyagot már algákból, tengeri növényekből is nagy sikerrel csinálnak, ami azért nem érinti annyira az élelmiszeripart.

További okokat nem sorolnám, mert erősen politikai jellegűek, ill. egy bizonyos népcsoport gazdasági érdekeiről szól. Az a téma már nem ide való.
A bioüzemanyag attól jó, hogy azokban az országokban, ahonnan nem kíván zöldséget az eu a korai tagság részére felosztott piacára, lehet némi támogatással energiafüvet, meg hasonlókat termeltetni (emellett a normál dolgok termelését versenyképtelenné tenni.)
Az etanol, azaz alkohol mint üzemanyag, nem a jövő, hanem a múlt, hiszen nem újkeletű (pl. Brazília). Fejlesztést nem igényel.
A megújuló energiával vigyázni, ill. utánaolvasni, mennyi élelmiszert lehetne megtermelni helyette, és, hogy milyen mennyiségű nyersanyag szükséges 1 t bioüzemanyag előállításához.
betartod azt, hogy meleg láncra fújod, utánna meg nem mész vele legalább fél órát? Nekem minimális van a felnin, most MOL van rajta, előtte Repsol, az előtt IMET, és alig van pár pötty, ma mostam
Én is éjszakára szoktam befújni. A legnagyobb baj, hogy most aszfaltozták le az utcát, eddig ette a homokot a lánc.
Kimegyek a nagy MOL kútra dáélután, hátha nekik van.
meg általában ugy szoktam hogy egy motorozás után befujom, és akkor egész éjszaka, meg ameddig nem motorozok rajta marad, azaz nem cask 1-2 orat várok vele, hanem sokkal többet
nah figyelj! én nem árulok egyet sem!
eddig motult road plust meg a molt használtam, mindekettő jo spray 800 km ert birnak normális használat mellett, nem hangos a láncom tőle, tökéletesek,
de amiket irtam előbb, akármilyen jot vehetsz ha tul fujod ledobj a a felesleget,,,
Lassan cserés lesz a lánc is.
Már nem tudom, legutóbb mit vettem, mert minden alkalommal újat próbálok, de most hétvégén kimosom a láncot és nézek megint valami tuti anyagot.
Az a baj, hogy mindenki azt dícséri, amit árul...
ha elölmeszted sprayvel ne is várd hogy tiszta mardjon a felnid
amugy én sem tudok mértéket tartani, rendszeresen tul fujom, és a felesletget le is dobja , de utána nem kell fujnom vagy 800 km erig,,,
szoval anniy marad rajta amennyinek kell lennie
milyen sprayt használsz nem lehet azért van ilyen hangja mert már a láncod is gatya
Nem tudom. De amikor ledobja, másnap olyan hangja van, mintha le akarná darálni a lánckereket. Amikor befújom, elhallgat, majd másnap újra átköltözik az anyag a felnire.