Én cska jókat utdok róla mondani én is azt rakom K4 600 gixxerbe sokkal jobb mint a mások által istenitet Castrol. 3000 km-ig az ellenőrző kis albalakon keresztül olyan volt mindtha új lett volna szép tiszta piros szin semmi feketedés. Csak ajánlani tudom és az ára se vészes 11k a 4literes kanna.
ÜDV : Crash
Az én Sámsonom mindegyik benyából ugyanannyit eszik.
Bioetanol-ból max 30% ig menj, már ott is lehet érezni, hogy picit "csuklik". Befecskendezős motorokon még elmegy, de a karbisoknál sajnos már érezhető picit.
"Alul" kicsit nyomatékosabb lesz, felső tartományban gyengébb.
Baja nem lesz, hidegen picivel nehezebben indul, több szívató kell neki. (Az alkoholnak mások a párolgási képepességei, ill. jobban kicsapódik a hengerfalra. )
Szevasztok, nekem egy kis simsonom van . A 100-as benzinről azt hallottam,hogy kevesebbet eszik belőle,mint a 95-ös és etanol keverékből,de még a sima 95-től is EZ irányú tapasztalatokra lenne szükségem ki mit tud róla ? AZ etanolról csak annyit,hogy ha 20 %-nál többet keversz,akkor a motornak nagy alapjárata lesz,jól húz,hosszú folyamatos távolságmegtételre kiváló,de ha városi akkor ha nincs zöldhullám meghaltál ezzel a motortípussal és keverékkel.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megtaláltam Talmát a benzinkútnál és tudtam, hogy jó helyen járok.
Nem is kellet kérdezni, ott vigyorgott a spray a polcon és úgy néz ki, hogy jó is lesz. A motorex racing-et néztem, Fülöp Gábor azt írta, hogy 2800 Ft, Kecskeméten ezt 3700-ért adják akciósan. A Mol 2650 volt, nem tudom, máshol mennyiért lehet hozzá jutni.
Nem személyesen gondoltam, hanem mint Magy. Közt. . A befizetés, meg a szigorú feltételek teljesítése esetén ebből visszapályázható összeg mérlegére.
A témához is szólva: én, ha fényes a lánc görgője, akkor vagy a silkolene láncspray-t vagy a kis olajozómmal motorolajat (20w50) teszek rá. Spray-t legutóbb, mivel siettem, csak úgy 60 cm-nyit fújtam a belső felébe, de nem csapta szét különösebben és Dk-Győr-Dk után nem volt fényes, azaz nem kellett újra fújni. Egyébként ez a legjobb spray, mert még a kawához vettem és még mindig van benne.. (ebből számomra az jön le, hogy jó a gyári meg az RK lánc, és nem annyira a kenésen -bár fényes-száraz lánccal nem megyek- hanem inkább a gázkar tekerésén múlik, mennyit bír, pl. eriggy most van 17k-nál)
Nem akarok belevau, de nekem mintha az rémlene, hogy a Dot 5-öt nem lehet keverni a 4-essel, mert az 5-ös szilikonbázisú. Az 5.1-et minden gond nélkül. Én így tudom
Akkor biztos corratec-ed van abban szokott z.cuc lenni,esetleg a kárászinál a harmadik kerületben megtudják neked nézni hátha megjavítható,olyan régóta foglalkoznak már gátló javítással,egy olajpatron nem lehet nekik gond.
Már tíz évvel ezelőtt náluk csináltattam a trabimba a kemény gátlót.
EU tagság: személyes példán tudom neked mondani. A gazdaságban az egyenlegünk eddig pozitív.
A személyes: soha nem lett volna belőlem jogász-most a rendőrségi átmeneti fázist hagyjuk- és nem beszélnék nyelveket, ha ne lenne rendszerváltás, EU. A nejem is olyan közhivatalban dolgozik, ami az EU miatt jött létre. Szóval mi a haszonélvezői vagyunk eddig.
Én is, csak lazább CC-sre vettem a figurát. Én is most vettem másik láncot rá, meg hajtóművet, mert már kivolt. Meg most kínlódok mert a ZZYZX telómba az olajpatron megadta magát, és nem lehet a világon seholsem kapni bele.
Jah, én is avval, elötte meg a Valvoline-al, mert az volt a motorhoz.
Szeretem is,a mai naapig allitom ha válsztanom kéne a kettő között a bringát választanám,Bár a multkor leszakadt a lánc az erdőben egy órán kersztűl toltam hazáig akkor bebasztam idegből a sarokba azóta ott rohad,meg 14-éves hülyegyerekek lenyomnak mint a szart, azért nem adom fel küzdök mint gepárd
És mol láncszprével fujkálom a láncot csak hogy ne offoljak
ÉN is 5.1-est használok évek ota azt semmi baja,sőt még a bringám fékrendszerében is lecseréltem 5.1Motul factory-ra,pedig riogattak hogy még a kar is elolvad ha nem az ő álltaluk előirt izét rakom bele, jobb mint vot
Volt egy teszt, de nem találom. Igazából a 4. és az 5.1-nek más az összetevője, nem tudom pontosan mi, az van leírva a tesztben és elvileg tényleg nem szabadna olyan gépbe 5.1-et tenni amibe gyárilag a 4-es való viszont mindenhol beleteszik és a tapasztalat szerint nem teszi tönkre a gumi alkatrészeket. Illetve évek alatt talán, de az már lehet, hogy nem csak a a folyadékcserének köszönhető. Ez talán a 90'-es években gyártott gépeknél igaz lehet, ott nem is tennék bele karmantyúcsre nélkül 5.1-et, de ma már a karmantyúk talán mindkettőt bírják. Pl. kuplunghoz gyártattunk is karmantyút és annak mindegy volt a gyártó szerint , hogy milyen alapanyagú fékfolyadékot használunk.
Kérdés Uraim!
5.1-es fékfolyadékot lehet a DOT4-es fékrendszerbe rakni? Mert a DOT3 helyett ha 4-et raktál bele, akkor lőttek a gumigyűrűknek, meg fékcsöveknek stb...
MOL Dynamic Garden 2T 0,6L
Valaki használt már ilyen olajat :
http://www.olajshop.hu/termeke...
Ha van valakinek az olajjal kapcsilatban vátom a hsz-okat .
Köszönöm.
ÜDV : Crash
Az én Sámsonom mindegyik benyából ugyanannyit eszik.
Bioetanol-ból max 30% ig menj, már ott is lehet érezni, hogy picit "csuklik". Befecskendezős motorokon még elmegy, de a karbisoknál sajnos már érezhető picit.
"Alul" kicsit nyomatékosabb lesz, felső tartományban gyengébb.
Baja nem lesz, hidegen picivel nehezebben indul, több szívató kell neki. (Az alkoholnak mások a párolgási képepességei, ill. jobban kicsapódik a hengerfalra. )
Nem is kellet kérdezni, ott vigyorgott a spray a polcon és úgy néz ki, hogy jó is lesz. A motorex racing-et néztem, Fülöp Gábor azt írta, hogy 2800 Ft, Kecskeméten ezt 3700-ért adják akciósan. A Mol 2650 volt, nem tudom, máshol mennyiért lehet hozzá jutni.
A témához is szólva: én, ha fényes a lánc görgője, akkor vagy a silkolene láncspray-t vagy a kis olajozómmal motorolajat (20w50) teszek rá. Spray-t legutóbb, mivel siettem, csak úgy 60 cm-nyit fújtam a belső felébe, de nem csapta szét különösebben és Dk-Győr-Dk után nem volt fényes, azaz nem kellett újra fújni. Egyébként ez a legjobb spray, mert még a kawához vettem és még mindig van benne.. (ebből számomra az jön le, hogy jó a gyári meg az RK lánc, és nem annyira a kenésen -bár fényes-száraz lánccal nem megyek- hanem inkább a gázkar tekerésén múlik, mennyit bír, pl. eriggy most van 17k-nál)
Köszi a tippet, megpróbálom náluk a dolgot.
Már tíz évvel ezelőtt náluk csináltattam a trabimba a kemény gátlót.
A személyes: soha nem lett volna belőlem jogász-most a rendőrségi átmeneti fázist hagyjuk- és nem beszélnék nyelveket, ha ne lenne rendszerváltás, EU. A nejem is olyan közhivatalban dolgozik, ami az EU miatt jött létre. Szóval mi a haszonélvezői vagyunk eddig.
Jah, én is avval, elötte meg a Valvoline-al, mert az volt a motorhoz.
És mol láncszprével fujkálom a láncot csak hogy ne offoljak
Jól tudod a 3-ba nem...
5.1-es fékfolyadékot lehet a DOT4-es fékrendszerbe rakni? Mert a DOT3 helyett ha 4-et raktál bele, akkor lőttek a gumigyűrűknek, meg fékcsöveknek stb...