Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Bötö.
Innen én nem tudom neked megmérni. A 160/60as sport guma a 4 és feles felnin 17cm széles. Ezt mérjed meg elöször, befér-e a villa közé. Ennek a fele 8.5cm. Ezt az értéket a mostani kereked (kerékagy) középpontjátol a lánckerékig mérjed meg. Ha a távolság ettöl nagyobb akkor befér, ha ekkora vagy kisebb akkor nem fér be. A másik hogy ezt a kerékagyat akarod átküllözni szélesebb pánttal vagy uj kereket teszel e bele. Ha uj a kerék nézzed meg a féktárcsa felfogatását és a lánckerék kapcsolodását is.
Hi ini.
Itt 1 telefonszám, a srác nyergeket huz át 3-4 ezer forintért. Gyönyörüen dolgozik, sajnos pesten van. Hivjad fel hátha tud segiteni neked hogy hol kapsz keményebb szivacsot a nyergedbe.
Nyerges Jozsi:06-70-454-9821
Szia HGábor.
A te szerelési tudásszinteden nem ajánlom hogy kinyomjad a dugattyukat polirozni + szétszedd a föfékhengert. (Ezt nem sértésként irtam, hanem mert a fék nem játék, ha lehet ne kisérletezzék vele csak olyan mellett aki ért is hozzá.) A távszerelés addig a szintig amit irtam neked müködik, afelett már nem ajánlom. Dobj 1 telszámot az emilemre (az adatlapomon megtalálod) és a jövöhéten valamelyik délután gurulj fel pestre (Vác környéke nincs messze) a Soroksári uton vagyok és nagyon szivesen megnézem , segitek megcsinálni. Ez pénzbe nem kerül, nem ebböl élek.
Mert a 17 colos felnin most egy 180-as gumi van és feleslegesen nem akarok gumit cserélni. Ha tutira bemegy, lecserélem.
Te miértnem méred meg hogy elfér-e?
Tiborg !
ebbe belemegy 1 160-as kerék ugye?
Meg sosem poliroztam hogy kell azt?
a fékre írtam, telót még nem szedtem szétt, csak simsonét........
Üdv!
Nem a zsír a gond. Lehet , hogy nem egy dologrol bezsélünk.
nekem a felújítókészlethez adtak zsírt avval kentem be a dugattyút összerakás előtt
szerintem érdemes felpolírozni a dugattyút
nem sok meló
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni . ! Showa 45-ös száru teleszkop visszahuzó szelepnél könyezik a telom (alul).
Nem tudom , hogy mi módon lehetne a szelepet és a dugattyuházat összehajtani hogy ne sírjon. Van speciális kulcs hozzá?
Előre is köszönöm a segírséget!
Szia Tiborg!

Ugy latom, hogy te ertesz a dolgokhoz, akkor toled kerdezek. Nos, a dugot kinyomtam a fekek huzogatasaval, nyomogatasaval, utana tisztitosprayztem. Vannak azon a calipernek nevezett 2 rudos cuccosok, na azokat is megtisztitottam, ezek utan bekentem fekkenoccsel a dugot, meg a 2 rudat, es szarabb lett mint volt, lehet, hogy ettol a rezpasztatol, elegge nehezen csuszik ez, inkabb ragad. Amugy nemreg csereltem olajat, legtelenitettem is a feket. Fofekhengerhez nem nyultam.
A beteteken van meg cucc boven, mondjuk nem vizszintesen kopnak.

Szoval ezek utan mit tehetek meg? Esetleg a paszta helyett zsir, az jobban csuszik? A gumiharanggal vedett rudaknak nem kene vmi rugo? Hugy muxik ez?

Koszi a segitseget!
Amugy ma enduroztam vele 60 kmt:), ha nem szorulna a fek lenne meg 1-2 loerom.

Udv. Gabor
Ha kész lesz küldj képet!
Kedves HGábor. Attol hogy befujod féktisztitoval még szorulni fog a dugattyu. Kiveszed betétet, a fékkarral finoman kitolod a dugattyut (lehetöleg addig hogy még ne essen ki), felhajtod a porvédöt 1 pic csavarlazitot ráfujsz és visszatolod egy méretes csavarhuzoval teljesen. Csavarlazito nélkül megismétled 3X,4X. Aztán a következö dugattyun amig az összeset meg nem járattad. ( Ha találsz szakadt, lyukas nem a helyén lévö porvédöt cseréljed ki!) Ha ezek után is nagyon-nagyon nehezen megy vissza, nyissad meg a légtelenitöt és ugy nyomjad meg a dugattyut. Ha ugy nagyon könnyen megy vissza akkor vagy uj fékcsö kell, vagy a föfékhengert kell cserélni. (Apropo azt irtad lejjebb uj a karmantyu + a fékolaj, a föfékhengert akkor gondolom alaposan kitakaritottad) A tárcsát és a betéteket durva smirglivel csiszoljad fel. Ha a tárcsa felülete nagyon bordás akkor szereljed le és esztergályosnál huzassad sikba, ilyenkor uj betét kell, vagy a régit sikoljad fel ha elég vastag. A tárcsafékkel ennyit kell csinálni. A legigénytelenebb rendszer.
hali!
én egy dt fékrendszerét generáloztam nemrég
vettem bele gyári felújítókészletet, felpolíroztam a dugattyúkat, új fékbetét
fékcsövet kifújattam,
tiszta gyári állapotú lett, nem szorul, nem ér hozzá a betét jól fog.
hali!
cserélt már valaki szivacsot az ülésben?
honnan lehet beszerezni? mert amiket eddig találtam tök puha anyag volt
valami keményebb áru kellene bele
Ki kell fogni. Lehet jót meg rosszat is kifogni. De az apriliakkal van gond mindig, de ha eccer mindent megcsinalsz akkor utanna mindenjolesz.
Sziasztok!
Van nekem egy eladó Kawasaki zx 600.
Motorhibás,szét van szedve,meg van mindene.
Egyben,vagy alkatrésznek nekem mindegy.
Az ára kb 100 000 Ft.egyben.Ha nem kell senkinek,viszem a méhbe.
Képet küldök ha szükséges.
Érd.:30 438 88 63 Faragó Tamás.
Hatso fek is szar.
Tobbet nem veszek hasznalt motort, nagy szar mind. Mar megjavitottam rajta sok mindent, de most mar nem tudok mit tenni ezekkel a rohadt fekekkel.
Na, akkor megpróbálom supermotová alakítani a vasamat. a fejleményekröl majd írok. Ha nem lesz jó, kidobom a ganéra
Van egy srác akit nem rég ismertem meg gyárt különböző motorokhoz fesszabályzot,ha valakit érdekel a tel.száma hivjon : 20/3211550
Fékkar
Miaz a karnal?
Te nemfent rossz a karnál
Hello!

Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?

Köszi a segítséget!
Üdv. Gábor