Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi all ....
ötleteket várok a következő probléma megoldásához :
Honda crm 125-ös moci kosárban vettem meg , összeraktam, Trabant tirisztoros gyujtással, szikra van
gyári karburátort megvettem hozzá, s nem pörög fel a motor.(blokkot is felújítottam UJ CSAPÁGYAK, SZIMERINGEK MINDENHOL,ÍGY FALSLEVEGŐ KIZÁRVA)
Berugom 1-et 2-őt pöfög de nem pörög fel.
gyertya tiszta benzines.a kardurátor összes állítási lehetőségét kipróbáltam, a gyujtás nem tudott elmozdulni , mert ék rögzíti a tengelyhez a lendkereket, a jeladó pedig fix rögzízésű.
Esetleg rossz lehet a jeladó , hogy csak kis fordulaton ad szikrát ?
Az érdekes az , hogy ha beindul , s pöfög párat , akkor sem reagál gázadásra , semmit....
emiatt áll a motor,
ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban azt szivesen venném ....
Hehe ilyen van nekem is!
a malagti f12 -ről csak annyit hogy egyet szétaláztam a riga 24 esemel kapott 13métert 400 on
I"m sorry, az olajpumpabol arra kovetkeztettm,h 2T. akkor veletlenul se ontsetek bele olajat! ha a 4T szorul,ott teljesen mas a helyzet.nem megfelelo olaj,az olaj megegett,elvesztette kenesi tulajdonsagat,felforrt hutoviz,nem elegendo hutes miatt is megszorulhat.mikor volt benne olaj cserelve?a termosztat mukodik,nem forralja a vizet?va nbenne eleg hutoviz?
Sziasztok!

Tud valaki nekem segíteni Suzuki gyári (vagy ami létezik az u.gy.) alkatrészek beszerzésében?

Alapméretes gyűrűgarnitúra, fötengely csapágyszett, egy-két fogaskerék, Vezműlánc nyomó és vezetőléc meg ilyenek kellenének.

Aki tud dobjon mailt!

Köszi!
de figy ez 4t motor
nem tom egy picit furcsa hogy keveréket öntsünk bele
Szeva. Továbbra is vállalom 2ütemű motorok javítását.
Ha érdekel hívj fel vagy keress meg msn en.

06-20-353-6862
daren89@freemail.hu (msn)

Budapest 18. kerület
Nemtudja valaki hogy a malaguti f12-őn lehete álítani az olajzáson mer mocskosul zabálja az olajat a még kipufoóbol is folyik
na megnéztem a légszűrőt is és kipucoltam meg anélkül is indítgattam de semmi...
a berúgó kar meg egy csomószor leugrik mert el van benne állítólag már kopva a fogaskerék. mennyibe kerülhet azt megcsinálni? ja és ahoz szét kel kapni a blokkot?
oks majd megprobáljuk
nem akarlak megbantani,de az enyem is igy viselkedett. nem indult oninditora,csak tolasra, es a kompressziom 5,5 volt a 12 helyett... ja es durrogott is,olyanokat,h leugrottam rola,mert ugy megijedtem.
eloszor en is kompressziomerest vegeznek.nem lehet,h eltort a gyuru?esetleg gyujtokabel,gyertyapipa?maga a gyujtas?a durranas erre is utalhat.vagy elkoszolodott a legszuro.
nem kap eleg olajat. haverom TZR-jevel hsonlo volt a heylezt,sik ideg volt,amikor megszorult.azta nhal isten az is ujr beindult.elvittuk szerelohoz,kicserelte az olajszivattyut,es azota is vigan rohangal a motor. probaljatok meg,h kevereket tesztek a tankba. ha azzal leall a hiba, akkor egyertelmu...
Jah mindegyiknek az lesz a baja előbb utóbb, vagy pedig a trafó.
na ja.
de a rotax 123 as bloknak széria hibája volt a lendkerék lazulás, illetve szétrobbant a mágnes a lendkerékben.
Nekem ez volt a tünet, és az volt a baj hogy elnyíródott az ék így a gyújtás rossz helyen volt...
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni 25kw-os papír elintézésébe?Sv 650-hez kellene!Vagy csak valami hasznosat mondani!Előre is köszönöm!
Ez igaz de ha nemfexik fel rendesen(ovális a lendkerék kupja)akkor elnyirhatja.Öreg motoroknál elöfordul,csiszoloporral meglehet vizsgálni.
én is benéztem benyultam a kipuff felöl és semmi hibát nem találtunk! ha betoltam akkor az enyém is jol ment !rugott betonon foldon mindenhol!de alajárat baszott lenni ! azt levettem a hengerfejet és lás csodátt, meglett a hiba!
wössner kovácsolt dugó ami nem valami szar márka és benyúltunk a kip felöli nyíláson a hengerbe és a dugónak semmi baja meg a gyűrűknek sem na most mi a fasz van? már arra a köv jutottunk hogy ennek elektronikus baja van szal este viszem 7 kor a elektromesterhez
mit nem lehet azon érteni hogy kurva nagy kompresszió van benne? én is mondtam meg a szerelőm is hogy ahoz semmi köze. a dombról lefele ha betoltuk akkor beindult és akkor ment mint a meszes csak ha alapjáratig lement a motor akkor lefulladt
ezt még nem vettük figyelembe tekintettel arra hogy nme tudtuk leszedni a lendkereket mert nincs hozzá való szerszám de viszont már próbáltuk 3 gyertyával is és semmi csak durrog
milyen dugót vettél bele ? mert nekem is a szar gyenge minöségü dugó volt a hibás! letört belöle 1 darab!
Helló,szerintem biztos hogy ebböl egy generál lessz mert kevés a kompressziód ! én is hasonlóan jártam 1 hete! úgyan ezek voltak a tünetek!
ha normálisan meg van húzva akkor az ék nem sokat ér.
az éknek csak összerakáskor van pozicionáló szerepe.