hi all ....
ötleteket várok a következő probléma megoldásához :
Honda crm 125-ös moci kosárban vettem meg , összeraktam, Trabant tirisztoros gyujtással, szikra van
gyári karburátort megvettem hozzá, s nem pörög fel a motor.(blokkot is felújítottam UJ CSAPÁGYAK, SZIMERINGEK MINDENHOL,ÍGY FALSLEVEGŐ KIZÁRVA)
Berugom 1-et 2-őt pöfög de nem pörög fel.
gyertya tiszta benzines.a kardurátor összes állítási lehetőségét kipróbáltam, a gyujtás nem tudott elmozdulni , mert ék rögzíti a tengelyhez a lendkereket, a jeladó pedig fix rögzízésű.
Esetleg rossz lehet a jeladó , hogy csak kis fordulaton ad szikrát ?
Az érdekes az , hogy ha beindul , s pöfög párat , akkor sem reagál gázadásra , semmit....
emiatt áll a motor,
ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban azt szivesen venném ....
I"m sorry, az olajpumpabol arra kovetkeztettm,h 2T. akkor veletlenul se ontsetek bele olajat! ha a 4T szorul,ott teljesen mas a helyzet.nem megfelelo olaj,az olaj megegett,elvesztette kenesi tulajdonsagat,felforrt hutoviz,nem elegendo hutes miatt is megszorulhat.mikor volt benne olaj cserelve?a termosztat mukodik,nem forralja a vizet?va nbenne eleg hutoviz?
na megnéztem a légszűrőt is és kipucoltam meg anélkül is indítgattam de semmi...
a berúgó kar meg egy csomószor leugrik mert el van benne állítólag már kopva a fogaskerék. mennyibe kerülhet azt megcsinálni? ja és ahoz szét kel kapni a blokkot?
nem akarlak megbantani,de az enyem is igy viselkedett. nem indult oninditora,csak tolasra, es a kompressziom 5,5 volt a 12 helyett... ja es durrogott is,olyanokat,h leugrottam rola,mert ugy megijedtem.
eloszor en is kompressziomerest vegeznek.nem lehet,h eltort a gyuru?esetleg gyujtokabel,gyertyapipa?maga a gyujtas?a durranas erre is utalhat.vagy elkoszolodott a legszuro.
nem kap eleg olajat. haverom TZR-jevel hsonlo volt a heylezt,sik ideg volt,amikor megszorult.azta nhal isten az is ujr beindult.elvittuk szerelohoz,kicserelte az olajszivattyut,es azota is vigan rohangal a motor. probaljatok meg,h kevereket tesztek a tankba. ha azzal leall a hiba, akkor egyertelmu...
én is benéztem benyultam a kipuff felöl és semmi hibát nem találtunk! ha betoltam akkor az enyém is jol ment !rugott betonon foldon mindenhol!de alajárat baszott lenni ! azt levettem a hengerfejet és lás csodátt, meglett a hiba!
wössner kovácsolt dugó ami nem valami szar márka és benyúltunk a kip felöli nyíláson a hengerbe és a dugónak semmi baja meg a gyűrűknek sem na most mi a fasz van? már arra a köv jutottunk hogy ennek elektronikus baja van szal este viszem 7 kor a elektromesterhez
mit nem lehet azon érteni hogy kurva nagy kompresszió van benne? én is mondtam meg a szerelőm is hogy ahoz semmi köze. a dombról lefele ha betoltuk akkor beindult és akkor ment mint a meszes csak ha alapjáratig lement a motor akkor lefulladt
ezt még nem vettük figyelembe tekintettel arra hogy nme tudtuk leszedni a lendkereket mert nincs hozzá való szerszám de viszont már próbáltuk 3 gyertyával is és semmi csak durrog
ötleteket várok a következő probléma megoldásához :
Honda crm 125-ös moci kosárban vettem meg , összeraktam, Trabant tirisztoros gyujtással, szikra van
gyári karburátort megvettem hozzá, s nem pörög fel a motor.(blokkot is felújítottam UJ CSAPÁGYAK, SZIMERINGEK MINDENHOL,ÍGY FALSLEVEGŐ KIZÁRVA)
Berugom 1-et 2-őt pöfög de nem pörög fel.
gyertya tiszta benzines.a kardurátor összes állítási lehetőségét kipróbáltam, a gyujtás nem tudott elmozdulni , mert ék rögzíti a tengelyhez a lendkereket, a jeladó pedig fix rögzízésű.
Esetleg rossz lehet a jeladó , hogy csak kis fordulaton ad szikrát ?
Az érdekes az , hogy ha beindul , s pöfög párat , akkor sem reagál gázadásra , semmit....
emiatt áll a motor,
ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban azt szivesen venném ....