Az lenne a problémám, hogy van egy aprilia pegaso 125 ös motorom. Nah most telo szimeringet cseréltek benne de elkezdte kifosni az olajat mind a kettő. Nah vettem két új szimeringet. Úgy gondolom hogy az előzőt fordítva rakták bele. Ez egy fordított telo. Szerintetek a szimeringet úgy kell berakni hogy látszodjon a rugó vagy sem?
Köszönöm a segítséget!
Kiegyenlítő tartálya nincs,thermoszifonos hűtés,csak egy túlfolyója van!
A hengerfej tömítésre azt mondták,hogy akkor bugyborékol a víz a hűtőben,azt nem csinálja!
Tegnap vettem kuplung és fékkart, de csak simsonhoz való volt. egy müanyag kis trutyi. Olyan mint egy bicikli fék. Jó az motorokra? Mennyibe kerül simsonhoz vagy Mz-hez egy gyujtáskapcsoló ?
ha megsem az, meg elkepzelheto,h a termosztat nem nyit. mielott szetszeded azert ezt is nezd meg,mert lenyegesen egyszerubb a javitasa.
egy illeto mondta anno,h ha nyit a termosztat,akkor a kiegyenlito tartalyban kicsit csokken a szint.innen tudod megallapitani,h mukodik-e.
Sziasztok!
Van egy 98-as Beta RR50-esem,a problémám a következő:
Ha meghajtom a motort felforr a hűtővíz,és kb 1deci vizet kifúj a túlfojón,nincs meg utánna a szint,először mikor nem vettem észre,hogy nincs meg a hűtővízszint,megállt alattam,gondolom megragadt a dugó,leálítottam,megvártam míg lehűl,felöntöttem a vizet,és utánna ment,szerintetek lett vmi baja a dugattyúnak,vagy a gyűrűknek?
Miért forralhatja a vizet?Hengerfejtömítés lehet?
Megy a motor,csak forralja a hűtővizet!Segítsetek légyszi!
Ha jó még, akkor sz.tem felesleges, új lánckerék nem b*ssza szét a láncot, Mennyire van kitekerve a feszítőd? Max a lánckereket tekerheti meg, ha szar minőségűt veszel.
ha kisebbet teszel előre, akkor gyorsabban kipörög, tehát jobban megy, jobban gyorsul, nyomatékosabb lesz, meg jobban emeli az elejét, 6.ban mondjuk 100-nál 5-600-al többet fog pörögni, ezért lehet, hogy pár decivel többet is fogyaszthat de a végsebesség is nőhet, mivel 6.-ban jobban ki tud pörögni. egy próbát sz.zem megér, és egyszerűbb az elsőt cserélni, mint a hátsót.
Hello!
Ha hátra kisebbet teszel, akkor rosszabbul fog gyorsulni, de ekkora váltás, hogy 6 foggal kisebb, az már túl sok! Hosszabbak lesznek a sebességi fokozatok, lassabban fog kipörögni, ha előre teszel kisebbet, akkor viszont hamarabb kipörög, jobban gyorsul, és 6.ban is többet pörög majd elvileg. de érdemes elöl max 1 foggal, hátul max 2-3mal változtatni, a nagyobb változtatás már radikális lenne
Hello! Segítséget kérnék nagyon tanácstalan vagyok! Van egy 125-ös Tdr-em és azt terveztem, hogy a gyári 16/57-es lánckerekeket lecserélném 16/51-re mint ami a tzr-en van. Szerintetek ez hülye ötlet vagy jobban fog menni és gyorsulni?
Sziasztok!Aki tud segítsen!Van 1 ktm620 lc4-em(1996-os),szopok már vele egy ideje. Kb 20km megtétele után(meleg motornál csak),intenzív hajtásnál közepes fordulaton,letorpan-megfullad-kurvára durrog,aztán felküzdöm a fordulatot és mintha picsán löttek volna.Ceréltem:fúvókákat,gyertyát,pipát,gy.kábelt,karbit álítottam(deltoro).Semmi változás. Talán a gyújtássl lehet vmi.Ha tudtok esetleg bontott gyújtást,az is segítség lenne!Előre is köszi!
nekem a polírozó felszerelésem áll egy sarokcsiszolóból, előtte egy fordulatszám-szabályzó, és egy fúrógép, a polírpasztát meg kapok egy fényező ismerőstől
elég gagyi felszerelés, de eddig kiválóan működött
összerakásnál csak arra kell figyelni ugyanúgy tegye össze az ember ahogy szétszedte....
meg nem szabad erőltetni a dolgokat, mert gumitömítések karmantyúk elég érzékenyek, utánna vagy szorul, vagy nem tömít
Kiegyenlítő tartálya nincs,thermoszifonos hűtés,csak egy túlfolyója van!
A hengerfej tömítésre azt mondták,hogy akkor bugyborékol a víz a hűtőben,azt nem csinálja!
Kérlek tieket h segítseek.Mi lehet a baja?
Ha érdekel hívj fel vagy keress meg msn en.
06-20-353-6862
daren89@freemail.hu (msn)
Budapest 18. kerület
egy illeto mondta anno,h ha nyit a termosztat,akkor a kiegyenlito tartalyban kicsit csokken a szint.innen tudod megallapitani,h mukodik-e.
Van egy 98-as Beta RR50-esem,a problémám a következő:
Ha meghajtom a motort felforr a hűtővíz,és kb 1deci vizet kifúj a túlfojón,nincs meg utánna a szint,először mikor nem vettem észre,hogy nincs meg a hűtővízszint,megállt alattam,gondolom megragadt a dugó,leálítottam,megvártam míg lehűl,felöntöttem a vizet,és utánna ment,szerintetek lett vmi baja a dugattyúnak,vagy a gyűrűknek?
Miért forralhatja a vizet?Hengerfejtömítés lehet?
Megy a motor,csak forralja a hűtővizet!Segítsetek légyszi!
Ha hátra kisebbet teszel, akkor rosszabbul fog gyorsulni, de ekkora váltás, hogy 6 foggal kisebb, az már túl sok! Hosszabbak lesznek a sebességi fokozatok, lassabban fog kipörögni, ha előre teszel kisebbet, akkor viszont hamarabb kipörög, jobban gyorsul, és 6.ban is többet pörög majd elvileg. de érdemes elöl max 1 foggal, hátul max 2-3mal változtatni, a nagyobb változtatás már radikális lenne
elég gagyi felszerelés, de eddig kiválóan működött
összerakásnál csak arra kell figyelni ugyanúgy tegye össze az ember ahogy szétszedte....
meg nem szabad erőltetni a dolgokat, mert gumitömítések karmantyúk elég érzékenyek, utánna vagy szorul, vagy nem tömít