Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem nem
Az lenne a problémám, hogy van egy aprilia pegaso 125 ös motorom. Nah most telo szimeringet cseréltek benne de elkezdte kifosni az olajat mind a kettő. Nah vettem két új szimeringet. Úgy gondolom hogy az előzőt fordítva rakták bele. Ez egy fordított telo. Szerintetek a szimeringet úgy kell berakni hogy látszodjon a rugó vagy sem?
Mennyiért vetted a Beta RR50-edet?
Malaguti ZJM50
Egy Romet Kadett.szerintem az úszója van felakadva
Köszönöm a segítséget!
Kiegyenlítő tartálya nincs,thermoszifonos hűtés,csak egy túlfolyója van!
A hengerfej tömítésre azt mondták,hogy akkor bugyborékol a víz a hűtőben,azt nem csinálja!
milyen motor?
Helo.van egy Romettem.és ha megyek vele egy 5-10 perc uán leáll.
Kérlek tieket h segítseek.Mi lehet a baja?
Szeva. Továbbra is vállalom 2ütemű motorok javítását.
Ha érdekel hívj fel vagy keress meg msn en.

06-20-353-6862
daren89@freemail.hu (msn)

Budapest 18. kerület
Tegnap vettem kuplung és fékkart, de csak simsonhoz való volt. egy müanyag kis trutyi. Olyan mint egy bicikli fék. Jó az motorokra? Mennyibe kerül simsonhoz vagy Mz-hez egy gyujtáskapcsoló ?
ha megsem az, meg elkepzelheto,h a termosztat nem nyit. mielott szetszeded azert ezt is nezd meg,mert lenyegesen egyszerubb a javitasa.
egy illeto mondta anno,h ha nyit a termosztat,akkor a kiegyenlito tartalyban kicsit csokken a szint.innen tudod megallapitani,h mukodik-e.
tobb,mint biztos,h hengerfejes. az enyem is ezt csinalta,es olyan egyenetlen volt a hengerfejem,h sikba kellett csiszolni. a tomites mar reg kiegett:(
Szerintem hengerfejtömítés.Nézesd meg szakemberrel
Sziasztok!
Van egy 98-as Beta RR50-esem,a problémám a következő:
Ha meghajtom a motort felforr a hűtővíz,és kb 1deci vizet kifúj a túlfojón,nincs meg utánna a szint,először mikor nem vettem észre,hogy nincs meg a hűtővízszint,megállt alattam,gondolom megragadt a dugó,leálítottam,megvártam míg lehűl,felöntöttem a vizet,és utánna ment,szerintetek lett vmi baja a dugattyúnak,vagy a gyűrűknek?
Miért forralhatja a vizet?Hengerfejtömítés lehet?
Megy a motor,csak forralja a hűtővizet!Segítsetek légyszi!
Köszi a segítséget!
Ha jó még, akkor sz.tem felesleges, új lánckerék nem b*ssza szét a láncot, Mennyire van kitekerve a feszítőd? Max a lánckereket tekerheti meg, ha szar minőségűt veszel.
És láncot is cseréljek?
ha kisebbet teszel előre, akkor gyorsabban kipörög, tehát jobban megy, jobban gyorsul, nyomatékosabb lesz, meg jobban emeli az elejét, 6.ban mondjuk 100-nál 5-600-al többet fog pörögni, ezért lehet, hogy pár decivel többet is fogyaszthat de a végsebesség is nőhet, mivel 6.-ban jobban ki tud pörögni. egy próbát sz.zem megér, és egyszerűbb az elsőt cserélni, mint a hátsót.
És elöl ha kissebb akkor csak jobban gyorsul vagy jobban is megy?
És hátul kissebbet vagy nagyobbat?
Hello!
Ha hátra kisebbet teszel, akkor rosszabbul fog gyorsulni, de ekkora váltás, hogy 6 foggal kisebb, az már túl sok! Hosszabbak lesznek a sebességi fokozatok, lassabban fog kipörögni, ha előre teszel kisebbet, akkor viszont hamarabb kipörög, jobban gyorsul, és 6.ban is többet pörög majd elvileg. de érdemes elöl max 1 foggal, hátul max 2-3mal változtatni, a nagyobb változtatás már radikális lenne
Hello! Segítséget kérnék nagyon tanácstalan vagyok! Van egy 125-ös Tdr-em és azt terveztem, hogy a gyári 16/57-es lánckerekeket lecserélném 16/51-re mint ami a tzr-en van. Szerintetek ez hülye ötlet vagy jobban fog menni és gyorsulni?
hello vennék suzuki rm 250 vagy rmx 250-hez való szép állapotú felnit msn :tyutyu5@freemail.hu
Sziasztok!Aki tud segítsen!Van 1 ktm620 lc4-em(1996-os),szopok már vele egy ideje. Kb 20km megtétele után(meleg motornál csak),intenzív hajtásnál közepes fordulaton,letorpan-megfullad-kurvára durrog,aztán felküzdöm a fordulatot és mintha picsán löttek volna.Ceréltem:fúvókákat,gyertyát,pipát,gy.kábelt,karbit álítottam(deltoro).Semmi változás. Talán a gyújtássl lehet vmi.Ha tudtok esetleg bontott gyújtást,az is segítség lenne!Előre is köszi!
nekem a polírozó felszerelésem áll egy sarokcsiszolóból, előtte egy fordulatszám-szabályzó, és egy fúrógép, a polírpasztát meg kapok egy fényező ismerőstől
elég gagyi felszerelés, de eddig kiválóan működött

összerakásnál csak arra kell figyelni ugyanúgy tegye össze az ember ahogy szétszedte....
meg nem szabad erőltetni a dolgokat, mert gumitömítések karmantyúk elég érzékenyek, utánna vagy szorul, vagy nem tömít