van egy beta rk-6 tipusú mocim és az lenne a problémám, hogy :
-hörögve lefullad, beinditást követöen megyek vagy 300 m ugy, hogy kb 9000 ig kipörgetem és igy fel is tudok kapcsolni 5. -6. ba és egyszerre csak el kezd horogni és leáll , vagy ugyan ez az eset ha nem huzom annyire és tovább birja akkor de ugyan igy lefullad
van amikor el kezd fulladni akkor el akar fulladni és akkor ráhuzom a szivatott akkor egy kicsit tudok menni vele de akkor is lefullad
várni kell kb vagy 1 percet és akkor megy egy kicsit de akkor is ugyan igy lefullad
a légszüröt megnéztem az rendben van, elöször a suberttüre gondoltam hogy rossz helyre van téve középröl a legfelsöbbre tettem de ugyan azt csinálja
ez akkor kezdödött amikor urja tankoltam ugyan ilyen 2 gyára mert még uj a mocim és ugyan ugy kevertem a benzint mint elözöleg ( 95 ös mol meg arol 2 T DE MOST MÁR MÁSTÓL TUDOM HOGX ILYEN MOCIKBA AMIK ENNYIRE PÖRÖGNEK NEM SZABAD ILYET önteni )
én a benzinre gyanakszom hogy vagy szar a benzin amit tankoltam
vagy nem kap elég benzint
Ez jó ötletnek tűnik, én a robogó tárcsafékjénél megsmirliztem, 5 percig 2 fékezés erejéig nem csikorgott.
Most már megszoktam, az autosok meg odafigyelnek hogy mi a frász csikorog ugy
Volt már itt témám, de új ötletet kaptam hátsó dobfék csikorgás ügyben. A gumisnál mondták, hogy próbáljak 3-4 cm-enként vasfűrésszel réseket vágni bele ( a betétbe) keresztbe, az használ.
Van valakinek erről tapasztalata?
Hihetőnek tűnik a tdolog, mert legalább ott megáll a por. Veszíteni nem veszítek vele. Tárcsafékbetétekben is szokott lenni ilyen bevágás, bár tudom, ott néha kopásjelzőként funkcionál.
Hy!
Van egy Aprilia Rs 125 2002-es motorom, ami azt csinálja, hogy fent marad a fordulat 3 ezren, majd kb. 1 perc múlva vissza áll alapjáratra mitől lehet ez?
Suzuki rf 400: HA harmadikban vagyok kb 8 ezernél hirtelen felugrik 10 ig a fordulat majd lassan visszaesik 9 körülre de nem húz semerre. Ha kuplunkgal lenne baj az az összes fokozatban ezt okozná.. gondolom. Van valakinek ötlete hogy mi lehet? Illetve szükségem lenne egy központi rugóstagra ami elbír két 90kg-os embert.
Kedves Jozsi.
Ha van a csapágy alatt pici hely akkor én a következö szerszámot készitem el: Fogok 1 hosszabb csavart, a fejéböl annyit leköszörülök hogy pont átférjen a csapágy közepén, flexel (esetleg vasfürésszel) a csavart hosszába bemetszem a fejétöl felfelé. 1 kis éket készitek. Az éket leteszem a csapágy alá, a csavar fejét áttolom a csapágyon és miután erösen megütöm az ék belemegy a vágatba a csavar fején és a csapágy alatt szétfeszitve tartja a csavar fejét, ami igy nagyobb mint a csapágy furata, tehát be van akadva. Vágok a csapágynál nagyobb csödarabot, ráteszek egy nagy alátétet,az egészet ráteszem a csavarra, majd egy anyával rögzitem a csavaron ugy hogy a csapágy belül legyen a csö szélein. Ahogy huzod meg az anyát, ugy fogja a csöbe belehuzni a csapágyat a csavar, mert a feje a csapágy alatt van. Ennyi, egyszerü és negyed ora alatt kész van.
Szia Catras.
Még azt nézzed meg hogy az üzemanyagszinted az uszoházban nem tul magas-e, illetve nem enged e át a tüszelep. Ha tul magas az uszoszint, elöfordul hogy a levegöfuratok is benzin alá kerülnek. Ilyenkor ugyszintén nincs alapjárat, nem reagál a levegöcsavarra sem viszont a moci szépen megy mintha semmi baja sem lenne. Azt hogy mennyit kap a gyertya szinéböl látod. Ha fehér keveset, ha özbarna megfelelö, minél sötétebb annál többet kap. Kormos, lucskos, fekete, = folyik bele a benzin.
Merre laksz?
Hali!
Kéne egy szakértő aki tud segiteni! Olyan gondom lenne h van egy 250 es MZ-m amit terepen használok és át akarnám alakitani a gyujtást h ne kelljen bele akkumlátor feszszabályzo stb. mert feszt bedöglik!meg lehet oldani esetleg más mtor gyujtásával vagy ilyesmi? hallottam olyat h babettáét rakták rá... Valami ötlet? Köszi!
Csumi
a belével.Beletömöd a csapágy belső furatába,keresel egy köracél,amivel folyamatosan be tudod zömíteni a furatba,és ki fogja tolni a csapágyat.
Ne haragudj,eszet nem adahatok...
de most télleg , előbb a héjaval (nem a madárral ) ütögettem , majd a belével (nem a madáréval) ,
de csak tiszta morzsa (nem a kutya ) letta blokk belseje ....
Lécci segitsetek..van egy honda mtx 125 R tipusu motorkerékpárom.és ráakarom rakni a kilométer orákat meg ien kis finomságokat.megvan minden kábelje csak valami rajz kéne ami alapján sikerülhetne összedugdosni a dolgokat...ha valaki tudna nekem segiteni az legyen szives vegyen fel msnen a spytherony@hotmail.com -on.lécci sürgös lenne
elöre is köszz!
Rony
van egy beta rk-6 tipusú mocim és az lenne a problémám, hogy :
-hörögve lefullad, beinditást követöen megyek vagy 300 m ugy, hogy kb 9000 ig kipörgetem és igy fel is tudok kapcsolni 5. -6. ba és egyszerre csak el kezd horogni és leáll , vagy ugyan ez az eset ha nem huzom annyire és tovább birja akkor de ugyan igy lefullad
van amikor el kezd fulladni akkor el akar fulladni és akkor ráhuzom a szivatott akkor egy kicsit tudok menni vele de akkor is lefullad
várni kell kb vagy 1 percet és akkor megy egy kicsit de akkor is ugyan igy lefullad
a légszüröt megnéztem az rendben van, elöször a suberttüre gondoltam hogy rossz helyre van téve középröl a legfelsöbbre tettem de ugyan azt csinálja
ez akkor kezdödött amikor urja tankoltam ugyan ilyen 2 gyára mert még uj a mocim és ugyan ugy kevertem a benzint mint elözöleg ( 95 ös mol meg arol 2 T DE MOST MÁR MÁSTÓL TUDOM HOGX ILYEN MOCIKBA AMIK ENNYIRE PÖRÖGNEK NEM SZABAD ILYET önteni )
én a benzinre gyanakszom hogy vagy szar a benzin amit tankoltam
vagy nem kap elég benzint