Jó a gondolatmeneted! Amit be linkeltek szervizkönyvet tanulmányozd! Olaj pumpát tedd be, ne hallgass másra, mert az 33-tól 60-as keverékig ad olajat a terhelés és fordulat függvényében!
szia kanyar az van hogy levettem a lenkereket és megkerestem a két jelet amit mondtál az alaplapon megtaláltam viszont a jobb felső csavarnál a pontot sehol sem találom.
viszont a lenkerék külső peremén is van egy ugyanolyan jel mint az alaplapon.gondolom ha a két jel találkozik akkor ad szikrát gondolom. a következőt tettem tolómérővel megmértem a felső holtpontot majd visszamértem 1-2 mm-t.ebben az állásban rögzítettem az alaplapot úgy hogy a két jel egybevágott a lenkeréké és az alaplapé.összeraktam és beindult de csak tolásra és berúgásnál már a berúgókar visszarúg szerintem még sok az előgyújtás de nehéz a gyári 1mm-t belőni gondolom akkor lenne tökéletes.jól gondolom hogy a két jel találkozásánál van szikra?
egyébként szikra az már van rendesen üt olyat mint állat.ha más nem tolásra fogom indítani amíg nem lesz pénzem szervizes beállításra.köszönök mindent lehet hogy még zavarlak szia
Üdv!
Akadt egy kis problémám a nemrég vásárolt pegazussal.
Sajnos nem tudok normális alapjáratot beállítani mert egyszerűen nem tartja meg szép lassan leáll, amit megtart az olyan 3000-as fordulat. Azt már sikerült kiderítenem hogy valószínűleg sok benzint kap. A motor egy minarelli am3-as dellorto SHA 14 12 M.
Tapasztalat híján minden ötlet érdekel hogy mi lehet a baj.
az aki szatócs boltban zománcos edénynél jobb valamit még nem látott az tanácsot ad neked és te előtte. kemény az élet de a lágy sajt vídia hozzá képest
Van nálunk a faluban műszaki bolt és azt mondták, hogy "ki a franc használ manapság sasszeget", ezért vettem vastagabb szöget :D Majd kiderül mi lesz belőle.
Üdv Mindenkinek!
Valaki esetleg tudna abban segíteni, hogy hogyan lehetne f2-es cbr-be üzemanyag szint jelzőt beépíteni? Hosszabb távon jobb lenne azt figyelni és nem a tartalékra állítani a benzincsapot!
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Tudtok egy kis ötletet adni h miből lehetne csinálni a hátsó villára azt a gumit ami a villa és a lánc közé megy h ne verjék szét egymást? már mindenféle bontót fölhívtam érte de sehol se tudnak adni, botban meg 10 körül van. kicsit irreálisnak tartom. Kawasaki kdx 125 '93
Bele való sasszeg kell, ami nem lóg. Ha már kiverte a csap végén a furatot, akkor eldobhatod, semmivel nem lessz jó. Ja, és a sasszeg alatt egy-egy alátét is van, hogy tengelyirányban ne lógjon a nyomólap.
így lessz a gyertya nem az előírt nekem valami más márka veszek újat belevalót. köszi a segítséget jó hogy segítenek egy kezdőnek olyanok mint te sokat számít. helló
Felesleges az önindító. Az sem forgat gyorsabban. Inkább próbáld meg tutira belőni a gyújtást, meg a karbit is. Tegyél bele új (és belevaló) gyertyát, és állítsd be a hézagot is. Hidd el, ha jól van beállítva minden, akkor egy-két rúgásra indulnia kell.
köszi a segítséget ez is valami megnéztem időközbe a szikrát a kábellal ahogy mondtad és van jó nagy és kékes színű.
megpróbáltuk betolni újra és csodák csodája 10 m után beindult.
már csaptam vele egy kört is szerintem jó lesz. viszont leállítás után rúgásra nem de tolásra újra indult.
gondolkozom az önindító beszerelésén mivel az gyorsan forgat nem úgy mintha rúgnám. azért köszi mindent szia
A gyújtás beállítást nem lehet elmagyarázni, főleg ha még nem csináltál ilyet. Ráadásul minden motornak más az ideális beállítás. A lényege az hogy a szikrának a dugattyú felső holtpontra érése előtt kell lennie. Ez általában 1-2(-3) mm. A tirisztoros gyújtású motorokat általában csak egyféleképpen lehet összerakni, mert máshogy nem engedi a blokk, és az alaplap felfogatása sem. Sajnos ezt a típust nem ismerem, így konkrétan nem tudom elmondani a beállítás menetét.
viszont a lenkerék külső peremén is van egy ugyanolyan jel mint az alaplapon.gondolom ha a két jel találkozik akkor ad szikrát gondolom. a következőt tettem tolómérővel megmértem a felső holtpontot majd visszamértem 1-2 mm-t.ebben az állásban rögzítettem az alaplapot úgy hogy a két jel egybevágott a lenkeréké és az alaplapé.összeraktam és beindult de csak tolásra és berúgásnál már a berúgókar visszarúg szerintem még sok az előgyújtás de nehéz a gyári 1mm-t belőni gondolom akkor lenne tökéletes.jól gondolom hogy a két jel találkozásánál van szikra?
egyébként szikra az már van rendesen üt olyat mint állat.ha más nem tolásra fogom indítani amíg nem lesz pénzem szervizes beállításra.köszönök mindent lehet hogy még zavarlak szia
Akadt egy kis problémám a nemrég vásárolt pegazussal.
Sajnos nem tudok normális alapjáratot beállítani mert egyszerűen nem tartja meg szép lassan leáll, amit megtart az olyan 3000-as fordulat. Azt már sikerült kiderítenem hogy valószínűleg sok benzint kap. A motor egy minarelli am3-as dellorto SHA 14 12 M.
Tapasztalat híján minden ötlet érdekel hogy mi lehet a baj.
irány a háztartási bolt-- műanyag vágódeszka
Valaki esetleg tudna abban segíteni, hogy hogyan lehetne f2-es cbr-be üzemanyag szint jelzőt beépíteni? Hosszabb távon jobb lenne azt figyelni és nem a tartalékra állítani a benzincsapot!
Előre is köszönöm a segítséget!
Tudtok egy kis ötletet adni h miből lehetne csinálni a hátsó villára azt a gumit ami a villa és a lánc közé megy h ne verjék szét egymást? már mindenféle bontót fölhívtam érte de sehol se tudnak adni, botban meg 10 körül van. kicsit irreálisnak tartom. Kawasaki kdx 125 '93
megpróbáltuk betolni újra és csodák csodája 10 m után beindult.
már csaptam vele egy kört is szerintem jó lesz. viszont leállítás után rúgásra nem de tolásra újra indult.
gondolkozom az önindító beszerelésén mivel az gyorsan forgat nem úgy mintha rúgnám. azért köszi mindent szia
http://cagiva-club.com/index.p...