Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a benzin nem rég kb három hete van benne. valamiért a szikrával van gond viszont az alaplap is új benne.lehetséges hogy nyomás alatt nincs szikra. a felső holtpont elött 2 mm rel találkozik az alaplapi és a lennkeréken található jel gondolom ekkor gyújt. mpndták hogy a jobb felső alaplapi csavarnál is van egy pont de sehol sem találom. biztos hogy valamit nemjól csinálok de legalább puffanna vagy lőne eggyet de semmi
kérlek magyarázd el nagy vonalakban hogyan állítsam be a gyújtást műszer nélkül úgy hogy beinduljon végre. a motor egyébként motorikusan 100% felújításon esett át van benne új tirisztor is.
A 33 -as keveréket egy jó motor bármikor begyújtja, de még az ettől sokkal olajosabbat is. Ha már régóta benne van az a benzin, akkor érdemes leengedni, és friss keverékkel felönteni. Egyébként az teljesen mindegy hogy különolajozás, vagy pedig keverékből kapja az olajat, csak ne egyszerre működjön a kettő....
Tolásra sem indul, és néha visszarúg? Biztos hogy jó helyen van a gyújtás? Ha csak erős rúgásra ad szikrát, akkor előfordulhat hogy menetzárlat van a 400V-os tekercsben, és ezért nincs megfelelően erős szikra a gyertyán. Az hogy a hengeren kívül szikrázik, az nem jelenti azt hogy a hengerben nyomás alatt is teljesít. Szedd le a pipát, tartsd a kábel végét a blokktól kb 8-10 mm-re. Ha a szikra kék színű, és átüti ezt a távolságot, akkor megfelelően erős. (Vigyázz mert rázhat....)
szevasztok nekem van yamaha R1 -em (2003.07 havi) van nincs töltésem kiderült a töltő tekercsem zárlatos itt ugye a tekercs az állórész,viszont sehogyan sem tudjuk a mágnest lehúzni a fő tengelyről,esetleg valaki tudja mi a trükje hogyan csináljuk
igazad van a vf750f-el kevertem az még láncos volt,elnézést!
Üdv a Fórumosoknak!
Pár mázsa V2-es alkatrész eladó!
Megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Üdv Kaczkó
mégvalami akitől hoztam a motort 33-as keverékkel töltötte meg a tankot azóta is az van benne nem lehet hogy nagyon olajos a keverék ezért nem robbantja be a gyertya?nem mertem felhiggitani mert féltem besül.már lassan összejön minden cucc a különolajozáshoz és talán az segíteni fog ha rákötöm. és már bovdent is rendeltem gyárit gáz+olajsziv egyben. jó hogy vagy kanyar legalább van kinek elmondani a bajaimat.szia
szia megint én vagyok az újonc motoros.összeraktam a gyújtást beállítottam az alaplapot úgy ahogy kell ennek ellenére sem indul ez a kecske közel fél órán át rugdostam a lábam már kivan. nagyon el vagyok keseredve nem tudom mi lehet a baj. egyszer indult kb 10 másodpercig majd leállt. érdekesség hogy már tolásra sem akar indulni.nem lehet hogy a karbi szarakodik dellorto 34 -es van rajta.amit még észleltem csak akkor van megfelelő szikra ha erőteljesen rúgom be nem tudom ez szokványos e. márpedig a tirisztorja is új.lehet hogy szervíz lesz belőle de félek sokba fog kerülni sose találkoztam ilyennel.persze simson után ez nagy előrelépés nekem.próbáltam más beállításokat is az alaplappal ugyan az minden helyzetben.talán annyi hogy néha visszarúg a berúgókar.kíváncsi lennék avéleményedre
köszönöm akkor megnézzük még1 szer üdv
Szuper.kezd össze állni a kép a válaszokból.Köszi.így kezd tökéletesen érthető lenni.A pici szivárgás a jég hideg anyagnak és a zsír új cuccoknak is betudható.
henger-dugó 3-5 század a gyűrűt legegyszerűbben dugó nélkül berakni és úgy e hézagba egy papírt befőzni ha nincs összekopva akkor a gyűrű ovális még és csak fordulaton van kompresszió
tudna nekem segíteni valaki?

érdekelne hogy CBR-f2be elsőtelóba mennyi olaj kell?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Alkatrészek KROSSZ és ENDURO motorokhoz! nézzbe! megéri!
Sziasztok
egy nagyon fontos kérdés.


Robogómnak a hengere fel lett fúrva túlméretre és a műhely aki csinálta adta hozzá a megfelelő prox dugattyút is.A gondom az,hogy kompressziót akartam mérni köbölésel.Ez egy kis kétütemű.
A gondom,hogy észre vettem,hogy ahogy feltöltöm a hengert olajal a gyűrűk mentén leszívárgott az olaj.Az olaj elég sűrű és mégis.A kérdésem az,hogy egy vízhűtéses blocknál lehetséges,hogy hidegen ekkora a rés a henger és a gyűrű között,hogy elszívárog az olaj?
ismerős szerint a hőre tágulni fog ami oké de hidegen ekkora.Szemre vételezésel tökéletesen illeszkedik, az olaj mégis elszivárog.

mekkora lehet a méret különbség a dugó gyűrű és a henger között?vagy ,hogy tudom megmérni vagy mivel?
ja-ja
és ne lepődj meg hogy ha minduntalan meg akar majd ragadni a simson
(felénk) olyan eszméletlen szar dugókat árulnak, hogy az már kritikán aluli
i love moped91......fuck.......
Kösz meg nézem
nem normál papír amit a boltban adnak hozzá de attól már beindul, pedig a hengert és a dugót egybe rendeltem meg össze tartozik egy dobozba volt. de azért kösz
a csapszeg és dugótető közötti távolság egyezik a régi dugóval akkor henger magasságot mérjél és hasonlítsd össze a régivel.
teljesen nem megy fel a dugó, de hogy 3 mm vagy 1mm arra már nem emlékszem
hengertalp tömítésed nem nagyon vastag?
az IQ meg a kölcsön mértéke fordítottan arányos...........
Akkor most leírom milyenek az emberek.
Suzuki swift,család:futásteljesítmény évi25000km,2milla az autó ára,kis hitel bejátszik 3milla a vége.+kötelező szervizek,35-40egy alkalom,(hogy a gari. legyen mert az nagyon kell)
Tehát kerül a kocsi,évi 500-ezerbe,és fut 25000km-t.
Ugyanaz a család okossan:
10-15-éves Mazda1,5benzin,150000,km-rel Ára:600000e forint,hitel nincs,olajcsere okosba othon 10000ft,az autó 300000km-ig gond nélkül elmegy,tehát az kb 5év.egyéb költség O.
De rábaszás van: és hengerfejes lesz.150000ft,rossz a futómű,100000ft,jönnek elő a bajok,100000ft.
Rá kell költeni:400000ft(nagyon rossz esetről beszélünk állt. hozzájuk sem kell nyúlni soha),még míndíg csak 1 millánál tartunk és nincs hitel,ha nincs munka nem jön a csekk stb.......
És látod az emberek rohantak ezrével a szalonba a suzukért,ezt nem értettem nem látták ezt át.
Hát nem: az kell Megkímélt garázsban tartott kevés km-rel orvos házaspártól.
Hello valaki tudna nekem tanácsot adni, hogy most vettem dugót+ hengert a simsonomra de össze rakva a dugó nem megy fel a pereméig k.b. 3mm-ig az baj-e
bár vannak hülyék akik beveszik a hülyeséget, egyszer adtam el egy robogót 17 ezer volt benne, csávó felhív hogy adjam olcsóbban mert nagyon sok van benne........ megkérdeztem tőle, mennyit akar? annyira tekerem.
végülis visszább kellett tekerni mert senki sem vette meg.
az hogy 6 ezer volt benne az meggyőzőbb érv volt minthogy pöccre indult, és faszán ment
a mostani motorom 70ezerrel vettem és most 2500 van benne
úgy gondolom egyik sem a valós érték