érdekes mód mindenki tavaszi felkészítéssel adja el a motorját........
ne bízz már ennyire az eladókban
motorvétel után az első dolog az olajcsere, utána meg a guminyomás..........
Qrva egyszerű, cseréld le az olajat , azután ellenőriztesd a szelephézagot. Mérni egy olajnyomást még , pl. És akkor kiderülhet, hogy a kevés olajnyomás miatt van -e gubanc vagy egyéb zsiványság leledzik abban a blokkban. (esetleg apró krampuszok kicsi kalapáccsal kalapálnak valamit belül.)
Így van fogaskerekes vezérlésű tehát nincs vez. lánc...
Én megmondom őszintén, hogy mire gondoltam.(bár lehet hatalmas hülyeség)
Először is a szelephézagra. Lehetséges, hogy emiatt zörög?
Másodszor pedig arra amit valószínűbbnek tartok, hogy az Olaj szar ami benne van! Tavaly vettem a mocit elvileg leszervizelt állapotban! A volt tulaj állítása szerint szezonra felkészítve adta el!nem ment 2000 km-nél többet azóta az biztos! Viszont az olaj szinte olyan mint a víz annyira híg!
Lehetséges, hogy hidegen még az olaj meg van dermedve és emiatt sűrűbb így jobb a kenése?
Aztán melegen meg elhígul és nincs olyan kenés és emiatt van ez a zörgő hang alapjáraton? Nagyobb fordulaton meg ugye nagyobb az olajnyomás és akkor megint jobb a kenés ezért nem hallatszik a zörej... Ez így lehetséges?
a gyertya szinkron nem sikerült ,ugyan is azokat a hengereket amik nem mennek alacsony fordulaton a szinkron csavaroknál nagyon elszegényítették a keveréket azért nem mennek. 3000 környékén már az átmeneti és főfúvóka rendszer működik ezért indulnak be a hengerek!
valószinű,hogy a vezérműláncfeszítő gyengélkedik mert olajnyomás feszíti,és melegen csökken igy csapkod a lánc ,a fordulat növelésével emelkedik az olajnyomás és jobban megfeszíti a vezláncot. Ha jó a feszítő akkor az olajnyomással lesz probléma,fáradt a blokk!
hali. nekem volna egy olyan problémám, hogy vettem egy suzuki ts 50 xk motort, de a elektronikája nincs beszerelve. kilóg 4 kábel a tekercsekből, két sárga, egy fekete-piros és egy fekete-fehér. a bekötési ábrán úgy néztem a fekete piros meg a gyújtásba. de azért érdekelne egy hozzáértő véleménye is. köszönöm.
Sziasztok!
Nekem lenne egy kérdésem amibe a segítségeteket szeretném kérni! Honda VFR750 RC24 es típusról lenne szó! Mi okozhatja, hogy hidegen a motor szépen jár semmi zörej nincs a blokkban viszont ahogy bemelegszik valami csörgés illetve mintha az óra ketyegne de nagyon gyorsan olyan hang hallatszik belőle? Ha rendesen bemelegszik akkor is hallani ezt a zörgést de csak alapjáraton! Ha megemelem a fordulatot akkor elhalkul illetve nem is lehet hallani!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Szevasztok motorosok!
Kérdeznék egy olyat tőletek(mivel én még nem vizsgáltam annyira, meg nem is szeretek csak úgy nekifogni) hogy a 2005ös banditnál lehetséges e a kipufogó széthúzása, csavarozása vágás nélkül.
Ha hülyeséget kérdeztem bocs Válaszokat előre is köszi
Azt mondod? Igazad lehet, inkább rendelek. Ferodo-ról mi a vélemény és a bremboról? Megérik az árukat? Nem nagyon eszegetik a gyári tárcsát? Vagy láttam még Lucas-t is ami szimpatikus. Még gondolkodnom kell rajta
sziasztok! nemrég vettem egy kawasaki klr 600-at,kicsit kopogós volt a motorhangja,gondoltam szétszedem..vettem bele uj ballancer láncot, vezérmüláncot, láncvezetöket,és egy gyürüsort. összeraktam a motort,és az istennek nem akar beindulni.szikra az van, de viszont benzint nem hiszem hogy kap, mert a gyertya száraz volt. fecskendövel nyomtam a hengerfejbe, semmi eredmény.a karburátorral nem kell valamit csinálni? hogy vákum jöjjön létre, vagy valami? légyszi segitsetek,, elöre is köszönöm. sziasztok.
Sziasztok!Kis átalakításban vagyok fejidom, hasidom, üléskárpit, még ötletelek! Ha valaki látott valami nagyon állatot Cagiva Raptorra vagy van valami ötlete szívesen veszem. Pl.: Kormány lengéscsillapító, érdekel van-e gyárilag ezen helye vagy fúrjak faragjak? Ja, kezdő vagyok de hát nem szégyen az! Ha valaki gyári alkatrészeket akar a típushoz abban viszont segíthetek.
Valószínűleg maga az óra szorul. Az a rész ahová a bowden bemegy. Le kell szedni, fejre állítani, kis olajat adsz neki, és fúróval megjáratod. Forgásirányra vigyázz, meg arra is hogy túlzottan sok olajat ne tegyél rá, mert ha belülre folyik akkor szépen fog kinézni...
ne bízz már ennyire az eladókban
motorvétel után az első dolog az olajcsere, utána meg a guminyomás..........
Szelephézagnál inkább hidegen csattog, utána ahogy melegszik úgy csendesedik.Én így tudom.
Én megmondom őszintén, hogy mire gondoltam.(bár lehet hatalmas hülyeség)
Először is a szelephézagra. Lehetséges, hogy emiatt zörög?
Másodszor pedig arra amit valószínűbbnek tartok, hogy az Olaj szar ami benne van! Tavaly vettem a mocit elvileg leszervizelt állapotban! A volt tulaj állítása szerint szezonra felkészítve adta el!nem ment 2000 km-nél többet azóta az biztos! Viszont az olaj szinte olyan mint a víz annyira híg!
Lehetséges, hogy hidegen még az olaj meg van dermedve és emiatt sűrűbb így jobb a kenése?
Aztán melegen meg elhígul és nincs olyan kenés és emiatt van ez a zörgő hang alapjáraton? Nagyobb fordulaton meg ugye nagyobb az olajnyomás és akkor megint jobb a kenés ezért nem hallatszik a zörej... Ez így lehetséges?
nekem kellene egy peugeot speedfighthez hátso kerék agy
már végigböngesztem mindenhol de nem találtam
ha valaki tudna segiteni azt megköszönöm
Nekem lenne egy kérdésem amibe a segítségeteket szeretném kérni! Honda VFR750 RC24 es típusról lenne szó! Mi okozhatja, hogy hidegen a motor szépen jár semmi zörej nincs a blokkban viszont ahogy bemelegszik valami csörgés illetve mintha az óra ketyegne de nagyon gyorsan olyan hang hallatszik belőle? Ha rendesen bemelegszik akkor is hallani ezt a zörgést de csak alapjáraton! Ha megemelem a fordulatot akkor elhalkul illetve nem is lehet hallani!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv
üdv :szamovar
Kérdeznék egy olyat tőletek(mivel én még nem vizsgáltam annyira, meg nem is szeretek csak úgy nekifogni) hogy a 2005ös banditnál lehetséges e a kipufogó széthúzása, csavarozása vágás nélkül.
Ha hülyeséget kérdeztem bocs Válaszokat előre is köszi