Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem lesz észrevehető különbség a teljesítményben ha feljebb fúratod azt viszont észre fogod venni hogy sokkal hamarabb elkopik.. minél többször van fúrva annál kevesebbet tart
DRhenger itt egy jobb minőségű cucc ezekkel nem szokott gond lenni
értelek feri éppen ezért kérdeztem hogy feleslegesen ne kezdjek bele mert ha csak töri a gyűrűket esetleg nagyobb galibát is okozhat mint amekkorát kéne.akkor leteszek róla ésakkor egy hírdetés.

Állóhengeres minarellire kellene nekem akkor egy 70 ccm-es hengerszett ha valakinek van olcsóban vagy cserére akkor írjon.
a kipufogó az gyári rajta, viszont azt szét fogom szedve, hogy milyen állapotban van...gondoltam arra hogy a füstöt visszafujja....ez lehetséges? vagy még a nyomásszabályozó...mert olyan mintha sokat kapna valamiből...nemtudom, csak nagyon idgeesít mert egyszerüen nem lehet járni vele... az olajpumpa állapotát hogyan tudom ellenőrizni?
miből tűnik el micsoda ? mien motor ? yamaha ? minarelli blokk ? ha 41-es a dugó átmérője akkor már kétszer volt fúrva ... az 50-esnél a maximum dugóméret 43 mm ha 70cm3-re akarod akkor hengerszettet kell venni hozzá dugóval, különben akkor már 47mm -es dugó kell bele amit az 50es henger nem bír el nagyok lesznek az ablakok és törni fogja a gyűrűket
Keresel egy szerelési útmutatót a motorodhoz, és belenézel, biztosan leírják hogyan kell beállítani:)
Mikor szétszeditek, meg fogjátok látni !
szóval akkor ezzel a gyári hengerrel simán me ehet fúrni 43 mm-rel akkor milyen dugót vegyek hozzá mert amint mondtam a szoknyából el fog tünni egy darab és nem tudom hogy az befolyásol e valamit is.

kérdésem az hogy a dugatyún egy gyűrű legyen vagy 2 mert az nem mindegy szerintem mert ha 2 gyűrűs lesz akkor lehet az alsót vagy mind a kettőt eltöri és akkor cseszhetem. ezen vacilállok még aztán neki engedem a fúró májsztrót:D
sziasztok ma mentem a a gépemmelRS125 2000évjárat) és az egyik visszaváltáskor vaami nagy puffano hang volt majd leált a motor aztán önindítóval nem indult be mondjuk elötte se ezért 1be raktam és futni probáltam ugy beindítani de hiba húztam be a kuplungot egyszerűen alig tudtam megmozdítani a motort mi lehet a baja?
Szevasztok ,
nem vágom a power beállitásokat rem ti igen
az a baj h alacsony fordulaton is nyit a power ill nyitva is marad.
nagyából igy tudnám leírni.
Ha fúrás után 3mm-es fala marad, meg fúrathatod! ha nem alu a hengered, de ez csak nem gyárinál lehetséges!
ez ez 27v blokk 2ja hengerrel gyári henger van rajta és azt akarom fúrni valami hosszabb kell bele gondolok itt a hajtókarra vagy henger vagy dugó vagy megfúrathatom csak vegyek egy egygyűrűs dugót és akkor talán nem fog baj lenni a szoknya miatt hogyha a fúrás után abból eltűnik.
Mi a tipus amit fúrni akarsz? van egy pár amit lehet 70-esre fúrni. Ha meg nem 70-es szettet kell venni hozzá!
Elsődlegesen nézd meg az olajpumpa állapotát, mert lehet hogy sok olajat tol. A nem gyári (tuning) kipufogokra is nagyon érzékeny, mert azzal csak módosított vezérléssel (elektronikával) működik tisztán!
hello all lenne egy kérdésem meg akarom fúratni a motoromat most 41mm az átmérője a hengernek és minimum 43-asra akarom az lenne a kérdésem hogy bele vághatok ebbe vagy hagyam mert szerintem a fúrás után a hengeren ami van szoknya az el fog tűnni vagy csak egy része és nem tudom hogy az befojásolja e valamiben?és hogy ettől 70 ccm.-es lesz vagy sem mert ez egy gyári henger lenne?
Helló Kanyar! Tőled szeretnék segítséget kérni.a lényeg, hogy van 1 Aprilia SR50 ditech-em, morini blokkos. a probléma vele, hogy alapjáraton ha hagyom járni, bekormolja a gyertyát és elkezd szaggatni a motor...2 napja az injection check izzó is elkezdett világítani...ha inditás után rögtön használom, nem jár alapjáraton akkor jó, viszont van amikor inditáskor is bekormol...NGK cpr8e gyertya van benne, nemrég vettem...mitől lehet?
hello lenne gy olyan problémám hogy 3 ezres fordulat alatt nem megy minden henger a motoron viszont ha 3 ezer fölött használom semmi baja nincs a gépnek ennek mi lehet az okát? gyertyát most cseréltem légszűrő új karbi szinkron megvolt gyertya kábel esetleg gyertyapipa lehet a gond? üdv amúgy egy kawasaki gpx 600 ról van szó
Hali egy kis segítség kéne suzuki showa telón 2007 mekkora a távolság a féknyereg felfogató csavarok furatai közt? és milyen méretű a keréktengely vastagabb illetve vékonyabb fele!
ha csak világításra tekert van benne az nem nagy teljesítményű,és elég egy kis teljesítményű feszab. pénzt takaríthatsz meg úgy hogy nem bontott hanem új cuccot raksz be! Azért kérdeztem, mert krosz gépekben nem mindig raknak világítás és töltő tekercset.
az mitol fugg hogy mennyit ad le? elvileg barmilyen jo bele?
Meg kéne mérni mit tud, és utána fesszabot venni! lehet elég egy robogóé is, újonnan 4000Ft-ér!
igen. miert?
Van benne világítás táptekercs?
Mi a motor tipusa?
Szóra sem érdemes.
meg is van

http://www.kepesmotor.hu/elekt...
itt csak talalok
meg egyszer koszi