Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget!
hát.. amikor a szivató visszamegy akkor ugye kevesebb benzint kap. ha akkor megáll akkor lehet hogy az..
vagy lehet hogy szimering?
akkor nem tudom... lehet hogy valami karbiprobléma van vele...
3-3,5 liter ha nagyon hajtom
hát akkor sokat kapp, és amit visszaköp az marad a légszűrőnél, de mivel h benzin meg olaj keveréke azért a benzin elpárolog aaz olaj ottmarad.. de lehet valami más probléma... menyit fogyaszt amugy?
Jah és a négsebessége is lecsökent eddig 90volt most alig 80km/h a levegőszűrőből csöpög az olaj de ez azóta csöpög amióta megvetem hetente kitisztítomés kész de nemhiszem hogy ez a baj mert csak most kezdett el szarakodni
Igen melegen 11volt. Ma reggel mikor be akartam indítani míly meglepő nem akart indulni hiába rugdostam levettem a gyujtást és úgyis rugtam 3-4 et utánna gyujtáa és beindul. mentem 1 kört és kivettem a gyertyát és fehér volt miért?
váltóba 11v volt de az melegen? mert akkor hidegen lesz egyenáram 12v váltóáramra meg lehet nem reagál...
Hali! Kawa KDX 125-höz kellene gyujtás felöli blokkfél. Bontóban sehol nem kaptam. Esetleg,ha valaki tud ilyet,szóljon. Előre is köszi!
vajon mennyivel kell túltölteni olajjal a motort hogy baja legyen? és túltöltés miatt ha bekrepál, tulképp mi történik?
van egy arrow rendzserem 25ezer
hello van egy pár mito alkatrészem : faridom segédváz hátsó lámpa első fékmunkahenger hátsó fék munka henger akit érdekel irjon ide vagy vegyen fel msnre:simson-rider.46@hotmail.com tel:06203753004
megmértem megint és 11volt jön ki belőle, de váltóáram nem egyenáramnak kéne lennie?
Vagy valaki el tudná mondani hogy hogy működik az automata szivató? Ha áramot kap akkor kinyomódik az a réz tüske akkor elzárja vagy kinyitja a szivatót? Megmértem melegen a szivatóhoz menő áramot és 0,69 voltot mértem ez nem kevés, vagy melegen nemis kéne áramot kapnia? majd megmérem hidegen is hogy mennyi áramot kap.
de mé igy se jó amúgy az automata szivatóba le volt törve 1 pöcök ami tartotta azt a réz dugót de vettem 1 új szivatót
Kössz a tippet de már kicseréltem!
szia andrismotor! a karbit hétvégén szedjük szét, a gyertya biztos jó mert vettem bele gyári gyertyát meg egyik barátom adott egy Magnetti Marelli gyertyát(ami a cross motorjában volt) de ugyanugy csinalja. sztem a karbi lesz a baja.... köszönöm a tanácsod!
Yamaha doki.. lehetséges, de az is lehet hogy meghalt a gyertya próbáld meg először karbipucolással és ha nem lett jobb akkor gyertyacsere...
mi lehet a probléma,hogy hidegen nehezen indul a moci.szivatot hiába huzom nem történik semmi
Pl benzinnel? :)
A kormos gyertyát mivel tudom hatékonyan letisztítani? Esetleg vmi súrolószer?
most nézem olasz géped van akkor moto italia kft vagy méret után kell nézned
Ha a féknyereg csúszkáján levőre gondolsz akkor asszem biker world-ben van ,de csak felújító szettben VI. aradi u.
www.biker-world.hu
sziasztok! nekem olyan gondom lenne hogy: amikor beinditom a "Yamaha DT 50 X"-t akkor minden jol müködik. aztan mikor bemelegszik akkor elkezd dadogni és olyan a hangja mintha le-tiltana. azt mondta egy pár ismerösöm hogy : karburátor elvan dugulva, mert automata szivato van rajta és ugye mikor hideg akkor sokat kap ,de amikor bemelegszik akkor kikapcsolodik a szivató és kevés anyagot kap a kosz miatt. és azért dadog. és ha ez is lehet hiba akkor szétszedem a karbit és kitisztitom.csak ezen már nem olyan könnyü mint a Simsonon.....


ha valaki tudna mondani egy kis okosságot azt megköszönném........köszi elöre is Máté