Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megmértem, ami most van ,,benne'' annak a fejmagassága 19,5mm. A bibi az, hogy az MB és az MT léghűtéses, ami más.
itt vannak a méretek:
Nem tudom milyen márka... :S
A csapszeg tetejétől nézte a legfelsőig, és azt mondta minden jó, csak a stift különbözik alapjába véve. Bár már nem emlékszem, hogy ahoz nézte-e mint amit bevittem, vagy ami a gyári. De szerintem a gyári, papíron lévőhöz. Esetleg le tudnád írni az adatok amit tudsz az NSR és az MTX dugójáról? Köszi! Zoli
a gond csak annyi, hogy az nsr dugó fejmagassága 2mm-rel magasabb.
Milyen márka ez az NSR50 dugó, mert én nem találok abból sem 41-nél nagyobbat
Szia! A többiek értik szerintem, már beszélgetünk pár napja... A lényeg, hogy van egy vízhűtéses Honda MTX 50-esem, de a henger átmérője 41mm. 39-ről indul, ez az utolsó méret, szóval tovább nem tudok hozzá venni dugót. Viszont az NSR dugója jó lenne bele. A stiftek, azzal a dugóval sincsenek tökéletesen középen, ami most van benne. Az NSR stiftjei is a határon vannak, de azt a fúrós meg tudja nekem oldani, hogy jó helyen legyen. De az NSR dugója ablakos, míg a MTX-ben sima dugót raktak... Esetleg meg tudnád mondani, hogy mi lenne, ha ablakossal raknám össze? Mellékelek egy képet, haverom küldte, neki NSR 50-ese van, ez az övé. Az enyém egy az egyben ugyan így néz ki, de persze szemmel nem látok mm pontosan. Egyik ismerősöm azt mondta, hogy akkor szoktak ablakos dugót bele tenni, ha túlnyomás keletkezik, és abból is látszik, hogy ablakos dugó kell bele, hogy a szívó beömlő felettt van egy kisebb lyuk. Mivel az enyém is ilyen, így már többek szerint is valószínűleg jó lehet, de biztosra senki sem mondja.

Azt mondta a fúrós, hogy ők már csináltak olyat kis Yamahánál, hogy ablakos dugót tettek a sima helyére, és jó lett. Tudsz segíteni? Esetleg ha van mind2 dugóból akkor össze tudnád hasonlítani? Üdv; Zoli
Mekkra átmérő kell neked és milyen motorba? Hátha tudok segíteni.
Mert ezt így nem nagyon értem.
Szia! Voltam a fúrósoknál, kiderült, hogy ez az utolsó méret, efelett nincs több MTX dugattyú. Van viszont nagyobb dugó, de az NSR 50-esé. Az öntvények ugyan azok, ezért gondoltam, hogy jó lehet, a tömítés szettet is NSR-hez vettem, és jó. :D De az NSR-ben ablakos dugó van, míg az MTX-ben sima. A henger viszont úgy van kialakítva, mintha ablakos lenne. Majd csinálok képet, tök úgy néz ki. Az NSR dugó méretei is jók, a stiftelés papír szerint elég szélsőséges, de meg tudja oldani, hogy jó helyen legyen. (Megjegyzem, ami most van benne dugó, azon sem középen van a stift.) Egyszóval csak azon múlik, hogy jó-e az ablakossal. Azt is mondta még, hogy az ablakosba ablakos kell, sima nem jó bele, de hogy csináltak már olyat, hogy nem ablakosba tettek ablakosat, és jó lett. (De az Yamaha volt)

Vmi ötlet, tapasztalat? Zoli
Adatlapot töltsd ki. Mint mi.
Benzin van benne?
Sziasztok!
Vettem egy 50ccm-s am6-os blokkal rendelkező Rieju Rs1-est.
A vásárlás előtt kipróbáltam, hibátlanul ment. Viszont a hazaszállítás után (állítva, rögzítve) nem sikerült elindítani. Forgatja a motort, de mintha nem kapna szikrát. Először az akkumulátorra gyanakodtam, mert az indítózástól nagyon hamar lemerült. Kiderült, hogy alig van benne sav, így töltöttem bele és kapott töltést is. Egy darabig megint bírta az indítózást, de ekkor sem sikerült beröffenteni a motort.
Van ötletetek így látatlanba, hogy mi okozza a gondot?
Még így is lehet az akku a bűnös, vagy talán a gyertyát is hazavágtam valahogy?
Jól tudom, hogy 12V 6A -os akksi kell hozzá? (a mostanira nincs ráírva, hogy milyen)
Nagyon köszönöm előre is!
Értem és köszönöm a segítséget !
Lehet benne valami mert a tank majd nem teli van, remélem tényleg csak ennyi gondja lesz .
ha a benzin szint feljebb van mint ami elzárhatja akkor csöpög.a szivattyú magában nem zárja el.
Helló mindenkinek.
Olyan problémám adódot a motorommal (K5 600) hogy tegnap este levettem a tankot róla és egy fél óra múlva állt a tank alatt a benzin.
Csepeg a brága nafta szépen lassan a benzincsövön.
Olyan kérdésem lenni mi az amit meg kellene néznem rajta, esetleg valhól van valami tömítést stb (amit én is javítani tudok), mi előtt nézek egy másik szivattyút
Mérni 4 óra alatt nem tanul meg senki. Hozzám került tanulók,méréssel és szerszám ismerettel kezdik!
Értem, köszönöm! Jó éjt! :D Zoli
Egy időben volt egy öreg fószer ő foglalkozott king tony cuccokkal az Érdi és Gyáli piacra járt ki. Csak sajnos meghalt és a sógora vette át a céget és már nincs annyi king tony cucc.

a Proxxont meg Érden a Coptim-ben vettem.
Netről vetted a szerszámokat, vagy helyben?
jó éjszakát
Gogliban kerestem a kibic szó jelentését. Inkább hallgatok, minthogy kibic legyek.
nekem főként king tony meg proxxon szerszámok vannak itthon, eddig egyiket se tudtam tönkre tenni, pedig volt már rá kísérlet..

a proxxonban az a jó, hogy elég ötletes szerszámokat is gyárt. vannak "mini" villáskulcsok, így a is helyre nem kell vagdosni, meg faragni a kulcsot, vagy a tekerhető nyelű racsnis krova...
brutális műtésekhez a régi ruszki villáskulcsok is nagyon jók
ilyen zsibvásárokon néha találni szinte használatlan cuccokat
egy tolómérővel a zsebben ilyent is érdemes vadászni
pár ezerért kilószámra lehet beszerezni
pár éve kecskeméten beszereztünk vagy 15 szigetelt márkásabb csavarhúzót pár hamburger áráért
nem tom merre van benne a fojtás valszeg kipuffban meg talén karbiban lehet vmi. ssztem utánna kell állítani a karbit annyi lehet vele
a 2t veszélyesebb mert könnyebben megragadhat ha túl reszeled akkor nem forogja el magát a főtengely igényes a csapágyra. ha megszereted akkor mindig olajos leszel de büszke lélekben. de kibic ne legyél. mert ők nem tanulnak csek duma van.
Ó, ha én már 4T-znék. (Szép az SV-d, igazán tetszik! :D)