Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mekkora szikra van? Gyertyapipa nélkül, a szikrának testhez , 8-12 mm-ről át kell ugrani. Ahhoz, hogy nyomáson is legyen.
Az egyik át van kapcsolva( átfordítva) nagyobb terhelhetőségre, és amikor mindkettőt berakod , befeszül. Arról a kis bütykös alu. fordítókarról beszélek , a végén a kis gömbbel .
vagy még azt próbáljuk meg, hogy van-e nyomás vagy fals levegőt kap. köszi azért a tanácsot.
Üzemanyagot kap, szimeringek a helyükön vannak?
nem mi is azt hitük, hogy az a baj de nem akár mikor levettük mindig ott volt az ék pontosan.
A lendkerék éket nem nyírta el?
Simson S51
Milyen motor is ez?
ja meg a kondi is + a kalapács is új
mert azelőtt ment csak a lendkerék mágnese eltört és megütötte a tekercset új mágnes új tekercs van rajta és mégsem indul.
mert egyáltalán be sem indul
Nem.
Az baj-e, hogy a gyertya kéken szikrázik?
hát fogalmam sincs ennyire nem értek hozzá szétszedem megcsinálom ami nemjó rakta de ilyenekhez nem értek még annyira

pontosan ilyen mert amikor vettük megszámoltuk 17 szer vanrakta egysorba a rúgú (a képen nem az enyém van)
nekem még csak tavasszal lesz meg a jogsim :d szerintem ahogy tegnap figyelgettük egy hawerral feszülhet mert ha az 1 ik bennevan utánna a másiknak nempontosan ott van a lyuk mint ahol kéne lennieszval lehet h az 1 ik nemolyan hosszú mint a másik ?
Kösz! és bocs...
MTX, és NSR között van teljesítmény különbség?

Gyanítom, hogy van, az ablakos javára. Így az ablak nélküliség egyfajta fojtást jelenthet.
Figyelj!

Lassan az egész topik rólad szól. Ne értsd félre, nem ez a része zavar, hanem a vihar a biliben effekt.
1. Henger-dugattyú illesztési hézagot mikróval, és intóval mérünk. Nem hézagmérővel, nem szemmel, nem olajjal.

2. A dugattyú legnagyobb mérete a mérvadó, ami a szoknya aljától kb.10 mm-re van.
Hengert minél több helyen mérjük, de minimum 6 helyen, 3 magasságban, majd keresztben is.
Ezeket az értékeket értelmezve kiszámolod a legnagyobb illesztési hézagot, a hordósságot, és az ovalitást.

3. Előveszed a service manualt, ha nincs szerzel, és az ott leírt limit értékeket összehasonlítod a mért értékekkel.
Ha jobb a mért érték, maradhat így, ha rosszabb, fúrni kell.
A gyűrű hézagaira is találsz adatot.

Ennyi.
ERedetileg nem ablakos dugattyú van benne. (MTX 50) De az NSR 50-esnek ugyan így néz ki a hengere, de sajnos miliméterre nem tudom megmondani...... Abban már ablakos van. És arról van szó, hogy az enyém túlméretes, így csak NSR dugót tudok bele venni, mert az MTX-hez már ekkora nincs. :S
...alsó holtponton a dugónak a kipuf oldalon teljesen nyitni kell alól a karbi felé zárni...

Ez résvezérlésnél igaz. De ez egy membrános vezérlésű motor, amelynek a szívónyílását maga a membrán nyitja-zárja a nyomásviszonyok változása alapján.

Tehát, nem zárva kell lennie, hanem épp ellenkezőleg, a folyamatos nyitvatartás kívánatos.
Gyanítom, hogy eredetileg ablakos dugattyú való az adott a motorba.
De baja biztosan nem lesz az ablakoktól.
Alsó holtponton a kipufogó csatorna teljesen nyitva van, valamint az összes felömlő is. Ha van ablak a dugón, akkor az is. De van még valami. A szívó oldalon van még 2 lyuk, ami olyan mint egy felömlő, így szerintem szinte mindegy, hogy a dugón is van ablak. Mellékelek képet. Felső HP-n a szívó oldal teljesen nyitva.
Jó reggelt.
alsó holtponton a dugónak a kipuf oldalon teljesen nyitni kell alól a karbi felé zárni felömlő teljesen nyitva felső holtponton ablak teljesen nyitva és a dugó szoknya ha csak milikkel hosszabb akkor reszelő de blokkba lecsúszhat ha van hely. a felső holtpontnál a dugó túllóg akkor vastagabb talptömítéssel korrigálható de nem a végtelenségig.
Nem lehet, hogy a lengővilla van eldeformálódva? Vagy ha állítható, akkor lehet, hogy az 1ik keményre van állítva, míg a másik nem.
Ez a tokozott verzió?
Biztos jól rakod össze,nem fordulhat elő, hogy valami feszül ? Szólj valami fémipari képzettségű havernak, több szem többet lát. De ha nem annyira sürgős , idemotorozol nyár elején, és összerakjuk. Messze laksz Badacsonyhoz?