Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja jó akkor valamit félre olvastam!
A gyűrűhézagot hézagmérővel mértem, de szerintem ezt írtam is, egyik korábbi hsz-emben.
Én is arra gondoltam.Csak nem voltam\vagyok benne biztos.Majd hétvégén szedem szét ha minden jól megy.
a gyűrű hézagot hogy mérted toló mérővel? én hézagmérővel szoktam. lehet mikor méterrel is? azt nem tudtam
kerékcsapágy hogy van?
Sziasztok

Eladó,aksi.Vadi új.Postázom ha kell valakinek.
ne légy ingerült csak ülj a motor mellé egy sörrel és 5 perc múlva olyan dolgokat is észreveszel amit a rohanó világban nem. nem a pénz a lényeg hanem hogy jó legyen ne egy óra múlva hanem egy év múlva is.
nekem is van mitutoyo és semmivel sem jobb mint a cseszlovák termék, max lassabban kopna ha minden nap forgatnám
nézz meg egy pontosnak mondott órás tolómérőt 1 századot simán csal az összenyomástól függően
dugót meg mérés nélkül egyszerűen meg tudod nézni:
olajozd be valami vékony olajjal és szobahőmérsékleten tedd bele a hengerbe gyűrűk nélkül
ha szép lassan átcsúszik a dugó akkor pont jó
gyűrűt meg tedd bele a hengerbe dugó nélkül aztán egyből látszik mekkora
ez nem profi, de olcsó megoldás, és működőképes
Italjat Furmula 125 2T ( 2 hengeres soros)1997-es évjárat Gyújtás állórészt nem tud valaki eladót?
Ha valaki tud légyszíves írjon a kisadam91@vivamail.hu címre
Szia! Ezt nekem írtad? Tudtommal azért van a fórum, hogy az emberek kérdezzenek, ha valamit nem tudnak illetve, segítsék egymást.... Azért kérdeztem, mert nem vagyok biztos a dolgomban. Este szarul mértem, és hülyeséget írtam. Most megnéztem újra és a henger és a dugó közt nincs több, mint 0,05 mm. - Mitutoyo - tolómérővel mértem, most úgy néz ki, hogy a dugó jó bele, de a gyűrűhézag nagy. Holnap elviszem a boltba, ahol fúrnak, én jókat hallottam a helyről, ott biztos megmondják a tuti, mivel azzal foglalkoznak... Tegnap az volt a hülyeségem, hogy a gyűrű felett mértem az átmérőt. Ami a pénzt illeti: nem sajnálom rá, pláne mivel, hogy saját részre kell, de ha jó ígyis, akkor miért dobjak ki XeFt-ot... Amúgy kösz mindenkinek a segítséget, ha gondoljátok, holnap megírom, mit mondtak! Ott legalább meg tudják mérni pontosan. Nekem sajnos még nincs mikrométerem... Zoli
most olvasom az adatlapon hogy szerelőtanulók is kérdeznek.
a viasz tömít és kompressziót ad nem hisznek nekem de megszoktam.
timsó.... az összerántja
Most Neked magyarázzam, hogy a "fúróhoz" kell keresni a hengert! Mert mi lesz ha lötyög a "fúró"?
én sem értettem hogy fúrót kell keresni a dugóhoz.
azért írtam mert kezd ez a szerelős téma elmenni afelé hogy nulla tudással akarnának már meggenerálozni mindent és ráadásul űberfaszán de nagyon olcsón
nem egy nyomon megy a két kerék.
a hordó effektusról beszélhetünk de a kérdés nem az volt.
Hali!Nekem lenne egy olyan problémám hogy a mocim egy kicsit instabil meg amikor kanyar után egyenesedünk fel a mocival(ameddig engedi az instabilitás addig tudom csak dönteni)kattog hátul valami és érzem a lábtartónál is ...Néztem a gumit egyenletes a kopás egyik oldal felé sincs több vagy kevesebb.Aki sejti mi baja segítsen..köszi
Én is találkoztam már olyan hengerfúróssal aki nem tudta, hogy az új furatot forgásirányban ki kell léptetni, mert arra mindig ovális.
Aztán persze jöhet az egyezkedés, hogy ki fizesse a tanulópénzt.
azért én először megméretném azt a hengert
mert találkoztam én olyan hengerrel aminél 2 túlméretet fúrtak mert olyan ovális volt...
legegyszerűbb olyanhoz vinni aki be is szerzi a dugót hozzá, lehet drágább de legalább jó lesz
a fúrós a dugóhoz fúrja a lyukat vigyed neki és három századosan összeilleszti.
hello

a motor nyakánál találtam egy számot az alvázszámon kívül ez milyen szám lehet?E11 10R 01354 ?
üdv
köszi
Szóval nézzek dugót, közben egyeztessek a fúrósokkal, és ha van 0,03mm-el nagyobb méret, mint amekkora dugót lehet kapni, akkor mehet?