Ez a hengerméret már nem jó! Furni kéne hugy jó legyen mert így kopogni fog a dugó ami törést okozhat. 0,1mm-ig még képes elviselni a henger mérethibát.
Saját részre lesz. Haver azt mondta, érdemesebb dugót is cserélni, ha gyűrűzni kell, de ha saját részre lesz - ahogy nekem is - akkor érdemesebb fúrni is. Na jó, de ígyis sokba lesz. Nem tudom eldönteni... Vki ötlet?
Na én is pont ilyen kérdések után nyomozgattam, csak nekem a KTM-nél kellett kideríteni. a gyűrű hézag az nagyon sok, viszont a dugó nem annyira, ha meg gyűrűzöd biztosan jó lesz még egy darabig!
Sziasztok! Van egy Honda MTX 50-esem. A henger belső átmérője a felsőhp-nál 41mm, a dugattyú gyűrű feletti, tehát a legfelső átmérője: 40,75mm. A henger nincs kivállasodva. A gyűrűhézag 1,3mm! Ezek közül melyik baj? És ami bajos, mennyinek kéne lennie? Tehát a dugó átmérője jó a hengerhez? Azt tudom, hogy a gyűrűhézag nagy, de mekkora az optimális? 0,3mm? Na és még azt szeretném megtudni, hogy vajon tudok-e venni, és hogy érdemes-e, CSAK gyűrűket cserélni? Persze ha csak azzal van a baj. (Nem ezért lett szétszedve, csak mondom szarul nem kéne összerakni... Én még nem mentem ezzel, váltóhibásan vettem, kosárban, de ha menni fog jó olajat fog kapni, meg lesz becsülve.) Előre is köszönöm a segítséget! Zoli
Hát rizigó félek,hogy letörik a fog vagy valami igaz,hogy most ott a szakinál de ő is megsüllyedt a a dologgal. Na mindegy kösz a segítséget majd valamit kiagyalunk.
jaa ez a kiegyenlítő tengelynek a meghajtója!
Hát nem tudok mit mondani , nézegetni kell és agyalni. kitalálni valami lehúzót. lapos vas alulra keresztbe azt valahogy úgy én a lendkereket igy vettem le a CRM ről.. laposvas alatta felül kererszte lyukas lapos vas kettő gyorsszorítóval összefog és a lukba csavatr tekertem. remélem érted. ezt lehet kókányolva is meg úgy is hogy semmi baja nem lesz a gépnek. csak okosan kell legyártani hozzá a cuccokat meg pontosan.
Hát igen az a baj,hogy csak ez az egy lyuk van rajt és nincs bent menet a lyuk meg szerintem azért van,hogy az áll a csappal szemben mert nem mindegy hogy áll a fogaskerék mert ha kicsit is elfordul ráz az egész.
Látok rajta lyukat. nincs benne menet? nekem a CRm-en ( az is honda)volt benne menet és az ellentétes oldalon is volt menet. tekertem bele két csavart lassan egyenletesen és szép lassan letolta magáról!
Sziasztok! Azt szeretném tudni,hogy a főtengelyről a fogaskereket, hogyan lehet leszedni szakszerűen? Vagy látott-e már valaki hajtókar cserét? Honda XR 600.
Hát nem tudok mit mondani , nézegetni kell és agyalni. kitalálni valami lehúzót. lapos vas alulra keresztbe azt valahogy úgy én a lendkereket igy vettem le a CRM ről.. laposvas alatta felül kererszte lyukas lapos vas kettő gyorsszorítóval összefog és a lukba csavatr tekertem. remélem érted. ezt lehet kókányolva is meg úgy is hogy semmi baja nem lesz a gépnek. csak okosan kell legyártani hozzá a cuccokat meg pontosan.
üdv
Látok rajta lyukat. nincs benne menet? nekem a CRm-en ( az is honda)volt benne menet és az ellentétes oldalon is volt menet. tekertem bele két csavart lassan egyenletesen és szép lassan letolta magáról!