Nem lett zajosabb mivel az emelő és visszaeresztő íve nem változott, csak 6mm-ről 7,3mm-re változott és végig van simítva az összes öntött felület! A hajtó kar még gyári de így 73e km környékén cserélni akarom erősített kivitelre ami 1mm-rel hosszabb, de ezt majd a nikazilos hengerrel.
hali tudna valaki segíteni vettem párban egy mz ts 150 hátsóteleszkópot egy simson s50b be szertném belerakni belerakom az 1 iket jól jár belerakom a másikat is akkor meg megse mozdulnak tudna valaki segíteni mi a teendő ilyenkor?estleg msn címem :florian.motor@hotmail.com
Ha piaggio blokkos akkor nem jó az a gyertya mert abba RG6YCA nevü kell! Ha stimmel nézd meg a kábelezést, és kikéne mérned a trafo ellenállásait, hogy jók e,meert határ értéken instabil. 6000om és 400-600om
Magyart nem is fogsz találni, szerintem itthon nem sokat adtak el belőle, mind magánimportból származik. Meg kell tanulni azt a 15-20 forntos szót angolul, ami érinthet, a komolyabb dolgok úgyis szerbizre tartozbak.
Sziasztok!
Új vagyok a lapon és a motoros világba.(5 éve motorozom)
Se égen-se földön nem találok magyar nyelvü leirást Yamaha Virago XV 750-es gépemhez. Ha van valami ötletetek örömmel fogadom. Kösz, Brúnó.
NGK cpr8e, most vettem bele, ugyanilyen volt benne...csak kezd nagyon idegesiteni, mert fogalmam sincs, hogy mi lehet vele...ezelőtt simsonom volt, tehát nem nagyon értek hozzá...
NGK cpr8e, most vettem bele, ugyanilyen volt benne...csak kezd nagyon idegesiteni, mert fogalmam sincs, hogy mi lehet vele...ezelőtt simsonom volt, tehát nem nagyon értek hozzá...
Egy 3 decis flakon 5000 Ft körül van,szal vagy valami nagyon jó anyagról van szó vagy valami hatalmas nagy át.... .De lehet kipróbálom,mivel ahhoz nem kell megbontanom a motort.Aztán ha ez meg a szinkron nem szünteti meg a rángatást,tovább nyomozok+kimosom a karbikat ultrahang segítségével.
A sajátomat ultrahangos karburátor tisztításnak vetettem alá, jobb lett, és a tisztának látszó karbiból még kijött némi kosz Fuel cleanert nem próbáltam még, de ha kipróbálod, megirhatnád a tapasztalatodat!
Üdv.Gondolkodtam,hogy megtisztítom a karburátorokat a gépemen (Vulcan 750).Két variáción gondolkodok.Az egyik,hogy veszek egy flakon MOTUL Fuel System Clean-t és ezzel 100-200 km-t járatva a motort kitisztul? a karburátor.A másik,hogy kiszerelem a kettőt és a cégünknél lévő ultrahangos tisztítóval tisztítom ki majd kifújatom levegővel.
Ősszel észrevettem,hogy utazósebességnél ( 90 km/h @ 4000 rpm
) rángat a motor.Gondolom ráférne egy karburátor-tisztítás és szinkronizálás.
köszi nagyona linket! sajnos az enyém 82 itt meg 86 ostól van
azért köszi a segítséget !