Szia ragacs3!
Van kymco topik.
A MET-IN az ülés nyitva állást jelzi ha nincs rendesen lecsukva az ülésed vagy a zár nem jól akad be. Hidegen meg még szép hogy nehezen indul főleg ilyen időben. Bár az is lehet hogy a szívató nem működik.
Sziasztok nekem van egy kymco dink 125-ös robogom érdeklödnék hogy a műszerfalon egyfolytában világit a MET-IN felirat még akkor is ha kiveszem a kulcsot mitől lehet ez?Illetve hidegen nehezen indul és ha már jár és gázt húzok akkor megtorpan ennek sem tudom az orvosságát előre is köszönőm a segítséget,amúgy király ez az oldal.
Ma Motorszereléssel kapcsolatos témák lesznek a motoroshang internetes rádióban.
1db Arany színű gsxr-gravirozott kormányvégsúly.
1db Tokyoracing szevizklub kártya.
1pár smile szelepsapka
1db motor alakú világítós vihargyújtó öngyújtó
Köszönöm a segítségeket! Valószínű egyébként, hogy haverommal fogjuk szétszedni és egyik ismerősöm is a TPS szenzort mondta, mint hibalehetőséget, szóval lehet másik darab után nézek. Ha nem jutunk dűlőre majd vele nyílván Bácsalmás lesz belőle de remélem azért megoldjuk mi is a problémát. Azért még 1-2szer előfordulhat h beírok ide vmi okosságot
Tölts le kapcsolási rajzot hozzá, és kezdd el keresni, mi a rossz. Ha nincs szikra, akkor nem biztos, hogy a vezetékezés a rossz.Keress elektromossághoz értő havert, és nézzétek át. Gyújtáskapcsoló, jeladó, trafó,gyertyapipa-kábel , bármi baj lehet.
TPS szenzorod szart be, én annak tippelném így látatlanban. De mindenféleképp vidd el egy hozzáértő motorkerékpár szerelőhöz, aki meg tudja neked állapítani hogy mi a gond.. De nagy valoszinüséggel a tps szenzorod adta fel a harcot azon a ponton, azon a gázálláson ahol 6-9ezer közt vagy, ezért nem tudja a normális keveréket beszabályozni a motorvezérlő. ezért simán dadoghat. azt javaslom, ha érzel magadban annyi lelkierőt, tudást, és tapasztalatot , akkor szerezz egy csere darabot, akár kölcsönbe, és ugyanabban a pozícióban szereld fel a régi helyére, ahogy a régit levetted, aztán próbakör. kárt nem csinálsz vele, ellenben egy hibalehetőséget ki tudsz zárni.
Ha magad állsz neki, szerintem előbb nézd át az alapvető dolgokat.Gyertyák (szikrát is,nincs-e megrepedve a kerámia), karbikat átfújnám kompresszorral, nézd végig,mindenhol jók-e a gumitömítések,szívócsonkok, egy szinkron... ha nem keverékképzés , akkor még egy hibás CDI is mutathat ilyen képet,de ha otthon nekiállsz,először ezeket olcsóbb végignézni.
Ja, de ha mar 2007 ota hasznaljak akkor semmi. Kovetni kell a szervizintervallumot es kesz.
Csak hasznald es orulj, hogy van egy alig hasznalt 7 eves mocid :)
Lehet nagy hülyeséget fogok kérdezni de sajnos nem értek hozzá...
A kérdés az lenne hogy van egy sportmotor ami eladó és 2003-as évjáratú de 2007-ben hozták elsőnek forgalomba! Na most ez elvileg csak jó de nincs-e esetleg valami hátulütője (blokkban, teleszkópoknál, olaj) hogy addig állt a motor?
GSX-R 750 K1-em van, és az a problémám, hogy 6-9000-s fordulaton 'dadog' és nem húz úgy ahogy kéne. Hidegbe még erőteljesebb és zavaróbb ez a 'dadogás' de fölül viszont már úgy megy ahogy mennie kell. Ha valaki tudja és le is írja, hogy mi lehet ennek az oka vagy esetleg valami megbízható szerelőt vagy szervízt Szegeden azt megköszönném.
Van kymco topik.
A MET-IN az ülés nyitva állást jelzi ha nincs rendesen lecsukva az ülésed vagy a zár nem jól akad be. Hidegen meg még szép hogy nehezen indul főleg ilyen időben. Bár az is lehet hogy a szívató nem működik.
honda cr 250 (1982) tipusú motorhoz tudja valaki honnan lehet letölteni szervízkönyvet?
Elölre is köszönöm
Ma Motorszereléssel kapcsolatos témák lesznek a motoroshang internetes rádióban.
1db Arany színű gsxr-gravirozott kormányvégsúly.
1db Tokyoracing szevizklub kártya.
1pár smile szelepsapka
1db motor alakú világítós vihargyújtó öngyújtó
Regisztrálj és műsor közben csetelve nyerhetsz !
www.motoroshang.hu
Akkor ettől eltekintve...
Ha magad állsz neki, szerintem előbb nézd át az alapvető dolgokat.Gyertyák (szikrát is,nincs-e megrepedve a kerámia), karbikat átfújnám kompresszorral, nézd végig,mindenhol jók-e a gumitömítések,szívócsonkok, egy szinkron... ha nem keverékképzés , akkor még egy hibás CDI is mutathat ilyen képet,de ha otthon nekiállsz,először ezeket olcsóbb végignézni.
Üdv!
Hát remélem sikerülni fog, és boldog tulaja leszek
kelene vezetékelni valaki tudna nekem segiteni nagyon jo lene
köszike jó ez oldal
Csak hasznald es orulj, hogy van egy alig hasznalt 7 eves mocid :)
Lehet nagy hülyeséget fogok kérdezni de sajnos nem értek hozzá...
A kérdés az lenne hogy van egy sportmotor ami eladó és 2003-as évjáratú de 2007-ben hozták elsőnek forgalomba! Na most ez elvileg csak jó de nincs-e esetleg valami hátulütője (blokkban, teleszkópoknál, olaj) hogy addig állt a motor?
Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!
Üdv:
Bodó!
GSX-R 750 K1-em van, és az a problémám, hogy 6-9000-s fordulaton 'dadog' és nem húz úgy ahogy kéne. Hidegbe még erőteljesebb és zavaróbb ez a 'dadogás' de fölül viszont már úgy megy ahogy mennie kell. Ha valaki tudja és le is írja, hogy mi lehet ennek az oka vagy esetleg valami megbízható szerelőt vagy szervízt Szegeden azt megköszönném.
Ádám