Lenne egy kérdésem ! Adott egy Kawasaki ZZR 400 E ! Folyamatosan túlfolyik a karburátor alapjáraton! Ezért beköpi a gyertyát! (Mielőtt valaki a magas úszószinttel jönne az úszószint 8,5-10,5 mm a jel alatt!A tűszelepek és a tűszelep fészkek újak benne! Az úszó nem lyukas! Ha nem jár a motor akkor az úszószint a kettő érték között van!)Karburátor darabokra lett szedve és ki lett tisztítva minden járat! Alacsony fordulatszámon túldúsul a keverék! 5-10 perc járatás után korom feketék a gyertyák! Ha leállítom és újra indítom akkor már nem indul el mert a kormos gyertyákon lecsapódik a sok benzin és nem ad szikrát a gyertya! A gyertya új! CR9EK! Lett próbálva CR9EIX Iridiumossal is! Azt is beköpi! Kompresszó 10-11 Bar között van! Karter gáz normális!
Hátha van valakinek ötlete!
Sziasztok nem tudja vki véletlenül hogy honnan szerezhetnék egy a képen látható csatlakozó párt, mert gondolom bontó nem vágja le a kötegröl a két szép szememért?
Köszi szépen, úgy nézem ugyanaz a himba rendszer, még a hézag értékek is megegyeznek, akkor valószínű nálam is ott kell mérni a mérni valót , ha mégsem ott, akkor gondolom első indításnál úgyis kiderül
Köszi, megpróbálom középértékre beállítani:), Még annyit kérdeznék, hogy olyan himbánál hol mérjük a hézagot, ahol az állító csavar a hengerfejnek támaszkodik, és a himba közepét nyomogatja a vezérmű tengely? Tudom, hogy szerelési kézikönyvben adja meg a gyártó, csak az enyémhez nem találtam sehol az ég világon:) ('89es Honda VFR 400 R NC24) Próbáltam kikövetkeztetni hogy hol lehet mérni a valós hézagot. Ha a himba és a vezérmű tengely között mérem akkor eléggé kevésnek tűnik a hézag, és sokat kellene utánaállítani, ha a szelep vége és a himba találkozásánál mérem, akkor viszonylag reális eltérések jönnek ki a gyárihoz képest.
ez tény és való, bár egy karburátorban ( nagyon leegyszerüsítve) 3 mozgó alkatrész van ( ha sima tolattyús karburátottól beszélünk), ez pedig maga a tolattyú tüvel együtt, az úszó, illetve a tüszelep. ezek tudnak kopni ( szívató dugattyúját leszámítva, mivel jobb esetben egy gumi o gyürüvel mozog a helyén), tehát ezeket kell megnézni és szükség szerüen cserélni.
Én úgy vélem, egy karburátornak 20 év alatt sem lehet akkora baja ami miatt nem lehetne precízen beállítani
hali meg lett a hiba oka hogy mért ejti lassan a fordulatot a kawa és hogy mért nem működött megfelelően a szívató és a benzin , levegő arány a nem megfelelő neki már csak be kell állítani és vennem kell egy új gyári légszűrőt bele és minden szuper lesz köszönöm a segítséget mindenkinek üdv
Halihó! Szelephézag beállításakor a megadott intervallumon belül, hová érdemes állítani a hézagot? pl, szívószelepnél a manualban megadott érték 0.11-0.15mm, akkor itt célszerű 0.13ra állítani?
én ezzel úgy vagyok, ha beindítod szivatóval, és csak dadog.. nem az a megoldás hogy gázzal megtartod. hanem a megoldás az hogy, beállítod rendesen a keveréket , hogy ne dadogjon. szerintem
Nekem az RR en ugyanez volt nyáron!
A CDI be csatlakozó kábeleket gumidugók szorították be, az egyik kicsúszott, néha érintkezett néha nem az érdekesség az volt, hidegen mindig indult, melegen alig(talán a meleg és a rossz érintkezés együttese...ellenállásnövekedés) Próbáld meg finoman megmozgatni a kábeleket miközben indítózol és figyeld a szikrát!
Nos ammenyiben dadog nem jár emelt fordulaton a szivatotól tanácsosabb beinditás után gázzal emelt fordulaton tartani...Sőt sor 4 nél 400ccm igy a legtanácsosabb..
Mivel a te szakmád furcsa,hogy tölem vársz magyarázatot...Ha valamit nem tudsz őket keresd.
Szatmári László...Autó és motorsport multtal 25 év gyakorlat
jelenleg is a szakma élvonala (Kawaszati motorszerviz) Ha karburátor akkor öt kell keresni....Márkaszervizek is oda hordják......
nos, kitérő válasznak nem volt rossz.. viszont még mindig nem jött át az információ hogy szivató után miért is kéne gázzal tartani a fordulatot, annak reményében hogy ne köpje be a gyertyát..
Nem tudom láttál e hosszú vékony tengelyt, pl.fűkaszában berezonálni? No olyasmi lehet. ez nem jelenti azt, hogy 1-2 másodperc káros de régi szabály : állóhelyzetben nem rángatjuk a gázt. Akinek ilyen ingere van, az keressen magán egyéb alkatrészt és azt rángassa.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Igazából engem nem érint (nem érdekel) az hogy új év van, sokkal érdekesebbnek tartom a feltett kérdés megválaszolását. Valami ilyesmire gondoltam én is.
Elképzelhető ezt úgy szemléltetni, mintha az ember fekve akarna nyomni rúd nélkül, és "rángatja" a kezét fel-le?
Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy 400-as nem változó szelepvezérléses Banditon egyszer van szikra egyszer nincs? Gondoltam már sokmindenre, Biztosítékok jók!
Van amikor pöcc röff de 10-ből 6 szor nincs szikra
Olyan is volt hogy üzemmelegen leállítottam, rá 2 másodpercere meg már nem indul! ha van valakinek tapasztalata kérlek segítsetek!
Hátha van valakinek ötlete!
Én úgy vélem, egy karburátornak 20 év alatt sem lehet akkora baja ami miatt nem lehetne precízen beállítani
Nekem az RR en ugyanez volt nyáron!
A CDI be csatlakozó kábeleket gumidugók szorították be, az egyik kicsúszott, néha érintkezett néha nem az érdekesség az volt, hidegen mindig indult, melegen alig(talán a meleg és a rossz érintkezés együttese...ellenállásnövekedés) Próbáld meg finoman megmozgatni a kábeleket miközben indítózol és figyeld a szikrát!
Üdv!
Mivel a te szakmád furcsa,hogy tölem vársz magyarázatot...Ha valamit nem tudsz őket keresd.
Szatmári László...Autó és motorsport multtal 25 év gyakorlat
jelenleg is a szakma élvonala (Kawaszati motorszerviz) Ha karburátor akkor öt kell keresni....Márkaszervizek is oda hordják......
Igazából engem nem érint (nem érdekel) az hogy új év van, sokkal érdekesebbnek tartom a feltett kérdés megválaszolását. Valami ilyesmire gondoltam én is.
Elképzelhető ezt úgy szemléltetni, mintha az ember fekve akarna nyomni rúd nélkül, és "rángatja" a kezét fel-le?
Van amikor pöcc röff de 10-ből 6 szor nincs szikra
Olyan is volt hogy üzemmelegen leállítottam, rá 2 másodpercere meg már nem indul! ha van valakinek tapasztalata kérlek segítsetek!
Kawaszati nézz utána igy ahogy irtam ha érdekel