Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te még nem láttál benyával telefolyt blokkot?....akkor még várj egy kicsit....
ugye ezt tsanyi is csak előrehozott újévi viccnek szánta... ?de ha mégse
akkor fogod a valós olajszintet látni a nívón/betekintő ablakon ha beindítod,bemelegíted, lelövöd, megvárod hogy visszafolyjon az olajteknőbe(pár perc,de várj 5 percet az a tuti) és akkor biztos,hogy a valós olajszintet mutatja...de ez kb minden motor használati utasításába benne van.szóval semmi meglepő nincs abba h ennyi állás után nem a valós olajszintet látod...
na peace!
ja meg boldog karácsonyt!
Engedd le belőle az olajat, és meglátod! Vagy benzines, vagy vizes lesz! Vagy a 3-4 hét lazsálás alatt elhízott az olajad a blokkban! De mondjuk nem valószínű!
Na ja, az kitámasztás, nem felragadás! Már kezdtem megijedni, hogy újra kell járnom a sulit!
Ne indítsd be...cserélj olajat ha biztos vagy benne, szagold meg....kicsit a használt olaj benzinszagú, de ha van benne effektíve benya akkor nagyon az...
ÉS így működtethető, mert bizonyos idő után "távozik" belőle a benzin, vagy javasolt a mihamarabbi olajcsere ?

Előre is köszi
Igen, de az nem "felragad" hanem inkább kitámaszt......vagy ahogy tetszik persze...
Én találkoztam ilyennel ,túl kicsi szelephézag+ha sokat kap és kormól akkor a szelep szélén ráég a korom és nem zár rendesen.Ettől még elindul ,de lomha lesz és nem pörög ki rendesen,főleg melegen.
Korongosoknál nem jellemző mer oda ritkán nyúlnak bele ho bbisták.
Ha a benzincsap és valamelyik tűszelep átenged kerülhet benzin az olajba.......
Halihó!

Elővettem 3-4 hét állás után az öreg Z750-et, hogy egy picit felmelegítsem, illetve megmozgassam az utcában, csak hogy nehogy berozsdásodjon :D

Indítás előtt szépen áttörölgettem, ellenőriztem a gumikat, a csatlakozókat, letakarítottam az aksi érintkező felületeit, viszont az olajszintnél egy kis meglepetés várt:

Mielőtt letettem (3-4 hét) a maximális szint alatt volt. Most pedig a maximális szint felett van.

Annyira nem vagyok otthon műszaki téren, de elképzelhető, hogy benzin folyt bele az olajba. Vagy mi történhetett? Mennyire egészséges dolog ez ? :D

Lehet, hogy a hengereknél folyik el esetleg egy nem jól tömítő gyűrű miatt, vagy köze lehet a több egymás után gyújtásráadásnak is, ha utána nem indítjuk be a mocit (injektoros)?

Előre is ksözi!
Felragadt szelep telefonos beállítása 8 rugó....ugyanez email-ben 6 rugó......és ha csak kérdés van, de nem válaszolok 4 rugó....
nem tudom, a lényeg annyi, hogy mikor a kipufogószelepek zárt állapotban kellett volna h legyenek, levegőt fújtak a hengerbe, és a kipufogón jött ki. ugyan ez volt visszafele egy másik hengernél, a szivónak zárva kellett volna lenni, és kipufogó felől megfújták levegővel, a karbinál jött.
Tényleg! Mától én is vállalom bármilyen motorkerékpár telefonos diagnosztikáját.
Egyébként Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Felragadtak a szelepek? Azt hogy csinálták? És ki állapította ezt meg?
Dehogynem, előre utalással...
Erre mondják, hogy "telefonon" keresztül nem lehet motort javítani!
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy mocizgattam a motrommal ( 1989 Cr 125) és felfele nehezen vette a sebességet... Aztán egyszer csak nem akarta bevenni eggyesbe.. nagy nehezen bevette és onnantól sekép sehang nem lehet váltani... a váltókar lötyög de sebesség se jobbra se ballra nincs még üres se csak eggyes. Mi lehet a baj? Léptetővilla?
hézagállítás megvolt tavaly nyáron, akkor még nem is volt ilyen hangos. de volt vele probléma előtte, egy szívóoldali, és egy kipufogóoldali szelep felragadt, ezért nem is indult.. most lett megint nagy hangja, pedig még tavaly nyáron is alig ment vele ismerősöm a hézagállítás után.. amúgy nem állnék neki itthon szerelni, mivel annyira nem értek hozzá.
a szikra oylan 1 centiről átütött, de a kompressziót minden féleképpen megnézem, addig kár is tanakodni, köszi a segítséget!
8bar ,vagy felette akkor nincs baj! Mekkora a szikra? Csavard le a pipát ! A kábelt tartsd a testtől 6-12 mm-re. és a szikrának át kell ugrani. Ugyanis a hidegindító szikra nélkül is gyullad!
Szevasztok okosok!
Az előzményben le van írva a probléma, és anynit változott, hogy hideg indítóval próbáltam indítani és beröffent a gép, de benzinnel meg nem akar
Kompresszió szerintem van elég, de egy mérőt majd szerzek valahonnan és megnézem, hogy mennyi az annyi.Kb mennyinek kell lennie egy 172 ccm es 2T kompressziójának?
Nem tudok igazán másra gondolni sajnos, valami ötlet?
na
zörög valami
erre az okosok azt mondják: állítsd be a szelephézagot
erre te: mekkora szelephézag kell?
okosok megmondják
erre újabb kérdés: hogy csináljam? mi a t-f-x tökömtudjami betű?
okosok megmondják
erre te: ugyanúgy zörög, mi lehet a baj?
érted?

nekem zörgött a himbatengely mert kikopott, 10-ből 9 ember azt mondta szelephang
aztán mégsem........
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Ez így nem fog menni.....
Kismillió dolog adhat ki hangot, ezért mondtam már rögtön először, hogy vidd el egy szakemberhez, szakértelem hiányában ha nekiállsz otthon mókolni rajta, több kárt csinálsz mint hasznot.