Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már lemértem volna csak itt az albérletben sajnos nincs multiméterem, szóval ezt nem tudom megcsinálni. A töltőt meg csak nem rontom el azzal ha felrakom tölteni, vagy igen?
Hiába teszel vele akármit el van már szulfátosodva, lecsökkent a kapacitása, lehet még szakadt is, nem érdemes vele játszani. Könnyen meg tudod nézni, rákötsz, egy fényszóró izzót, és megméred mennyi ilyenkor a feszültség. ha 12 V alatt van (biztos vagyok benne), kidobandó.
Most már szinte biztos, hogy az akksi a ludas mert valamennyit töltött bele a töltő de arra nem volt elég, hogy beinduljon. Most kivettem a mociból és felhoztam a lakásba és úgy töltöm, hátha jó lesz... De közben már keresem is az új akksit a neten :)
Lehet szakadt az akku. Dobd már ki!
próbáld meg tölteni egy másik töltővel az aksit , vagy másik aksit próbálj meg tölteni ezzel és kiderül ,hogy melyik a rossz...
Hi!
Egy olyan problémám van, hogy a motor akksiját akartam feltölteni, fel is raktam a töltőt, világít a led, hogy megy a töltés viszont kb. 2 perc után szépen lassan kialszik ez a visszajelző lámpa és onnantól nem tölt mert vagy 5 órát állt így és semmi. Szerintetek a töltő a kuka vagy az akksi? Egyébként még a gyári 2007-es akksi van a motorban.
Előre is kösz a segítséget!
Az önindítónak nem sok köze van pl. a gyújtáselektronikához. Az automata szívató ha menet közben romlik el, akkor az észrevehető, mert egyre jobban füstöl a motor. Első körben gyertyacsere. Ezután jöhet a kábelek, csatlakozók átvizsgálása, majd ha ez sem vezet eredményre, akkor dugulás keresése.
Sziasztok.

egy furcsa dolog történ és segítséget kérnék. Van egy robogó ami egyszer csak menet közben leáll, de nem elektronika szerintem mert egyből nyomtam az önindítót az kerregett de semmi. majd félreállás-indítózás-elindul 2-3 km után ugyan ez, majd megint elindult. benzin még volt benne,. Mégis merre kéne keresni a hibát? liter. lehet ez karburálási hiba, vagy automata szívató ha elromlik okozhat ilyet? vagy csak eltömődés? valakinek hasonló?
köszi üdv
Szia !
Igazából rosszat nem tudok róla mondani ! NAgyon szeretem ,viszonylag könnyen kezlhető kis szerkezet !
remélem ez lesz a baj ..,
nézd meg milyen nehéz
a dt kipuff kiégetve kb harmada súlyú lett mint előtte volt
láttam már olyan kipuff könyököt amibe a ceruza sem igen ment volna bele
jó... ezt nem néztem ...
kösz ...

egyből arra gondoltam , hogy szar a gyújtás ....
Valoszinüleg a koksztól beszűkült a kipufogod! Ki kéne égetni!
sziasztok ...kis segítség jól jönne...
az alany egy malaguti f12...
a jelenség , hogy nem pörög ki ....
könnyen indul , alapjárat jó, de ha gázt adok , akkor egy bizonyos fordulat után megfullad , és csak akkor jár megint , ha visszaengedem a gázkart....
karbit kitakarítottam ...(esetleg ha valaki tudja a gyári fúvóka méreteket , az jól jönne)
kösz...
hali!Szeretnék vásárrolni egy távtartót a fékhez hogy beférjen a 320 as tárcsa!Vki tudna segítséget adni hogy hol lehet ilyet kapni,de ha lehet vmi nem házilag gyártott cuccra lenne szükségem!aki tud kérlek segítsetek drz hez kellene
Sziasztok!
Ha lehetséges egyáltalán:
Ismertek valakit, aki lendkerék javítással foglalkozik? RMX250-es 4 mágneses-t kéne javítani, törött mágneseket kéne cserélni+centírozni.
Esetleg azt tudja valaki, melyik másik lendkerékben van még 4 mágnes, melynek a külső kör átmérője 113mm, a belső 85 mm? Nem hiszem, hogy csak az RMX-be tettek ilyet, max. cserélték a főtengely kúpot. A lendkerék külső felületén csak ennyi infó van (FP4006), de erre nem találtam semmi bővebbet.
Előre is köszi!
Segítség!
Van egy S50b1-es Simsonom és dobálja ki a sebességeket, sőt valamikor nem is veszi őket, főleg nagy fordulaton. Valaki segítsen, hogy miért!
Köszi!
Nézd meg a hátsó agyban a gumi tengelykapcsolót, ami a kerék, és a lánckerék között van. A másik: A sebességvéltó áttétel nem kottyanásmentes. Ott is lehet a jelenség. de nézzék meg a szervizben, abból baj nem lehet.
Sziasztok, ebben a topikban is megpróbálkozom.
Nem tudom, tud-e valaki segíteni, de meglátjuk.

Tegnap fellépett egy olyan probléma, hogy egyes fokozatban, indulásnál, és főleg lassú csurgásnál, kuplung kiengedésnél furcsa, kotyogó, vagy koppanás szerű hangot hallok, azt nem tudom eldönteni, hogy a kerék tájról jön, vagy motorzaj. Néha hangos, az egész motoron érzem a kottyanást, néha alig hallható és érezhető.

18ezer km-nél járok, ideje a szervíznek, de még ki kell derítenem, hogy külhonban vállalják-e amíg nincs regisztrálva. Addig is jó lenne, ha legalább azzal tisztában lennék, mi baja lehet.

Előre is köszi.
ON-OFF-RES
segítség
van 1 vízhűtéses pocket bike-m
az a probléma hogy beindítom szívatóval azzal szépen jár a motor 1 ideig utána elkezd fulladozni ekkor elég meleg már a blokk vissza engedem a szívatót hirtelen felpörög a motor és leáll :(
karbi légszűrő tiszta új gyertya van szikra van benzin új benne.
MI lehet a gond?
ha így drágul minden akkor nem és lesz a 2 cikk között hanem vagy.......
Te csak ne vegyél ilyen vacakokat, költsd azt a pénzt lányokra és benzinre ! Nahát!
vannak nyomásérzékelős kütyük is beteszed a benzincsőbe, beállítod a tartalékot majd fulrateszed és beállítod a maximumot
egyszer majdnem vettem ilyent, majd rájöttem hogy jó nagy hülyeség
Ott látom a napi számlálót a kilométerórában, amikor tankolsz nullázod, majd megnézed mennyit tudsz elmenni a köv. tankolásig, és legközelebb már tudni fogod.