Miben különbözik egy pályamotor és egy utcai gép? Azt tudom hogy a pályamotoron nincs világítás. Ha valaki vesz egy pályagépet, mennyit kell költeni rá hogy utcai vas legyen belöle?
hát bementem kereskedésbe csak 2005 utánakhoz lehet kapni cuccot.. elvileg kiegyensúlyzó tengely..az a blokkon bellül merre fele van?és mi a szerepe?Köszi
Hello mindenki!
Penteken vettem egy 2000. evi Derbi Sendat. Sajnos nem megy minden zokkenomentesen, ereszti a hutovizet, a vizpumpanal egy kis lyukon, elso kerdesem az, hogy kell-e abba lyukba valami csavar, vagy tulnyomasszelep, vagy valami, M3-as csavar siman belemegy, de igy nem merek motorozni, volt mar valakinek ilyen problemaja, es ha volt akkor gy vizpumpafelujito keszlet megoldja?
Masodik problemam, allandoan olajos lesz a gyertyam, es nem indul, gyertya ki, pucol gyertya be, aztan elso rugasra indul, ez rossz karbi beallitas, vagy a kulonolajozon kell allitani?
Harmadik, elkezte enni a lanc a vazat, lehet hogy az elozo tulaj forditva rakta fel az elso lancekereket, mert nincsenek egy vonalban a hatsoval, lehetseges ez?
Tudna nekem valaki a sendahoz, meg a dellorto(PHBG 21 CS) karbihoz service manualt kuldeni, eldani magyart, vagy angolt.
bocs, kicsit sokra sikeredett, de a valaszokat megkoszonnem.
jo motorozast mindenkinek
sziasztok!
van egy kis gondom, laza volt a lánc ezért meghuztuk(szerintem nagyon is) ezért néha recsegett, patogott.na mondom semmi baj visszalazit..de most megint hallom indulásnál recseg v pattog.. mi az isten lehet ez ? lánc lánckerék?
DERBI rossz, vagy működöképes blokk érdekelne, mert nekem a képen látható tengely eltört és ez kéne!Vkinek vmilyen ötlete h miylen tengely ez?ha nincs benne a motorba az nagy gond?megytőle a gép?
levettem ezt a fedélt tömitést cserélni és egy kicsi olaj folyt ki alóla.
Lehet hogy nem is kellene ott lenni olajnak? de valami kenést csak kell ott biztositani?nem? segitsetek mert mennék motorozni
Miben különbözik egy pályamotor és egy utcai gép? Azt tudom hogy a pályamotoron nincs világítás. Ha valaki vesz egy pályagépet, mennyit kell költeni rá hogy utcai vas legyen belöle?
Oda figyeltem, minden adat rendben kijött csak azon a kábelen nem.
Leszedtem a len kereket és a tekercsen a kábel mellé forrasztottam egy új kábelt és behúztam ahova kell. eddig nemindult csak küszködött az a kábel most meg azis működik, lehet hogy a gyári forrasztás nemérintkezett.
Mostmár rendben van indul pöccre a moci.
és köszi
Szia Tibor!
Valoszinü,hogy amikor felment az olaj az égéstérbe az ott lévő korom átitatódott vele.Amig ki nem ég onnan adig fog egy kis füstöt eregetni.CCA 100 KM. Szerintem ne aggodj.
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kikérni. A múltkor már írtam mi a baja a motoromnak.Már biztos nem emlékeztek rá. Szóval eldőlt úgy hogy járt a motor és utána kicsit rakoncátlankodott. Először rángatott egy kicsit utána nem ment minden henger aztán a végén már egyeltalán el se indult. Itt mondtátok ti többen is hogy valószínű az a baj hogy a karburátorba felkeveredett a trutyi meghogy az olaj feljuthatott a hengerbe és csak a gyertyákat kell megpucolni. Na az utóbbi volt a baj. A szerelő megpucolta a gyertyákat és már jó is lett. Csak amikor elindította azt mondta akkora füst volt az udvarba hogy nem is lehetett látni. Ebből arra következtetett hogy eszi az olajat. De én mondtam neki eddig egy szál füstöt nem láttam belőle. Szerintetek ez mitől lehetett. Attól hogy felment a hengerbe az olaj és most ég el? Vagy tényleg eszi az olajat? Most már hogy járatva lett egy kicsit már nem füstöl annyira csak nagyobb gázadásnál jön belőle egy kis halovány füst. Szerintetek? Köszi előre is a választ.
A gyertyáid rendben vannak?Próbáld meg egy másik gyertyával,és ha multiméterrel mérsz akkor arra is figyelj oda hogy mérsz vele,mert több funkció is van kilóohm ohm stb,
VIBRÁCIÓT!
Egy hozzáértőtöl kérdezném:
Mi okozza az erős fékezésnél fellépő erős vidrációt?
a kipuffogotól kap ot olajzást .
azért folyt ki egy kevés olaj mikor levetted a fedelet,.
Penteken vettem egy 2000. evi Derbi Sendat. Sajnos nem megy minden zokkenomentesen, ereszti a hutovizet, a vizpumpanal egy kis lyukon, elso kerdesem az, hogy kell-e abba lyukba valami csavar, vagy tulnyomasszelep, vagy valami, M3-as csavar siman belemegy, de igy nem merek motorozni, volt mar valakinek ilyen problemaja, es ha volt akkor gy vizpumpafelujito keszlet megoldja?
Masodik problemam, allandoan olajos lesz a gyertyam, es nem indul, gyertya ki, pucol gyertya be, aztan elso rugasra indul, ez rossz karbi beallitas, vagy a kulonolajozon kell allitani?
Harmadik, elkezte enni a lanc a vazat, lehet hogy az elozo tulaj forditva rakta fel az elso lancekereket, mert nincsenek egy vonalban a hatsoval, lehetseges ez?
Tudna nekem valaki a sendahoz, meg a dellorto(PHBG 21 CS) karbihoz service manualt kuldeni, eldani magyart, vagy angolt.
bocs, kicsit sokra sikeredett, de a valaszokat megkoszonnem.
jo motorozast mindenkinek
van egy kis gondom, laza volt a lánc ezért meghuztuk(szerintem nagyon is) ezért néha recsegett, patogott.na mondom semmi baj visszalazit..de most megint hallom indulásnál recseg v pattog.. mi az isten lehet ez ? lánc lánckerék?
Lehet hogy nem is kellene ott lenni olajnak? de valami kenést csak kell ott biztositani?nem? segitsetek mert mennék motorozni
tudja valaki hogy Power szelephez milyen olajat kell önteni?és kb mennyit.CR125-be kellene
megtudja valaki mondani a mogyoródi tömítéskészítő cimét és tel.számát?
köszi
Leszedtem a len kereket és a tekercsen a kábel mellé forrasztottam egy új kábelt és behúztam ahova kell. eddig nemindult csak küszködött az a kábel most meg azis működik, lehet hogy a gyári forrasztás nemérintkezett.
Mostmár rendben van indul pöccre a moci.
és köszi
Valoszinü,hogy amikor felment az olaj az égéstérbe az ott lévő korom átitatódott vele.Amig ki nem ég onnan adig fog egy kis füstöt eregetni.CCA 100 KM. Szerintem ne aggodj.